Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam samochód BMW 740 I E38 95r. założyłem instalacje gazową sekwencje OMVL auto jeździło ale paliło 25 miasto 18 trasa ale przy nodze lekikej jak piórko jak przycisnołem powyźej 140 to + dwie litry.

Pojawiał się błąd w kompie nr. 17 tj. czujnik fazowy poza minimalnym zakresem błąd pojawiał się po przejści na gaz i nie dało się go wykasować nawet na bendzynie. Wymieniono instalację na LOVATO auto pali tak samo i błąd pojawia się tak samo.Jest to błąd odpowiedzialny za kąt wyprzedzenia zapłonu. Tyle że na bendzynie da się go wykasować .Spalanie na bendzynie 15 miasto trasa 11-12. Zastanawiam się czy założenie wariatora by nie pomogło bo żadna regulacja nic nie daje . Instalacja LOVATO, listwy MATRIX, Jaki zastosować wariator.

Opublikowano

pali ci nienormalnie dużo ja mam e-39 540 i pali mi po mieście , przy ostrej jeździe ok. 18 l. także wtryski matrix instalacja KME.

niech zrobią ci jeszcze raz mapę drogową i zmniejszą krzywą spalania.może coś pomoże.

absolutnie nie zgódź się na takie spalanie.

czasami się mylę
Opublikowano

Jeżdże do nich co chwile jak widzą moje auto to płaczą jak wspomniałem wymieniali już drugą instalację i nic przy mapie grzebali na różne sposoby i ubogo i bogato nie wielkia różnica oni sami twierdzą że pali dużo byłem w servisie BMW i stwierdzili że z autem jest ok. bo na bendzynie pali dobrze. Ponoć problem takiego spalania leży tylko w tym silniku i w samochodzie z roku 94,95 kwestia komputera samochodowego. Dlatego on widzi błąd istotny za wyprzedzenie zapłonu.

ponoć można zastosować wriator zapłonu tylko jaki bo nikt nie wie.

Znajomy ma 740 tylko 4,4 litra z 96 roku i pali mu 15 miasto 12-13 trasa oczywiści lpg

Opublikowano

Demontuj to wszystko i zakładaj Prinsa. Mi pali tyle gazu ile Tobie benzyny, oczywiście przy delikatnej jeździe.

 

Jak powiedział kolega, nie zgadzaj się na takie spalanie. Zauważ że zamiast oszczędzać pieniądze na jeździe na gazie ty cały czas ponosisz koszty, to ASO to coś tam i dalej nie jesteś pewny tej instalacji. Jesli nie potrafią tego zrobić to niech oddają pieniądze.

Czasami warto wydać trochę wiecej i spać spokojnie.

 

Napisz dokładnie skąd jesteś.

Opublikowano

nie ma czegoś takiego,że auto z innego rocznika pali inaczej bo cos jest z komputerem.

komputer gazowe bierze z benzynowego czasy wtrysków i tyle.coś masz spieprzone.jak nie pomaga zmiana instalacji niech zmienią na inną.to ty płacisz i wymagasz.jak dalej będzie źle niech zabierają instalację,przywrócą samochód do stanu wyjściowego i niech zwracają pieniądze.

niech do ciebie nie przemawiają ich argumenty że z autem jest coś nie tak.

jest dobrze na benzynie i tak ma być na gazie.

czasami się mylę
Opublikowano
pali ci nienormalnie dużo ja mam e-39 540 i pali mi po mieście , przy ostrej jeździe ok. 18 l. także wtryski matrix instalacja KME.

niech zrobią ci jeszcze raz mapę drogową i zmniejszą krzywą spalania.może coś pomoże.

absolutnie nie zgódź się na takie spalanie.

 

nie porownuj e39 do e38 ktore jest ze 300kg ciezsze

 

ja w miescie w 735 to pale 18 jak nie ma korkow za duzych :) jak sa to 20

(bez gazu)

 

w trasie 10

 

wiec nie ma sily zeby na gazie 740 spalilo 18 w szczycie, musi spalic ze 20 jak nic :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

tyle że mi w trasie przy lekkiej nodze do 120 pali 18 gazu a w mieście 25 do26 litrów a jak wspomniałem mam druga instalację

 

pytanie : czy wraiator by coś pomógł? :?:

Opublikowano

 

ja w miescie w 735 to pale 18 jak nie ma korkow za duzych :) jak sa to 20

(bez gazu)

 

w trasie 10

 

wiec nie ma sily zeby na gazie 740 spalilo 18 w szczycie, musi spalic ze 20 jak nic :)

 

dokładnie- mi w korkach wciąga zawsze 20 i lepiej

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Frank, Jelito mają racje - w korkach 740 musi się napić - u mnie podobnie [wszystko zależy za jaki okres liczysz średnią, jakie korki, jak długie trasy jeździsz] Porównując LPG i Pb to nawet w "Prinsie" różnica 10 - 15% wiecej gazu jest normą = 20 litrów LPG w korkach nie powinno dziwić. :reading2: I jeszcze jedno silniki M60 palą trochę więcej niż M62

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Ja nie mówie o jeżdzie w korkach miejska to znaczy 20 -30 km ciągłej jazdy a w trasie 18 przy spokojnej jeździe to chyba zadużo. Bo wtej chwili na paliwie jeżdząc w trtasie mieszcze się spokojnie w 12 a w miejskiej jeżdzie 15L.

Ponoć w tym modelu trzeba zamontować wriator przyspieszający zapłon na gazie bo błąd który się wyświetla w kompie sam. po przejści na gaz jest odpowiedzialny za zapłon, jest opóżniony co czuć na samochodzie ponieważ nie zbiera sie dobrze mimo różnej regulacji.

Czy ktoś wie jaki wariator zastosować do tego modelu.

Opublikowano

No cóż, chyba faktycznie ciut przy duzo Ci pali. Mnie E39 w 2,5 w automacie po mieście tak czy inaczej pali 20l, ale w trasie schodzi do 12l/100km. Aha instalacja PRINS. Auto ciężkie, silnik też niemały...musi pić.

To jest nic, sukinsyny chcą podnieść akcyzę na autogaz (ma kosztować tyle, co benzyna). Niby od 2008r, ale coś mi się zdaje, ze nastąpi to dużo wcześniej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie no, co ma POPRAWNIE ZAŁOŻONE i WYREGULOWANE LPG do wyprzedzenia zapłonu? Do czegokolwiek z zapłonem?...

 

Dali ciała i już. Komputer Pb ma nawet nie wiedzieć o pracy na LPG, tak to musi być zrobione, bez względu na to, czy to jest KME, LOVATO, czy PRINS. Taaaaa wariator, bulgulator i bajgulator - pomogą na pewno. Jeszcze raz: NIE DAJ SIĘ DYMAĆ, to jest E38, a nie panda.

 

Na temat spalania się nie wypowiadam, bo tego silnika nie znam i nie jeździłem, natomiast mimo ich płaczu nie daj za wygraną...

Kai
Opublikowano

oczywiście ,że jest cięższy od E-39, ale mi chodzi o różnicę w spalaniu.

nie może palić benzyny 15 l/ a gazu 25 l.

jak napisał _Kai_ nie daj się dymać i niech ci robią od nowa albo zwracają pieniądze.

czasami się mylę
Opublikowano

Mam 740i zagazowana Lovato z elektronika i wtryskami Gas-Tech i na 46,5 l przejezdzam 285 km (polowa po warszawie(w korku) polowa pod warszawa po trasie. Generalnie srednio do 16 litrow a po samej warszawie do 19 bez szalenstw. O zadnym wariatorze nie slyszalem.

 

R.R.

Opublikowano

jakby mi tyle palił to bym nic nie szukał ja w trasie mam 18 w mieście bez korków czyli ciągły przejazd ok 20 km to 23L a średnie 20 litrów.

A wariator ma przyspieszyć zapłon na gazie ponieważ wyskakuje błąd w kompie samochodowym że zapłon jest poza minimalnym zakrese ale dzieje się to tylko na gazie

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Posłuchaj kolegów, rozwiązaniem nie jest stosowanie dodatków typu " wariator" Jesli spalanie jest duże to przyczyna leży gdzie indziej. Sekwencyjny wtrysk gazu poprawnie załozony w sprawnym aucie to spalanie LPG wieksze od 10 do 15% i amen.

Musisz na poczatek sprawdzić kilka rzeczy:

- czy auto ma zmienionego chipa, słynną membranę, szczelność ukł. powietrza i ukl. wydechowego, sonde lambdę, jakość katalizatorów, stan świec, banalne ale zdaża się - szczelność instalacji gazowej, kalibracja wtrysków gazu, miejsce doprowadzenia dawki gazu - kolektor dolotowy.

Pamietaj, iż paliwo LPG jest bardziej wymagające niz Pb i pewne niedomagania mogą bardziej ujawniać się na gazie.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
jakby mi tyle palił to bym nic nie szukał ja w trasie mam 18 w mieście bez korków czyli ciągły przejazd ok 20 km to 23L a średnie 20 litrów.

A wariator ma przyspieszyć zapłon na gazie ponieważ wyskakuje błąd w kompie samochodowym że zapłon jest poza minimalnym zakrese ale dzieje się to tylko na gazie

 

 

Witaj

Sprobuj niech Ci wymienia koncowki wtryskow od gazu ja w swojej e38 z silnikiem 2800 model m52 w miescie pali mi 20 gazu a benzyny okolo 16-18 w trasie na gazie przy 150 km/h pali okolo 14 litrow ,mam blad w komputerku od gazu ze sa zle koncowki wtrysku czy cus ,warsztacie powiedzieli jak wymienie z 1,8 na 2.0 czyli na wiekrze to spalanie sie zmniejszy poniewaz teraz podaje zamalym otworem gas i wydluza to moment wtrysku,narazie na gazie przejechalem okolo 560km od montazu wiec jeszcze powiedzieli ze po okolo 1000km sciagna z kompa mape i jeszcze raz skonfiguruja.

jezeli chcesz cos wiecej wiedziec bo gosc naprawde robi super i nie jest drogi tylko jest z warszawy to podam Ci nr. tel. do niego 0600040938

powiedz ze od Macieja co ma zielona 728 swiezo sprowadzona.

pozdro trzymaj sie i nie zalamuj sie.

Opublikowano

Moje zdanie to jest takie że to są własnie takie sztuczne oszczędnośći w zakładaniu nie odpowiedniej instalacji.Wywalaj to i zakładaj Prinsa.

Mam E-38 w M60 w Prinsie i jak smigam po Wawie to pali mi 20 litrów.

I pojedź do kogoś co nie bedzie Ci zapodawał takich bajek.

Opublikowano
Wczoraj wróciłem z Warszawy, przez pół dnia po niej pojeździłem w tych korkach i średnie spalanie wyszło 11,8 (gazu). Z powrotem wracałem w śnieżycę także nie za szybko.
Opublikowano

Jelito nie czaruj :nienie: :norty:

Moze to srednia z calej trasy te 11,8, a nie z W-wy.

Normalnie jezdzac po tym miescie i stojac w korkach bardziej, to 20 sie robi regulaminowo....

Opublikowano
moja 540 E-39 w wawie musi spalić 18 do 20 litrów ale w trasie do 160 km/h pali ok 12 do 13 l.dodam,że mam manuala.
czasami się mylę
Opublikowano
Ja ostatnio co były takie korkui przez śnieg, notowałem 22 bez mała :cry2:
Opublikowano

w takich warunkach moja tez tyle potrafi chlupnąć, Boogie nie martw sie , nie jestes sam w niedoli :wink:

jak bywa i 25 czasem u mnie na OBC to juz patrze w inną strone :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.