Skocz do zawartości

Mcpaul

Zarejestrowani
  • Postów

    301
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Mcpaul

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Mcpaul

    Zgon silnika 740 fotki

    Według moich informacji to blok sie rózni tylko otworem na rozrusznik. Blok ma inne mocowania do skrzyni??????? Dlaczego niby ??? Jeden taki silnik sprzedałem tylko że wywierciłem otwór na rozrusznik.Stary trzeba zaślepić i tyle.
  2. Powiedz mi ile jeździsz dni przez całą zimę po śniegu???? 5,10 ???? Więc po co zakładać opony które dobre są na śnieg??? Ja jeździłem na 215 w zime i moim zdaniem to porażka.Auto ma swoją masę i na mokrym czy suchym to 215 dużo za mało jak na mój gust. Oczywiście każdy ma swoje racje.Niektórzy się boją panicznie śniegu i może dlatego tak jest.Nie bierz tego co napisałem sobie do serca bo wcale Cię nie atakuje tylko wszytkich którzy tak uważają.Nie mieszkamy w Finlandii. :lol:
  3. Mcpaul

    bandycki woz??!!

    To nie bylo M5, tylko zwykle E34 z M-pakietem. Radzil bym jednak obejrzec jeszcze raz ten film bo byla to prawdziwa M5!!!! Jestem posiadaczem takiej i wiem co mowie.
  4. Sprawdzales kiedys u siebie pompe oleju????????????????? Pierwsza operacja jaka powinienes zrobic w M60.
  5. 245/50/18 Conti. Tak na marginesie to nie rozumiem czemu Wy tak chcecie zeby zimowa opona miala szerokosc opony od Jubilata ???? Rozumiem śnieg ale ile jeździcie po tym sniegu????? 10 dni wszystkiego razem przez pól roku??? Większość czasu jednak jeździcie po mokrej nawierzchni albo suchej więc nie widze sensu kupowania opon które nadają sie przede wszystkim na snieg.Oczywiscie jak ktos mieszka gdzieś wysoko w górach to ok niech sobie zaklada gumki od roweru.
  6. Podobno jednak nie jest to ATF ale faktycznie brak płynu moze być przyczyna usterki.
  7. Mcpaul

    Pompa paliwa kilka pytań

    Ja jak mi siadla pompa paliwa w moim 740 i załozylem jedna od 750 to nie chodzila ok.Przerywala strasznie ale jeździła wiec myśle ze to nie była kwestia samej pompki tylko jej wydajnosci. Nie pisze tego żeby Ciebie namawiac ale kup uzywana oryginalna a nie taka z allegro bo ja raz kupilem do 735 i nawet nie wjechala do garazu.Odpalila raz a za chwile juz kaput.Szukalismy oczywiscie gdzie indziej przyczyny bo nowa pompa paliwa ale po chwili zobaczylismy ze nie ma cisnienia.Kontakt z gosciem byl super ale trzeba bylo pompe wymienic albo zrobic zwrot kasy to kontakt sie urwał. Zupełnie inna sprawa to ze mam taka pompe paliwa.Jest z jezdzacego auta ktore nie mialo LPG. Koszt to 250 pln.Jak jestes zainteresowany to zapraszam.
  8. Mcpaul

    silniki w 740

    Powiem krótko.Moim nastepnym autem bedzie albo E-38 750 albo juz E-65,66 760 i nic innego na razie dla siebie nie widze :D
  9. Mcpaul

    silniki w 740

    Ja mam 740 z M60 i jestem bardzo zadowolony ale na Twoim miejscu jak mial bym kupować V8 to juz bym kupił M62.Swoja kupiłem dwa lata temu wiec i ceny byly ciutke wyzsze i dlatego wolałem kupić w idealnym stanie M60 niż kapcia M62.To tyle jezeli chodzi o V8. Jeżeli nie bedziesz zakladal gazu to ja na Twoim miejscu wzial bym jednak V12. Nie wiem dlaczego kazdy patrzy tylko na przyspieszenie do setki???? Nigdy osobiscie nie jechalem V12 ale moj znajomy ma taka 750 i dzwiek tego silnika jak odpala to poprostu poezja!!!! Z tego co mi mowil to spalanie ma moze litr do dwoch wyzsze niz ja po miescie wiec nie jest źle.Wyposażenie w 750 nie ma co mowić bedzie napewno duzo wyzsze.Oczywiscie mozna bylo wziac 740 ze wszystkim ale popatrz z tej strony jak bys mial kupe kasy i poszedl bys teraz kupic nowa E-65 to co bys kupil????? 740d czy 760???? Jak masz kase to napewno wybierzesz 760 wiec jak ktos kupowal 10 lat temu 740 to dlatego ze go nie bylo stac na 750 i jej utrzymanie. Ja do swojej juz przywyklem ale czasami jest dla mnie za glosna i moze to glupio zabrzmi ale nie dosc komfortowa :D .Niby kultura pracy silnika jest wysoka ale w V12 musi byc duzo wyzsza.Po za tym jak juz kupujesz takie auto to kup takie ze lepiej sie nie da.Model 750 byl jednak topowym i co by nie mowic 740 nigdy takim nie bylo i nie bedzie.
  10. Wiec ja mam osprzet Boscha (M60 E-38) a w M62 jest Siemensa.
  11. Co do ceny to tak ale ze dyfer 3.91 czy podobne przelozenie a S2.93 to bardzo ciezko znaleźć. Ja kupilem bardzo tanio za 600 pln a nie przejechalem nawet 10 km. Rozwalone byly lozyska na walku atakujacym i dyfer razem z naprawa kosztowal mnie 1200 a nie wspomne juz o holowaniu. Co do silnika to masz racje.Generuja sie koszta to prawda ale jak ktos sprzedaje motor to najczesciej sprzedaje z osprzetem.Fakt ze ciutke zabawy by bylo.Nic tylko szukac M60 z E-38 i tyle.
  12. Dyfry są mojego znajomego i chce 1200. Co do silnika to zastanow sie bo M60 tez bedzie maksymalnie z 96 roku wiec nie za swiezy i tez nie latwo znaleźć a M62 to juz duzo latwiej. Tak naprawde to aż tak dużo przerobek nie ma.Napewno M60 to poprostu montujesz i juz ale kwestia co Ci sie uda znaleźć.
  13. Sprawdze Ci jutro jak jest z ta elektronika w mojej E-38 M60. Jak potrzebujesz jeszcze dyfer to są dwa: S2.93 i S3.15.
  14. Mcpaul

    nie zapala

    Często pada czujnik polożenia wału korbowego.Sprawdzałes cokolwiek????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.