Skocz do zawartości

Na rozgrzanym silniku Gasnie i pozniej nie chce zapalic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy wie ktoś oco w tym chodzi na zimnym silniku chodzi fajnie tylko sie nagrzeje dostaje swira gasnie obroty skacza wysoko od 1300 do 100 i gasnie silnik ochłonie i znowu jest ok jak silnik sie nagrzeje tez traci moc ;/ wogole lipa;/ dolot sprawdzony wymieniony przepływka takze i teraz też sonda lambda zastanawiam sie czy to moga być swiece?;/
Opublikowano
podjedź na kompa i zobaczysz co pokaże

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
W jaki sposób sprawdziłeś sondę? Odpinałeś? Jeśli nie to odepnij na rozgrzanym silniku, a tak wogóle jak Kolega napisał wyżej- podjedź na kompa.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak świeca do wymiany to raczej wymienia się komplet. Jak cewka to też raczej komplet. Chyba że jesteś bardzo oszczędny :duh:

Świecę to chyba można sprawdzić jedynie dotykając nią do bloku silnika, czy tam innej masy jakiejś i patrząc czy iskra jest w odpowiednim czasie, w okolicach GMP tłoka z cylindra z którego świece się sprawdza.Potrzeba do tego 2 osoby, z których przynajmniej jedna wie o co chodzi.

Fajko-cewkę sprawdzić można w zasadzie chyba tylko organoleptycznie, czyli za pomocą oczu i rąk, możesz też próbować pomierzyć ją multimetrem, ale jakie powinny być wartości to trudno mi powiedzieć tak z pamięci na biegu.

Biorąc pod uwagę że nie miałeś pojęcia jak te rzeczy zrobić sugeruję poprosić o pomoc kogoś ogarniętego trochę w temacie bo o ile mierzenie fajko-cewki Cię nie skrzywdzi, tak przy sprawdzaniu świecy może Ci parę voltów ręce poskładać :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
hahaha ty no miałem 5 swiec 2 rdzeniowych i jedna swiece jedno rdzeniowa ciekawe czy to miało jakiś wplyw na prace silnika;/ okaze sie w ponidziałek:)
Opublikowano

Chodzi Ci o świece wieloelektrodowe jak mniemam? Bo o "wielordzeniowych" nie słyszałem jeszcze :norty:

W zasadzie większa ilość elektrod ma ułatwić przeskok iskry, czyli teoretycznie im więcej elektrod tym lepiej bo iskra łatwiej przeskoczy, w praktyce jest tak, że jeśli masz sprawne świece to nie odczujesz różnicy między jedno a wieloelektrodowymi i moim zdaniem nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podmień czujnik wału bo wszystkie objawy wskazują na niego.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
wiesz mam benzynke i od nie dawna gaz i swiróje tak na benie i na gazie tylko na gazie mi auto nie gasnie a na benie juz tak;/ i lipa na maksa mechanik sie uparł ze to nie to i kurd eni wiem co robić;/
Opublikowano
a nie wiesz jak mozna sprawdzić czy to jest to ?? ale tak samemu bez zadnych mierników? bo jak by co to sprawdze sam i wtedy sam to zmienie bo nie bede sie goscia prosił;/ dosyć ze siano mu dam to kurde jeszcze marudzi jebaniec;/
Opublikowano
mechanik stwierdził ze to mogło nalecieć i nazbierac sie pod wpływem jazdy bo nie mam osłony na silniku ;/ a ni na listwie;/ ale teraz pali na 6 garów":) to juz jakiś coś:0 ale jak dodaje gazu to obroty skacza i przy dodawaniu gazu zawsze coś swiróje;/ ten obrotomierz ;/ spada nisko i auto gasnie ';/
Opublikowano

W cylindrze ta woda z olejem byla?? Czy w dziurze na swiecy?? Bo to dwie rozne sprawy.

Jezeli w cylindrze to glowica do zrzucenia. Jezeli na swiecy to mechanik mowil OK i to moze miec olbrzymi wplyw na prace silnika zwlaszcza przy kiedskich kablach i cewkach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olej się wziął z uszkodzonej uszczelki pod deklem zaworów a woda z dziurawych węży spryskiwaczy.Czujnik wału można sprtawdzić tylko i wyłącznie oscyloskopem żeby mieć pewność czy działa bo sam pomiar rezystancji niestety niewiele nam daje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
woda z olejem w dołkach po swiecach na 4 i 5 garku a i teraz pali elegancko ale jak dodaje sie gazu to obroty spaadja nisko i przy zmianie biegu równierz;/
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ty no byłem na kompie pokazało nie prawidłowy sygnal sondy ale zauwazyłem tez ze na 5 i 6 cylindrze mam wode zolejem i też fajki mokre od oleju;/ pewnie jakaś uszczelka jeb....:( i bedzie wydatek kurde mać;/ swiece chyba tez zmienie bo mam jedno rdzeniowe ngk a mówia ze auto jezdzi tylko na boscha 2 rdzeniowych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.