Skocz do zawartości

530D Turbo , robił ktoś już ?


MateuszC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

miałem właśnie problem z mocą ...auto do 3000 obr nie przyspieszało i wszyscy ( łącznie z ASO) mi kazali wymienić turbo małe i kupiłem z auta rozbitego i po wymianie kompletnie nic się nie zmieniło i znowu wszyscy (łącznie z ASO) mi mówili że to też turbo jest walnięte i co się okazało ? wymieniłem dwa zawory tzw N75 i N18 ,przewody podciśnienia,wyczyściłem EGR i auto lata jak rakieta...więc tak się wszyscy znają !auto ma 180 .000 przebiegu .ale turbinki trzymam na zapas jakby co :)regenerowałem kilka rurbin w różnych autach i regeneracja to jest mamsakra...nmajczęściej turbo jakie pojechało takie wróciło ...luz jak był tak został itp....tak regenerują np w Poznaniu...masakra .wole używke niż regenerować ale ryzyko jest :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

dołączę się to tematu.

 

Bmw E61 2L 163 koników rok 2006.

 

Na ostatnim serwisie w ASO powiedzieli mi, że turbina zbliża się do wymiany, bo jest lekki przeciek i łopatki ponadcinane. Auto na razie jeździ ok.

 

Moje pytanie, czy ktoś już regenerował turbinę w Warszawie i może polecić jakiś serwis godny uwagi. Chciałbym aby wszystko było w jednym miejscu (wymiana i regeneracja).

Proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Regenerowana turbina to loteria, ale częściej występują problemy, dlatego polecam zakupić nową bo może być tak że zregenerujesz a i tak będziesz zmuszony kupić nową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dołączę się to tematu.

 

Bmw E61 2L 163 koników rok 2006.

 

Na ostatnim serwisie w ASO powiedzieli mi, że turbina zbliża się do wymiany, bo jest lekki przeciek i łopatki ponadcinane. Auto na razie jeździ ok.

 

Moje pytanie, czy ktoś już regenerował turbinę w Warszawie i może polecić jakiś serwis godny uwagi. Chciałbym aby wszystko było w jednym miejscu (wymiana i regeneracja).

Proszę o info.

 

A czy sprawdzili czy jest luz wzdłużny? Jeśli nie ma wzdłużnego, nie wyżera Ci oleju, nie widzisz dymienia, to zamiast szybko regenerować odłóż kasę i za kilka miesięcy kup nową. "Ma lekki wyciek" to jeszcze słaby objaw :) Auto ciągnie ładnie cały czas? Zaczyna ładować już nisko przy 1800-2000? Nie jestem fachowcem, dlatego nie boję się i nie zamykam przed oceną z Waszej strony, ale z własnego doświadczenia wiem, że nawet taką z wzdłużnym luzem jeszcze chwilę pojeździsz a jeśli może go nawet nie masz, to... Lekki, rozsądny poprzeczny nie jest wielkim problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy sprawdzili czy jest luz wzdłużny? Jeśli nie ma wzdłużnego, nie wyżera Ci oleju, nie widzisz dymienia, to zamiast szybko regenerować odłóż kasę i za kilka miesięcy kup nową. "Ma lekki wyciek" to jeszcze słaby objaw Auto ciągnie ładnie cały czas? Zaczyna ładować już nisko przy 1800-2000? Nie jestem fachowcem, dlatego nie boję się i nie zamykam przed oceną z Waszej strony, ale z własnego doświadczenia wiem, że nawet taką z wzdłużnym luzem jeszcze chwilę pojeździsz a jeśli może go nawet nie masz, to... Lekki, rozsądny poprzeczny nie jest wielkim problemem.

 

O luzach mi nic nie mówili, samochód jedzie ok, przyśpiesza jak ta lala. Dymić raczej nie będzie, mam filtr cząsteczek. Ogółem dla mnie wszystko jest ok. Jakby nie serwis to w ogóle bym nie przejmowałsię sprężarką.

Mam przebieg 178tyś i tu się właśnie zastanawiam, czy to po prostu nie czas?

 

Co do regenerowanej to gość mówił mi, że używają najlepszych maszyn do wyważaniach i wszystko na nowiutkich częściach. Regeneruje moją a nie wstawia innej. Daje gwarancję na 12 miesięcy.

Nowa jednak jest dość droga bo mówią mi, że ok 200tyś będę musiał wymienić kolektor dolotowy. Co prawda powiedzieli mi, że nie ma żadnych wycieków z mocować klapek i nie muszę się tym jak na razie przejmować.

 

Tak naprawdę to nie wiem co mam robić.

 

A może ktoś regenerował i jest zadowolony ? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
i wszystko na nowiutkich częściach.

 

Warto również zaznaczyć że Garret nie produkuje części zamiennych do naszych turbin dlatego podczas regeneracji używane są kiepskie części zamienne. Warto przeczytać ten artykuł: http://motofocus.pl/nowosci/3745/co-z-regeneracja-turbosprezarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy sprawdzili czy jest luz wzdłużny? Jeśli nie ma wzdłużnego, nie wyżera Ci oleju, nie widzisz dymienia, to zamiast szybko regenerować odłóż kasę i za kilka miesięcy kup nową. "Ma lekki wyciek" to jeszcze słaby objaw Auto ciągnie ładnie cały czas? Zaczyna ładować już nisko przy 1800-2000? Nie jestem fachowcem, dlatego nie boję się i nie zamykam przed oceną z Waszej strony, ale z własnego doświadczenia wiem, że nawet taką z wzdłużnym luzem jeszcze chwilę pojeździsz a jeśli może go nawet nie masz, to... Lekki, rozsądny poprzeczny nie jest wielkim problemem.

 

O luzach mi nic nie mówili, samochód jedzie ok, przyśpiesza jak ta lala. Dymić raczej nie będzie, mam filtr cząsteczek. Ogółem dla mnie wszystko jest ok. Jakby nie serwis to w ogóle bym nie przejmowałsię sprężarką.

Mam przebieg 178tyś i tu się właśnie zastanawiam, czy to po prostu nie czas?

 

Co do regenerowanej to gość mówił mi, że używają najlepszych maszyn do wyważaniach i wszystko na nowiutkich częściach. Regeneruje moją a nie wstawia innej. Daje gwarancję na 12 miesięcy.

Nowa jednak jest dość droga bo mówią mi, że ok 200tyś będę musiał wymienić kolektor dolotowy. Co prawda powiedzieli mi, że nie ma żadnych wycieków z mocować klapek i nie muszę się tym jak na razie przejmować.

 

Tak naprawdę to nie wiem co mam robić.

 

A może ktoś regenerował i jest zadowolony ? :mad2:

 

Zmień serwis. Skoro oceniają po przebiegu, że turbo i kolektor jest do wymiany a nie po ich stanie... Kolektor - bez ściągania nie ocenisz klapek, jeśli nie cieknie, to jaka jest przesłanka do zmiany na nowy? Nie chcesz się martwić, wyrzuć klapki, niekoniecznie zmieniaj kolektor, po co? Turbinę każdy zregeneruje Ci na częściach nowych, ale tylko z Chin :) Garret nie udostępnia części do regeneracji tych turbin (świnie :) ). Nie będzie to już ta turbina. Masz ochotę na utratę mocy, słaby dół, problemy, ponowne wyciąganie turbiny itp? Po co Ci to? Wymieniałem na nową w 530d a wcześniej DUŻO się na jej temat naczytałem, nadzwoniłem i okazuje się, że jest to gra warta świeczki. Co Ci po roku gwarancji. Jestem 1,5roku po wymianie i wszystko gra, a gdybym miał regenerowaną i padnie mi po 1 roku, to mam drugi taki sam wydatek. Nowa jest na kolejne 200tys km a regenerowana na 1000 - 100 000km chcesz ryzykować? Na razie zamknij temat nowego kolektora i regeneracji turbiny, wywal klapki z kolektora i odłóż kasę na nową turbinę za pół roku, może rok. Nie przesadzaj na początku eksploatacji, bo to idzie lawinowo.

Pozdrawiam i odbierz mój post pozytywnie, mimo mojego stylu pisania :)

Edytowane przez bheesty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.