Skocz do zawartości

Orszak95

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91

Osiągnięcia Orszak95

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wyczytalem w silniku N47 wymienia sie dodatkowo przewody powiedzcie mi jak to wyglada z silnikiem m47 e90 poza separatorem jest cos co moze sie zapchac i nalezy wymienic? , gdzie i czym splywa olej z odmy jak wychodza przewody z odmy skoro jest zintegrowany z pokrywa zaworow
  2. Odkopie troszke, sluchajcie wymienilem szczotki byly zjechane, z kostki jest prad. Po wymianie wchodze pod zlacze, usuwam blad, po odpaleniu blad dalej wyskakuje. U mnie w samochodzie nie ma funkcji rest ani webasti zwykla manualna klimatyzacja, co moze byc na rzeczy ?
  3. Siema, mam problem bmw e90 2006r 2.0d m47, jakiejs porady potrzebuję wzialem wszystko to co zalecany lecz dalej nie laczy mi przez obd caristy, czytalem pierwsza strone i wywnioskowalem ze poprzed obd moge normalnie sie polaczyc chyba ze sie jednak myle
  4. Witam, nowy na forum, powiedzcie mi jezeli oczywiscie mozecie, do bmw e91 2.0d 2006r m47 silnik w jaki sposob najlepiej polaczyc glownie myslalem and interfejsem carista ale nie moge doczytac czy bedzie to pracowalo w tym modeu, glownie o wypalanie dpf mi chodzi . Jezeli posiadacie dany mode rocznik i silnik prosze o porade :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.