Skocz do zawartości

ChwileUlotne

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e36 318i silnik M40 1991 rok

Osiągnięcia ChwileUlotne

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ok rozumiem :) Chciałbym jeszcze tylko zapytać czy ta pompa bedzie pasowała do mojego modelu bo z wygladu jest wszystko tak samo jak u mnie mimo ze to jest od "is" "http://allegro.pl/bmw-e36-pompa-paliwa-paliwowa-1-8is-i1736069008.html"
  2. Ja wymienię pompe a za tydzien bede musiał wymieniac znowu bo jebnie jakies spięcie, wole sie upewnic
  3. masz na myśli sam wkład czy razem z obudową?
  4. Witam Raz jadąc zabrakło mi paliwa, kumpel przywiózł 3 litry, ale samochód juz nie chciał odpalić. Podejrzenie padło na pompe, gdy tam zajrzałem aż byłem zdzwiowiony ze samochod nie wy**** w powietrze :) O to co zastałem po wyjęciu pompy: http://www.bankfotek.pl/thumb/1039552.jpeg http://www.bankfotek.pl/thumb/1039553.jpeg http://www.bankfotek.pl/thumb/1039554.jpeg Co sie dzieje i co mam z tym zrobić? Zakładam ze pompa i tak do wymiany Dodam jeszcze ze zaizolowałem ten przepalony kabelek wyczyściłem itd i po 2 próbach odpalenia samochodu i ponownym wyjęciu pompy kabelek izolacja była nadtopiona...
  5. Praktycznie cały czas, poniewaz nie wiedziałem ze po przełączeniu na gaz pompa chodzi nadal
  6. Zajrzałem dzisiaj do tej pompy, po odłaczeniu od niej 2 kostek jedna była przepalona na pompie jak i na kablu. Bolec na pompie normalnie sie ruszał i wciskał, do tego był cały czarny. o co moze chodzic? http://img191.imageshack.us/img191/7604/1708774439.jpg
  7. pompke powinno byc słychac po przerzuceniu na zapłon?
  8. a może pompa sie po prostu zapowietrzyła? a te 3 litry co wlałem nie beda w stanie jej odpowietrzyć ?
  9. jak moge sprawdzić czy to pompa ?
  10. Filtr da rade jakoś wyczyścić?
  11. Witam zabrakło mi benzyny zjechałem, zgasiłem go, przyjechał kolega z 3 litrami, wleliśmy i po wlaniu samochod juz nie odpalił. Próbowałem na popych, nic nie dało co to moze byc?
  12. Mam problem, mianowicie po odpaleniu na zimnym silniku samochód jakby sie dusił (obroty faluja) jak nie bede dodawal gazu no to zgaśnie... i tak dopóki silnik nie załapie odpowiedniej temperatury. A potrzebne mu na to mniej wiecej 500 m, ale cieżko je przejechać skoro po wcisnieciu sprzegła obroty leca i gaśnie, obojetnie czy to na benzynie czy to na gazie. W chłodne dni potrzeba mu na to wiecej czasu nastomiast w upały jest to kwestia przejechania 2 ulic. Potem juz nie ma problemow z odpalaniem...
  13. Forum, więc można prowadzić dyskusje na wszystkie tematy dotyczące BMW e 36 a jak coś Ci sie nie podoba to sie po prostu nie udzielaj, jaki problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.