Skocz do zawartości

[F20] już jest w salonach i ....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widziałem też sporo ogłoszeń z nową BMW 3 (F30) i kilka nowej serii 1 (F20) od brokerów w dobrej cenie.

 

Przykład:

Proponowany samochód pochodzi od autoryzowanego dealera BMW z terenu Unii Europejskiej. Posiada pełną gwarancję producenta ważną na terenie każdego państwa członkowskiego UE.

Cena zawiera :
- cenę netto pojazdu
- akcyzę
- VAT 23%

cena nie zawiera:
- kosztów sprowadzenia
- prowizji

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych kosztów !

 

Czy ktoś wie jak to działa? Jak jest z tą gwarancją? Jakie są minusy tego rozwiązania?

Czy w Polsce to wogóle jest respektowane czy z takim autem będę musiał jechać na przegląd np. do Niemiec?

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widziałem też sporo ogłoszeń z nową BMW 3 (F30) i kilka nowej serii 1 (F20) od brokerów w dobrej cenie.

 

Przykład:

Proponowany samochód pochodzi od autoryzowanego dealera BMW z terenu Unii Europejskiej. Posiada pełną gwarancję producenta ważną na terenie każdego państwa członkowskiego UE.

Cena zawiera :
- cenę netto pojazdu
- akcyzę
- VAT 23%

cena nie zawiera:
- kosztów sprowadzenia
- prowizji

Nie ma żadnych dodatkowych ani ukrytych kosztów !

 

Czy ktoś wie jak to działa? Jak jest z tą gwarancją? Jakie są minusy tego rozwiązania?

Czy w Polsce to wogóle jest respektowane czy z takim autem będę musiał jechać na przegląd np. do Niemiec?

 

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

Opublikowano

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

 

Pamietam ze pare lat temu czytalem jakis artykul, ze osoby kupujace w ten sposob auta (konkretnie byla mowa o Hondach) z Estonii mialy problem z ich pozniejsza rejestracja ze wzgledu na to ze w owym czasie nei bylo w Polsce ani jednego tlumacza przysieglego z jęz. estońskiego i nie bylo komu przetlumaczyc dokumentów :x

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

mam to przerobione z subaru, a w niemczech takich brokerów jest masa i działają od wielu lat. subaru import polska respektuje gwarancję (na szczęście!), broker wystawił fakturę i auto było do odebrania nowiutkie, z tego co pamiętam na tablicach tymczasowych od dealera (z Estonii), w umówionym terminie. cena była ustalona przed zakupem i faktycznie nie było jakichkolwiek dodatkowych kosztów. co do gwarancji, to nie będzie problemu, tak jak z nowymi czy nawet używanymi autami kupionymi za granicą. oczywiście możesz się upewnić w ASO dla pewności. ogłaszająca się firma kupuje auto od oficjalnego dealera za granicą, zresztą masz to wpisane w papierach, ściąga je do Polski i sprzedaje Tobie. nie jest to żaden przekręt.

 

jeżeli chcesz to prześlę Ci na PW dane tego brokera, z którego my korzystaliśmy. podadzą Ci dokładnie wszystkie etapy procedury.

 

Pamietam ze pare lat temu czytalem jakis artykul, ze osoby kupujace w ten sposob auta (konkretnie byla mowa o Hondach) z Estonii mialy problem z ich pozniejsza rejestracja ze wzgledu na to ze w owym czasie nei bylo w Polsce ani jednego tlumacza przysieglego z jęz. estońskiego i nie bylo komu przetlumaczyc dokumentów :x

 

no nam się udało ;) myślę, że informacje są nieaktualne.

Opublikowano
Znajomy korzystał z usług jednego z takich brokerów przy zakupie E84 nie dalej jak 1,5 miesiąca temu. Cena w stosunku do salonu w PL -12%. Wszystko przebiegło bez najmniejszych problemów. Jako że auto było dla tego brokera "popularne" to obeszło się nawet bez zaliczki. Jako ciekawostkę napiszę iż ten broker współpracował z salonami BMW w kilku krajach i wybierał najlepszą ofertę. Na życzenie dawał referencję itp.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Pojeździłem dziś 116i

Kilka spostrzeżeń.

1 silnik cierpi poniżej 1500 rpm w którym to zakresie komp zaleca jazdę ( sugeruje wyższy bieg przy ok 1700 rpm ) Zachowuje sie bardzo podobnie jak w mini. Wpada w wibracje nie ma mocy itp.

2 wiem jak wyciągnęli 100 w 8,5 s przy takim słabym silniku. Jest ona osiągana na dwójce. Licznikowo idzie na dwójce do ponad 110 km/h. Po chipie na 211 KM będzie rakieta. Na jedynce ciągnie do ponad 60 km/h :)

 

3 średnie spalanie ze 100 km poniżej 6 l/100 km. Lepiej niż w moim dieslu :shock: Jazda raczej spokojna prawie bez wyprzedzania ok 1/4 miasto w tym ok 6 postojów.

 

4 trzeba przyznać, że auto oferuje niezły komfort akustyczny. Na szóstce jest 2000 rpm przy stówce, 2500 przy 120 km/h. Całkiem niezłe jest tez prowadzenie i komfort jazdy gorszymi drogami mimo rof.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

Kamilowi chodziło chyba o reklamy w radiu.

Opublikowano
BMW ma chyba kryzys , pierwszy raz widzę promocję w tej marce :)

Jakie promocje? Wersja special edition była od dawna dostępna przy e87. Zreszta w tym wypadku promocja to głownie wykastrowanie wersji podstawowej, a nie realna obniżka ceny.

Kamilowi chodziło chyba o reklamy w radiu.

 

Dokładnie jak reklama Citroena : )

Opublikowano
W porównaniu do zeszłego roku gdy ja zamawiałem to tegoroczne "promocje" sprawiły tyle ze musiałbym zapłacić za auto w identycznej konfiguracji prawie 3000 więcej. Ceny bazy zostały zachowane lub nawet jak w przypadku tej "promocji wykastrowanej" obniżone - ale ceny wyposażenia oraz pakietów poszły o około 15% do góry.
Opublikowano
Nie ma co się dziwić . Tak brzydkiej BMW chyba jeszcze nie było.

Bez przesady, f20 jest całkiem śliczne w porównaniu do e60.

Opublikowano
Nie ma co się dziwić . Tak brzydkiej BMW chyba jeszcze nie było.

Bez przesady, f20 jest całkiem śliczne w porównaniu do e60.

Akurat e60 uważam za najładnieje współczesne BMW. Cała nowa linia 1/3/5 mi sie nie podoba. F20 jest ok dopóki nie trzeba patrzeć z przodu. F30 tez jakoś ujdzie. Nowa piątka to lipa. Jest za wielka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Każdy uważa inaczej , dla mnie F20 wygląda z przodu jak ważka. Nigdy się do niej nie przekonam , nie jest nijaka , nie jest średnia. Dla mnie brzydal i tyle.
Opublikowano
zobaczymy za 2 lata :mrgreen: jestem PEWNNA, że większość się przekona, tak jak było ze starą już serią 3 i 5, czy lata temu z pierwszą 7 od Bangle'a
Opublikowano
O gustach możemy się spierać długo i namiętnie - dla mnie przykładowo E60vsF10 to jak Shrek vs Jessica Alba :) Jak to powiadają jeden woli sernik a drugi jak mu nogi śmierdzą :) Co nie zmienia faktu że "promocja" na F20 to żadna promocja bo ucięto z normalnej konfiguracji tyle by na tym nie stracić. A ceny w stosunku do zeszłego roku poszły w górę i to widać na cenach pakietów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.