Skocz do zawartości

e91 325i -->Touring M3 projekt,s.77 swap s65 rozpoczęty


damp21plbe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tyle pieniędzy i serca co już włożyłeś w te auto to jak najbardziej widzę sens ładowania S65. Szkoda by było sprzedawać tak wychuchane auto za marne pieniądze i zaczynać wszystko od nowa, powodzenia :cool2: Trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem i bez niespodzianek :cool2:

 

Myślałem o sprzedaży ale doszedłem do wniosku, że nie kupię drugiego takiego z takim wnętrzem, więc tak jak piszesz wszystko zaczynało by się od nowa. Decyzja - idę w dawno umyślanym kierunku :wink: choruję na e91 M3.

 

 

 

Mogę zdradzić że wszystko będzie na OEM częściach

 

 

 

W to niewatpie i to mnie interesuje w porownaniu do czesci nie orginalnych

Jezei robisz M3 oem wiem po swoich doswiadczeniach ze : :

- bedzie latwiej i szybciej.

- jakosc bedzie lepsza i image lepszy

 

Pozostaje problem kosztow.

JA wiem ile bym byl dzisiaj w stanie wydac wiecej aby nie miec problemow ktore spotkalem i jakosc oem i dalej jestem daleko od wymagan.

Moze sa sposoby na tansze wykonanie oem niz sobie obliczylem.

 

Mi na szybko liczac przod i tyl M3 w E91 tak jak ma byc wraz tylnymi blotnikami :

30000zl + czesci zewnetrzne (karoseria pasy, chlodnice, lampy) i tlumik koncowy jezeli robimy tylko wglad

3000 zl zeby wszystko zmontowac. + malowanie

 

Koszty samych czesci bez tylu u mnie to 5620 zlotych (ale nie ma w tym szerszego tylu bo przod jest pod tyl i nie ma zderzaka M3 (jest Mpakiet) bo rury obok siebie mi sie nie podobaja w tlumiki a la M3 sa beznadziejne zazwyczaj)

 

Tylko jak robisz orginal M3 zewnatrzto szybko zauwarzysz ze warto jeszcze pojsc o kilka elementow dalej i to nastepne koszty. Ale moze udalo by sie traficcale M3 po wypadkowe na czesci w stanie ktory pozwala na odzysk wiekszoci czesci (kwestia przypadku)

 

Sadze ze wykonanie jak zawsze u ciebie bedzie wzorcowe, zastanawiam sie bardziej czy uda sie ograniczyc wydatki

Wiekszosc ludzi ktorzy najpierw zrobili zewnatrz, w koncu konczy rownierz mechanike bo inwestycja staje sie dopiero wtedy pelnowartosciowa i slyszalem ze w stanach poszly dwa takie E91 perfekt full za okolo 50 tys dolarow.

 

 

Jak wszystko skompletuję i zmontuję napiszę z jakimi kosztami trzeba się liczyć. Ja na razie nie liczę bo na ten moment do niczego mi to nie jest potrzebne. Decyzja podjęt i trzeba iść za ciosem.

 

 

Damian, trzymam kciuki za twój projekt :D :wink: :cool2: Turas M3 to naprawdę będzie gratka :cool2: Twój samochód po tych modyfikacjach pewnie pozostanie u Ciebie do końca :) :wink:

 

 

Dzięki :wink: Auto zostanie już ze mną na zawsze.

 

 

Hej! Masz najładniejsze e91 jakie widziałem, ale czy jest sens się bawić w "pseudo" M3 w 9-letnim aucie? Nie lepiej i prościej kupic M3 e9x albo serie F...?

W każdym razie powodzenia i zadowolenia :) !

 

 

Dziękuję :cool2: Dla mnie jest sens, a plan jest taki żeby to nie było "pseudo" M3. Łatwiej, taniej, prościej i bez niepotrzebnego stresu jest kupić M3 e9x czy serię F ale ja choruję na e91 M3, kumasz :?: :mrgreen:

 

 

Prosciej, ale czy lepiej a szczgolnie czy bardziej interesujaco ?

A

E91 M3 zrobiony z orginalnych czesciach jak planuje damp to E91 M3... czyli pelnowartosciowe M3 tylko ze to jednak bardziej unikatowy widok niz BMW i8 lub bugatti veyron... to klasa sama w sobie... na ulicy juz ciagle cie ktos zaczepia nawet z moja kopia 1/2 M3 z full orginalem robil bym korek. Za to na duzym zjezdzie we francji masz 20 M4, 80 M3, 15 M6 i... 1 E91 M3, zgadnij gdzie jest tlum

 

M3 E90 lub M4 to tylko kwestia zdolnosci kredytowej albo gotowki.E91 M3 to kwestia ambicji, pasjii i mocneych nerwow

 

i damian nie powiedzial co robi, to czyste spekulacje moze to jakis komplet ACS lub riegger... nawet na antenach typu TVN24 lub TP info nie kreuja tak duzo :)

 

 

Dobrze prawisz :cool2: Nic dodac nic ująć.

 

 

Tylne poszycia do wymiany ? Kurczę sam nie wiem czy bym się zdecydował, ale do odważnych świat należy :D

 

 

Albo grubo, albo wcale :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak jestem cholernym przeciwnikiem robienia M3 look, to jeżeli zacznie się od silnika, a skończy na M3 look, a tymbardziej w kombiaku to jestem na tak. Niespotykany widok, a jako że wiesz co w aucie piszczy, w jakim było stanie do tej pory no to bez sensu sprzedawać za marny pieniądz, kupować kota w worku i zaczynać od nowa. Przy okazji poszerzania tylnych nadkoli w całą budę będziesz miał wgląd, a cięcia jak będą zrobione przez ogarniętego blacharza to nic strasznego, przy okazji może jakiś kolorek inny? :norty:

 

coś takiego może?

http://farm8.staticflickr.com/7033/6602832781_9f0c4ae201_o.jpg

 

ogólnie mam zajawkę ostatnio na niebieskie auta, po majówce swoje auto oklejam na niebieski połysk, z czarnymi karbonowymi dodatkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajnie tylko ze nie morzesz zaczac od silnika a potem robic look albo wszystko na raz albo look najpierw bo oprocz silnika musisz wymienic wszystko w pojazdach w napedzie na tyl i to sie oczywoscie nie zmiesci w twojej normalnie budzie bedzie brakowalo po bokach a szczegolnie z tylu :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUPER / :8) SUPER / :8) SUPER / :8)

 

Na taką decyzje caly czas czekałem.

Znając Ciebie będzie to najgrubszy i jednocześnie najbardziej dopracowany projekt w e9x jak nie na całym BKP przeróbki samochodu.

 

Swoja droga kosztami i tak wydaje mi się że zmieścisz się w tym jakbys sprzedal swoje auto i miał dolozyc do świeżej bez przeszłości M3 e92.

 

Jeszcze raz GRATULACJE I POWODZENIA i do zobaczenia jak najszybciej :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elementy układanki zjeżdżają ze wszystkich stron. Jeden z nich :wink:

 

http://i.imgur.com/tAs4atV.jpg

Damian co to za wzór felgi :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
SUPER / :8) SUPER / :8) SUPER / :8)

 

Na taką decyzje caly czas czekałem.

Znając Ciebie będzie to najgrubszy i jednocześnie najbardziej dopracowany projekt w e9x jak nie na całym BKP przeróbki samochodu.

 

Swoja droga kosztami i tak wydaje mi się że zmieścisz się w tym jakbys sprzedal swoje auto i miał dolozyc do świeżej bez przeszłości M3 e92.

 

Jeszcze raz GRATULACJE I POWODZENIA i do zobaczenia jak najszybciej :cool2:

 

Na calym BKP? Chyba świecie. Tu wchodzi klasa światowa. Zobacze jak wyjdzie i pomysle o zrobieniu mojego ;).

Trzymam kciuki. Kupujesz na czesci czy calego anglika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUPER / :8) SUPER /

Znając Ciebie będzie to najgrubszy i jednocześnie najbardziej dopracowany projekt w e9x jak nie na całym BKP przeróbki samochodu.

 

Przekladka samego zewnatrz na top pro z OEM : okolo 40000 zl/50000 zl

Prekladka silnika, zawieszenia, systemu paliwowego, skrzyni, chlodzienia, calgo osprzetu, wydechow, zawieszenia, kompow i programowanie na powaznie czyli zrobienia tak aby miec orginalne oprogramowanie albo Autowerk itd : jakies 60000/70000 zl

Taniej jak uda sie kupic M3 po przejsciach wyjdzie jakies 100000 zl ze wszystkim

 

Jezeli chceszzrobic to z xdrive, cyli przerzucic naped na wszystkie kola czyli E91 M3 xdrive czyli unikat na skale swiatowa to min + 10000 zl.

 

Duzy problem jest z kupnem uzywanego silnika bo czesto nie przechodza one 100 tys km, szczegolnie jezeli olej jest zmieniany ws zalecen BMW i sie jezdzi na 10W60.

 

Dla mnie troche za grubo :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damp21plbe, pamiętam jak opisywałeś problem z przeglądem w Belgii w związku z fotelami Performance, pytanie czy przy takich grubych modach nie będzie schodów?? U nas to wiem, że luzik ale jak tam był problem z fotelami too...... ;)

 

Najwyżej w PL go zarejestruje i będzie po problemie :wink:

 

 

W Belgii nie przejdzie taka modyfikacja. Nie będzie wyjścia jak wezmę się za serce i resztę organów. Na razie robię na zewnątrz na tip top.

 

Elementy układanki zjeżdżają ze wszystkich stron. Jeden z nich :wink:

 

http://i.imgur.com/tAs4atV.jpg

Damian co to za wzór felgi :?:

 

OEM M359

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czuje ze tym razem robisz tylko zewnatrz... jezeli robisz calosc looknij na moj post zlozylem do kupy problemy z uzywanymi S65 i jak im czesciowo zaradzic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ,że cięcie tylnich ćwiartek to totalna głupota (jesli były nie uszkodzone) Po takim zabiegu fabryczna ochrona przeciw korozyjna dostaje w łeb...Autko będzie tam gnilo i żadne czary mary preoparaty anty rdza nie pomogą... A i przy wypadku wyplacą ci 30 % wartości elementu (kluć się w sądzie ,że to celowo robiłeś i nalezy ci sie de facto 150% wartości)

 

Nawiasem dodam ,że autko bardzo ladne.

Ja bym zrobil M3 lok i wstawil turbo do tego motoru co masz. Wyjdzie taniej , duuużo taniej i jak dasz dobre części to duzo trwalsze to będzie, a moc jak w m3... albo i duuuużo lepiej... r6 w benzynie ma taaaaaki potencjał...

 

Widzieliście na youtube to stare m5 e34 zaturbione na 550 koni? Wątpie ,żeby m3 to potrafilo...

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma 600 tylko 560... Turbo lepiej na dmucha niż kompresor.

Po za tym ktoś mówil ,ze te silniki robia po 100 tys - TO CHYBA JAKIŚ ŻART ? bez komentarza...

 

 

Koszt przerobienia na m3 to bedzie min 60 tys za sam silnik + napęd + 60 tys kompresor (a gdzie koszta przerobienia wyglądu?)...

zaturbienie tego co ma to bedzie około 30 tys...

Edytowane przez alduwiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.