Skocz do zawartości

520d czy 525d czy 530d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ciężarówkach da sie motac, w osobówkach jest dużo trudniej. Homologacji nie przeskoczysz.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
DMC musi zostać zawsze takie jakie jest w homologacji samochodu. Można zmieniać ładowność itd, ale DMC jest nietykalne.

Jak zmniejszysz ładowność to DMC się nie zmienia?, a to ciekawe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Tak czy inaczej uważam bez sensu kupować jakiekolwiek auto tylko po to żeby pojechać na tydzień czy dwa na wakacje z przyczepą :?

Dziwna logika myślenia.

Iveco Daily można powozić na B bo mieści się w 3,5 t i nie jest ono wcale małe.

No właśnie oprócz viatool-a potrzebna jest inna kategoria. B+E=zestaw nie więcej niż 4,25t ( pojazd o dmc niższej niż 3,5t ale przyczepa o dmc wyższej niż 750kg)

Ach, żeby ropa była tańsza..................................

Scania%2520R620.2.jpg

Bym nabył i popierdzielał samym koniem- na użytek własny :D

Zdjęcie ujowe, ale kiedyś telefony robiły takie :mrgreen:

Edytowane przez CICHY525
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ach, żeby ropa była tańsza..................................

 

Ah.. zeby zarobki były wyższe.... cene ropy miałbyś w 4-rech literach :norty:

(w PL da sie zarobić, ale trzeba się też otyrać, niekoniecznie fizycznie)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DMC musi zostać zawsze takie jakie jest w homologacji samochodu. Można zmieniać ładowność itd, ale DMC jest nietykalne.

Jak zmniejszysz ładowność to DMC się nie zmienia?, a to ciekawe.

 

No jeżeli usuniesz jakieś elementy z samochodu lub dołożysz to Ci się zmienia masa własna, więc automatycznie, żeby DMC się zgadzało, zmienia się i ładowność.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ah.. zeby zarobki były wyższe.... cene ropy miałbyś w 4-rech literach :norty:

Racja :cool2:

ale trzeba się też otyrać

Tyram i wielki uj z tego mam :(

Wczoraj chłopaki zrobili mi fotę w akcji :D

http://www.gpa.mazowsze.pl/displayimage.php?pos=-13135

niekoniecznie fizycznie

:norty: :mrgreen:

Ku...y mówisz :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

No właśnie oprócz viatool-a potrzebna jest inna kategoria. B+E=zestaw nie więcej niż 4,25t ( pojazd o dmc niższej niż 3,5t ale przyczepa o dmc wyższej niż 750kg)

B+E to nie 4250 kg tylko więcej do 7000kg :mrgreen: 4250 kg to nowa kategoria B96.

Ale tak czy inaczej strasznie dużo kombinacji z tym wszystkim.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Dzwoniłem do TUV Stuttgart, można w niewielkich granicach zmniejszyć ładowność samochodu osobowego, a tym samym zmniejsza się administracyjnie DMC ( bez żadnych ingerencji w konstrukcję samochodu, DMC konstrukcyjne pozostaję b.zm.), żebyś takie auto tak zarejestrował w Polsce musisz mieć nowy Brief lub auto musi być zarejestrowane na tablice celne ( czerwony pasek), wszystkie nowe dane będą w nowym dowodzie rejestracyjnym( zielona książeczka). Ja wielokrotnie zmniejszałem administracyjnie DMC, ale przy ciężarówkach, nie jest to jakiś problem w niemczech czy anglii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.