Skocz do zawartości

320d tylne amortyzatory


camaro_

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, poniżej foto dwóch "zapoconych" tylnych amortyzatorów. Pytanie - czy taki stan mówi o tym, że należy je wymienić?

Trzecia fotka obrazuje dwa przyciski w Audi A4 ojca - do czego są te przyciski, bo nie jest to raczej wyposażenie standardowe?

 

1.

http://images43.fotosik.pl/904/e0cf101e3c174781med.jpg

2.

http://images39.fotosik.pl/896/88c47fe7761c9112med.jpg

3.

http://images38.fotosik.pl/882/6a902b355308cf8dmed.jpg

Edytowane przez camaro_
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do amorow-najlepiej jedz na sciezke diagnostyczna na wytrzasarke.koszt nieduzy a dowiesz sie ile amorkom zycia zostalo.

a co do przyciskow:pierwszy to najprawdopodobniej wlacznik/wylacznik alarmu(czujnika przechylu) w razie holowania.

drugi to pewnie tez cos z alarmem :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też jestem zdania, że jak ciekną to do wymiany. Mam drugie auto w domu i z tyłu też się amorki wylały, auto po naciśnięciu skacze jak kangur, i miękkie jest również bardzo, byłem na badaniu zdolności tłumienia i wyszło po 60% a jeździć się nie da. Myślę, że jak leci i są miękkie to do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:lol: już tłumaczyłem że diagnostyka amorków nic nie daje chodzi mi o % ....

z tyłu miałem 63 i 67 % jak je wyciągnąłem to nie dość że dziwnie skrzypią to nie odbijają po wciśnięciu ....

i co wy na to ????? :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staryy nie rob tego bledu co ja , mechanik zobaczył u mnie identyczne wycieki jak u ciebie na jednym amorze , i mowi ze DO wymiany , ja dzis go wykrecilem patrze a on nie ma luzów , w sensie nie chodzi na boki tylko w góre i w dół tak jak powinien , cięzko i z oporami , kolega mechanik odrazu po tym powiedział ze nie potrzebnie kupiłem nowe amory za 600 zł , bo te jeszcze sa bardzo dobre i bez sensuy je wymieniać... wiec odkrec kolego najpierw , sprawdz jak bedzie to co u mnie , wmontuj spowrotem i ciesz sie ;]

 

a co do odkrecania ich , to banalna sprawa ja ZEROWY mechanik , nie wiedzacy jak trzymac klucz , zrobilem to w 30 minut , jedna sróba na dole i 1 na gorze , banał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakiej firmy polecacie amorki na tył do sedana. Patrzyłem na allegro firm jest dużo, ceny też są różne, niechciał bym przepłacac ( biorąc pod uwagę że niektóre mogą różnić się opakowaniem ) . Może ktoś poleci niedrogie sprawdzone ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojadę na wieś do rodzinki, to go odkręcę i zobaczę co i jak (nigdy tego nie robiłem, ale skoro to proste, to po co płacić). Zakładam jednak, że będą do wymiany - przy wsiadaniu i wysiadaniu z auta mam z tyłu dźwięk starego łóżka ze sprężynowym materacem :wink:
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cena dobra ale bez rewelacji. Sachs ma 3 lata gwarancji od pewnego czasu na swoje amortyzatory.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam bedziesz zaskoczony kolego jakie to proste wymienić amortyzatory z tyłu :)

 

wchodzisz pod kanał , nie podnąszac samochodu okrecasz 1 srube podajrze 18 klucz , idziesz na góre sciagasz w bagazniku bok wykonany z wykładziny , odkrecasz tez 1 srube i po robocie o_O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie chce zakładac nowego wątku dlatego podpiąłem sie tu.

Mianowicie mam wszystkie 4 amory do wymiany 320d touring zawieszenie standard.

Przeszukałem forum i wszyscy polecają sachsy, natomiast ja 2,5 roku temu wymienilem z przodu na sachsy i po 3 miesiacach jak pojechalem na sciezkę to mi 53% pokazywaly(stare przód 70% tyle ze 1 zaczal cieknąć i wymienilem), potem rok pozniej 50% i teraz z lewej 50% a z prawej 0%, tak wiec ledwo co dojezdzily do końca gwarancjii. Po drugie taki amorek przy 50% to nie daje komfortu z jazdy -czuje sie ze cos jest jakby nie tak.

Co ciekawe z tylu co roku bylo ~75% , teraz z jednej strony siadlo do 49%(ale 240kkm na liczniky z czego ja 90kkm tak wiec mogly byc od nowosci)

Nie chce zabardzo sachsów, ale pytanie czy jest cos lepszego? Aby auto trzymalo sie drogi jak trzeba.

Cena nie jest wyznacznikiem, ważne aby miec przjemnosc z jazdy i zeby z 60 000tys przejechaly trzymając parametry.

Z góry dzieki za jakies sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.