Skocz do zawartości

320d 150kM stukanie i koniec jazdy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się tylko dlaczego sprzedają nadwymiarowe tłoki? Może w procedurze naprawy przewiduje się tulejowanie.

oczywiscie ze sie przewiduje stad nadwymiary :cool2:

Opublikowano
A czy w tych blokach silników był nikasil ? A jesli tak to co można zrobić bo części są juz zakupione i mam nadzieję że mechanik oraz warsztat zajmujący się główicami i blokami (Moto-szlif gdańsk na Miałkim Szlaku) wiedzą co robią.
Opublikowano

Czy czasem nie jest tak, że w aluminiowych dieslach w związku ze zbyt dużym ciśnieniem i odkształcaniem aluminium zawsze jest żeliwna tuleja?

 

W BMW m47n robi się tulejowanie (jeden cylinder - 300 zł).

Opublikowano
150 000km i drugi szlf ,no ale auto od uczciwego niemca . Jak ktoś osobiście jedzie do Niemca kupić auto (ogłoszenie prywatne) .I myśli ze wszystko będzie ok bo tam nie ma cwaniaków to ogarnia mnie śmiech. Wiem to z przykrego własnego doświadczenia

Ja kupiłem od Niemca (ogłoszenie prywatne) i nie narzekam, krótko przed sprzedażą założył: nowe tarcze, klocki, świece żarowe i opony + nowy płyn hamulcowy :cool2:

ale wiadomo trzeba się mieć na baczności...

Opublikowano
aco to jest ten nikasil?? bo na szybko wrzuciłem na wujka google i wyskoczyło forum jaguara i tam ludzie na słowo nikasil dostają gęsiej skórki :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Samochodzik zrobiony :) , tak jak pisałem zrobiony jest remont silnika. W silnikach M47N nie ma żadnego nikasilu, są to bloki tradycyjne więc można robić w nich szlif. Autko jak narazie spisuje się super, pracuje cichutko, płynnie i żwawiej niż przed awarią, nic nie stuka nic nie puka. Przy okazji od razu wywaliłem nieszczęsne klapki w kolektorze oraz sprawdzona została dwumasa która jest w idealnym stanie. No cóż koszta tego wszystkiego to 8 tys :cry: ale cóż jakoś trzeba przeboleć i cieszyć sie teraz przyjemnością jazdy :D .

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Opublikowano
tak jest... sa wymienne "suche" tuleje do cylindrow.

na pewno nie w każdym silniku bo np. w M70 nie ma tulei i co wtedy ????

M70 to chyba nie jest silnik aluminiowy więc nie muszą być tuleje w cylindrach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.