Skocz do zawartości

Remote Key Battery Komunikat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, dziś wywaliło mi komunikat jak w temacie.

Czy chodzi o słabą baterię? Czy może coś gorszego.

Objaw dziś rano pilot działał normalnie ale po południu auto sie otworzyło, ale już nie mogłem go zamknąć z pilota.

Włożyłem kluczyk do stacyjjki i wywaliło kmunikat "Remote Key Battery".

Teraz znowu pilot działa normalnie, ale komunikat nie znika.

Auto to E39 1997r. 528iA Touring

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

Kluczyk mam taki:

http://images49.fotosik.pl/727/ead43a29cb0fcd1cmed.jpg

 

A jak dostać się do baterii?

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyjmuje się zaślepkę z tyłu i odkręca się małe śrubki.Po rozkręceniu rozpołowi się sam.

Ostatnio nie bawiłem się, bo mi się nie chciało poszedłem do zegarmistrza i załatwiłem sprawę.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

A czy wymiana baterii wymaga zaprogramowania kluczyka czy cos w tym rodzaju?

Wszystko bedzie dzialalo bez problemu czy trza do serwisu jechać np. po owa bateryjkę?

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie do serwisu! Chłopie to proste jak :norty:

Jeżeli zrobisz to wystarczająco szybko i nic nie trzeba będzie kodować.Jeżeli nie zmieścisz się w czasie to trzeba będzie zakodować.

Dlatego wymieniając baterię warto nie zamykać samochodu z pilota,żeby alarm był nie uzbrojony.

A instrukcji kodowania kluczyka jest multum na forum.Wkłada się do stacyjki,przekręca się,wyjmuje się :norty: ,przyciska się jeden guziczek a potem trzy razy :norty: drugi guziczek.Ot cała filozofia.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
"Cihy525" Wielkie Dzięki
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Chciałbym odświeżyć trochę temat bardzo podobnym problemem (chyba bardziej skomplikowanym).

 

mianowicie -

1/ wyświetla mi się tyt. komunikat - jednak bateria wymieniana wczoraj a komunika pozostał.

2/ klucz otwiera drzwi oraz bagażnik jedna nie zamyka - programować wg instrukcji próbowałem ale bez sukcesu, więc po kilkudziesięciu próbach odpuściłem i postanowiłem się poradzić.

 

Będę wdzięczy za szybką pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój też otwiera, ale nie zamyka.

Może to usterka wewnątrz?

Chociaż słyszałem, że przy słabej baterii najpierw właśnie przestaje zamykać, a pozostałe przyciski działają.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pilot był sprawdzany i sygnały wysyła - także to na 90% nie wina pilota.

 

Ciągle wyskakuje też komunikat Remote Key Battery.

 

I niestety mam tylko jeden kluczyk...

Opublikowano

Podpinam sie pod temat i prosze o pomoc,

 

mam 2 kluczki z pilotem 1 dziala ( piot otwiera zamyka )

drugi niestety nie ( pewnie aku padlo )

sa to kluczki ktore sie laduja podczas jazdy...

 

Dzis przejechalem sie troche z tym co nie dziala i wyglada ze chyba bateria mu calkiem padla bo sie nie podladowal.

 

Pytanie ogolnie mam takie :

Jaki musi to byc akumulatorek do tego kluczyka ( symbol czy cos)

Zapewne sie dowiem jak otworze kluczyk ale wolalbym miec wtedy juz nowa baterie na wymiane tym bardziej ze ktos pisal ze takiej bateri nie powinno sie dlugo wymieniac jezeli nie chcemy na nowo kluczyka programowac ale pomijam to )

 

Drugie i chyba wazniejsze pytanie jak otworzyc ten kluczyk w nalezyty sposob jaki producent wymyslil czyli bez uszkodzenia obudowy,

 

Zdjecie kluczyka na dole

 

http://go-cs.org/images/bmw-key.JPG

Opublikowano

dzieki za linka,

 

Dla wszystkich osob ktore tu trafia w celu informacji jak zaprogramowac kluczyk, dodaje instrukcje jak to zrobic.

dla kluczyka widocznego na rysunku 1

http://go-cs.org/images/key1pro.png

Opublikowano
A skąd pochodzi ta stronka?

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Oj to nie znam się na tym :mrgreen:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.