Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hmm... takich nie mam :) To powiem o co mi chodzi. Mam full płynu chłodzącego. Mimo wszystko co jakiś czas potrafi wyświetlić się kuhlwasserstand prufen, czyli informacja o niskim poziomie płynu chłodniczego. Komunikat wyskakuje raz na jakiś czas (czasami w trakcie jazdy, czasami na samym początku jazdy, a często wcale się nie pojawia) - nie ma reguły. Pomyślałem, że może układ jest zapowietrzony i czasami czujnik przez to fałszywe dane podaje. Jest to jedna z ciekawostek przyrody i chciałbym się dowiedzieć jakie są przypuszczalne powody :)
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano
witam.najlepiej jakbyś prowizorycznie go odpowietrzył wtedy będziesz pewien że nie jest zapowietrzony i że ci np.głowica nie strzeli!pozdro :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
witam.najlepiej jakbyś prowizorycznie go odpowietrzył wtedy będziesz pewien że nie jest zapowietrzony i że ci np.głowica nie strzeli!pozdro :norty:

 

A dlaczego miałaby głowica strzelić ? :? Jak już mówiłem... nie grzeje się nawet grama... stoi równiutko na środku i potwierdza to jeden z testów który pokazuje temp. w formie cyfrowej.

 

A może po prostu czujnik coś świruje?

 

A być może... ;) czekam nadal na jakąś przełomową opinie na temat tego ciekawego zjawiska :wink:

http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Teraz tak aby czujnik wyeliminować czy jak wskazuje na komputrze malo wody wchlodnicy czy faktycznie tak jest ??

 

Inna rzecz jeżeli temperatura stoi równo to proponuje chlodnice do przegladu dać niech sprawdza fachmani jeżeli bedzie wszystko grało można zalozyc ze to moze byc uszczelka pod glowica .

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Rozumiem, że płynu nie ubywa. Czy to stało się nagle, czy też pojawiło się po jakiejś naprawie [lub montażu ins.gazu]? Zapowietrzenie ukł. może dawać takie objawy, jednak ukł. tak z siebie się nie zapowietrza.

Ja stawiam na uszkodzony lub mocno zabrudzony czujnik poziomu: u Ciebie chyba wygląda to tak [nr. 9]

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF21&mospid=47511&btnr=17_0081&hg=17&fg=05

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Częstym problemem jest, że czujnik poziomu płynu zalewa się płynem wewnątrz i wyskakuja wówczas tego typu chocki-klocki, niezaleznie od temp. silnika i czy na postoju czy podczas jazdy. Sprawdź najpierw połączenia przewodów z czujniem, jeżeli jest wszystko OK to wymień czujnik.

Nowy kosztuje ok. 70,00.

Opublikowano
spoko... dzięki wszystkim za opinie... postaram się to sprawdzić w wolnej chwili
http://img426.imageshack.us/img426/2232/bmwsiga7ar.jpg
Opublikowano

Wprawdzie nieco mija sie z tematem ale mam problem.

 

Mianowicie w mojej 524TD e34 straszliwie twardnieje mi gorny waz (ten co idzie od chlodnicy do termostatu), zbiera sie tam jakies dziwne cisnienie. Jak odkrecam korek wlewu plynu to mi dosc duzy ilosci wyrzuca. Czy ktos ma moze jakis dobry sposob na skuteczne odpowietrzenie ukladu chlodzenia w 524TD??

 

Kurcze odpowietrzalem juz nie jedna beemke ale tu mam zonka. Dodam ze mi rowniez sie nie przegrzewa autko.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.