Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zabrakło mi benzyny zjechałem, zgasiłem go, przyjechał kolega z 3 litrami, wleliśmy i po wlaniu samochod juz nie odpalił. Próbowałem na popych, nic nie dało

co to moze byc?

Edytowane przez ChwileUlotne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompa się zjarała.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Pompa się zjarała.

jak moge sprawdzić czy to pompa ?

przekręcasz kluczykiem w pozycje zapłon i powinieneś usłyszeć pompe

Opublikowano
Pompa się zjarała.

jak moge sprawdzić czy to pompa ?

przekręcasz kluczykiem w pozycje zapłon i powinieneś usłyszeć pompe

 

dziwne

ja jak przekręcam kluczyk w pozycje zapłon to pompki nie słychać

Opublikowano
Więc musisz się rozejrzeć za nową pompą.

 

 

trzeba będzie

być może rozwiąże sie problem z odpalaniem na zimnym silniku przy okazji (pali za drugim razem )

Opublikowano
na listwie pod maska masz odpowietrznik może go odkręć jak kręcisz :P

Możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Ew. pokazać na realoem lub bmwfans.

 

 

 

 

EDIT

Aby sprawdzić czy działa pompka paliwa wystarczy przekręcić kluczyk na zapłon i powinna "bziuknąć". ;) Ale jeśli po chwili wyłączysz i włączysz zapłon, to pompki nie usłyszysz. Zakładam oczywiście, że ukł. zasilania jest szczelny i sprawny. :mrgreen:

Opublikowano
Sprawdzałeś, czy pompa podaje paliwo? Zaczynam od tego, bo z postu wychodzi, że jest problem z układem zasilania.
Opublikowano

taaaaa w innych autach tak jest ........ przez 10-15 sekund po włączeniu zapłonu pompa pracuje

w BMW pompa zaczyna pracować dopiero w momencie jak zakręcimy rozrusznikiem więc możecie koledzy nasłuchiwać :D

 

2 rzecz zalej go paliwem a nie oparami - na chłopski rozum to po 1 kielichu pewnie też masz mało ;)

jak zalejesz to kręć przez parę-paręnaście sekund co najwyżej akuś padnie

możesz spróbować na popych ale ostrzegam, że tam masz pasek a nie łańcuszek i jak ci przeskoczy to mogą się spotkać zawory z tłokami :nienie:

kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

np. gdy idziesz rano do samochodu i przed pierwszym odpaleniem włączysz zapłon będzie słychać pompkę, a gdy wyłączysz i włączysz to już nie będzie jej słychać. tak jest w bmw to nie jest zadna usterka. W innych samochodach słychać pompkę za każdym przekręceniem kluczyka.

 

ps. moim zdaniem 3 litry to za mało.

dolej paliwa co najmniej żeby rezerwa zgasła ok 10l i wtedy mozesz co działac.

Opublikowano
nie wiem jak u kolegów ale u mnie nie słychać - zaczyna dopiero pracę w momencie rozruchu samochodu
kultura jazdy na miare gwiazdy ;)
Opublikowano

Jest jeszcze 1 myk.

Nową lub 100% sprawną może nie być słychać, tylko już lekko bądź wogle styraną pompkę usłyszymy. :mrgreen:

Nie wiem, moja ma już ładnych parę litrów przepompowanych (pewnie od nowości ;) ), jak to jest w przypadku tych z małym przelotem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.