Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odgrzewam bo temat na czasie :roll:

Kupilem nowa odme FEBI 45195 z separatorem,wstawilem i po przejechaniu ok.100-120km zaczela mi ona syczec na rozgrzanym silniku/wolnych obrotach...???

Spotkal sie ktos z was z tym ze nowa odma syczy???

Czy membrana gumowa nowej odmy mogla miec wade fabryczna???

 

 

Wydaje mi się że coś źle skręciłeś, może uszczelki nie weszły dobrze w swoje miejsce. Ja bym to rozkręcił i sprawdził zanim Ci nie zasyfi silnika olejem.

Niedawno wymieniałem u siebie komplet Febi, kupione na all, po przejechaniu 3 tyś km, wszystko ok.

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Predzej podejrzewam wadliwa membrane niż to ze zle skrecilem.

Uszczelki miały swoje wycięcia a sile dokrecenia sprawdziłem trzy razy.

Wcześniej drobnym papierem sciernym wyrównalem niedoskonałości odlewu obudowy.

Po montażu sprawdziłem latarka czy nie cieknie na rozgrzanym silniku.

MADE IN PRL
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Czy ktoś jeszcze u siebie w M47 120kW miał zamiast plastikowego separatora materiałowy filtr w odmie? Różne informacje można znaleźć ale zazwyczaj właśnie piszą o separatorze i po numerach części tak wychodzi, a w moim E90 z początku produkcji jest oryginalna odma BMW właśnie z filtrem materiałowym i trochę mnie to zastanawia.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem ostatnio u siebie odme, wstawiłem caly komplet FEBI. Odma plastikowa, silnik 163km.

Auto nie dymi, oleju nie ubywa. Ostatnio ściągałem przepływomierz i zauważyłem, ze jest trochę oleju przy wlocie do turbiny. Jakby odma sporo puszczała.

Czy to normalne? Czy jest jakiś problem z FEBI i lepiej Ori kupić?

Edytowane przez polowiec
Opublikowano
Jaki masz przebieg? u siebie mam 192 tys obecnie, w poprzedniej e 46 320d był tez plastikowy separator i nic z nim nie robiłem przebieg 270 tyś
Opublikowano
Jaki masz przebieg? u siebie mam 192 tys obecnie, w poprzedniej e 46 320d był tez plastikowy separator i nic z nim nie robiłem przebieg 270 tyś

 

Mam 210tys, wymieniłem jak wymieniałem filtr.

Nie przypominam sobie, abym na starym tam widział tyle oleju.

Stary mam w razie czego, porównywałem przed założeniem, z zewnątrz były identyczne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Małe ilości oleju w dolocie to normalna rzecz w tym silniku.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Małe ilości oleju w dolocie to normalna rzecz w tym silniku.

 

OK,

Czyli zostawiam. Oleju prawie nic nie ubywa od wymiany do wymiany. W poprzednim aucie tego nie miałem (e39 530d).

Zrobie zdjęcie tak dla pewności. Po ściągnięciu rury dolotowej, widać jak olej stoi w dolocie turbiny . Moza lekko zamoczyć palca. Jak bedzie za duzo, to kupie Ori odme.

  • 9 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na razie nie kupuje ,wyczyscilem cala odme,membrana wydaje sie ze nie jest uszkodzona .Złozylem wszystko i po odpaleniu na postoju kopci na siwo,ale tylko jak zimny po dluzszym postoju.pozd e87 m47 122km
  • 1 rok później...
Opublikowano
Wyczytalem w silniku N47 wymienia sie dodatkowo przewody powiedzcie mi jak to wyglada z silnikiem m47 e90 poza separatorem jest cos co moze sie zapchac i nalezy wymienic? , gdzie i czym splywa olej z odmy jak wychodza przewody z odmy skoro jest zintegrowany z pokrywa zaworow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.