Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dzis oglądałem bmw z 1975 roku. w warsztacie w którym stoi to auto powiedziano mi ze po tym modelu wyszły juz piątki. aktualnie jest to juz zabytek samochód posiada silnik 3.0 ci i jest w idelanym stanie wielkoscią przypomina starą piątke ale to nei piątka. niestety nie mam aparatu cyfrowego i nie zrobiłem foty. co to jest za model samochodu????
Opublikowano

http://www.cs-zone.com/E3%20FOT2.jpg

 

 

:?: :?: :?:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

osz kurna ....!

Ale bym chciał mieć takie auto jako drugie, do jazdy w weekend.

To lata mojego urodzenia, kiedy kończono produkować je, i czuje do dziś klimat starych aut.

Opublikowano

A ja ten model widziałem w Wa-wie na Żoliborzu, cały w chromach...

Chciałem zatrzymać " dziadka" i spytać sie co za model, ale by pomyślał jeszcze że jakiś zbir z BMW chce mu jego autko ukraść...

A swoją drogą sporo kosztuje taki klasyk....

Opublikowano
A swoją drogą sporo kosztuje taki klasyk....

 

Za stan dobry to jakieś 40-50tys. pln. Ale nie trzeba od razu takich drogich kupować, za E24 w stanie igła zapłacisz połowę tego ;)

Opublikowano
ok dzieki za informacje. ale wydaje mi sie ze on nie kosztują az 40 tys tylko troche taniej

 

Jasne, w Polsce "chodzą" egzemplarze zwykle między 10-30 tys. PLN.

 

Te najtańsze to złomy, ale często wciąż czynne i sprawne mechanicznie, tyle ze wymagające gruntownego, starannego remontu blacharskiego. Bez 20-30 tys. PLN nawet nie zaczynaj.

 

Te z górnej półki wymagają tzw. "poprawek", które spokojnie wyciągną z portfelika kolejne 10 tys. PLN, chyba że trafi się na sztukę absolutnie kompletną i nigdy nie przerabianą. Te brakujące drobiazgi kosztują często więcej niż poważne naprawy mechaniczne. Byle nowa listewka chromowana kosztuje zwykle kilkaset euro.

 

Nie sztuką jest znaleźć tani egzemplarz "dziadka".

Sztuką jest doprowadzić go do stanu fabrycznego unikając półśrodków i nie pójść przy tym z torbami. :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

 

2000 Ti Lux, nie TILUX :roll:

Bardzo zacny model 1500/1600/1800/2000, stylizowany jeszcze przez Michelottiego, więc na modłę luksusowego jachtu :D Debiutował we wrześniu 1961 r. na salonie we Frankfurcie n. Menem, produkowany 1962-1972. W zasadzie jeden z tych, które uratowały firmę przed plajtą. :cool2: :cool2: :cool2: To pierwsze nowoczesne BMW średniej klasy, utrzymane w lekko sportowym stylu (no, może nie z wyglądu, tylko z osiągów i zachowania na szosie). E12 było jego następcą. Nakład ca. 590 tys. egz.

 

W tym modelu debiutował słynny super-silnik M10. Początkowo miał 1.5 litra / 80 KM (1962-66), potem 1.6 litra (1963-68), 1.8 (1963-69) i 2.0 (od 1966 r. w porywach wyciągał 130 KM). Prostokątne reflektory w droższych wykonaniach były standardem.

 

A ten egzemplarz wygląda na niezłą bazę do renowacji.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Noooo, Loocas, to nam wysmażyłeś ciekawostkę :cool2: :cool2:

 

BTW, zacząłem ostatnio grzebać z ciekawości w internecie, żeby zobaczyć co było między np. BMW E3 a E9, E9 a E12, E12 a E21, etc. etc.

 

I znalazłem takie coś:

http://www.bmwarchiv.de/de/e_codes.html

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

A znacie to :?:

 

http://img413.imageshack.us/img413/9764/bmw3zf.jpg

 

:twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Te poniżej wyglądają ciekawie i chyba mało osób o nich wie...

 

 

BMW 1600 GT (1967-68)

silnik: 4-cyl., 1573 cm3, 105 KM przy 6000 obr/min

masa własna: 970 kg

osiągi: 0-100 km w 11 sek., Vmax 185 km/h

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.historischesarchiv.bmw.de/data/images/image/298/00008548_m.jpg

 

 

 

BMW Glas 3000 V8 (1967-68)

silnik: V8, 2982 cm3, 160 KM przy 5100 obr/min

masa własna: 1350 kg

osiągi: 0-100 km/h w 10 sek., Vmax 195 km/h

inne: 4-ro miejscowe coupe

(na zdjęciu jest Glas 2600 V8, ale wyglądem chyba się nie różniły)

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.historischesarchiv.bmw.de/data/images/image/297/00008539_m.jpg

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Te poniżej wyglądają ciekawie i chyba mało osób o nich wie...

 

Tymi lepiej się nie chwalić... :evil: :evil:

 

Niestety, BMW przejęło firmę Glas.

Niestety, bo to było podręcznikowe złowrogie przejęcie.

Tylko po to, żeby zlikwidować najgroźniejszego konkurenta.

 

W latach 60. Glas był w ścisłej werchuszce technologicznej RFN. Wystarczy wspomnieć, że pierwszy seryjnie produkowany silnik OHC z paskiem rozrządu pojawił się w 1961 r. w średniolitrażowym Glasie 1004/1204/1304 (skądinąd brzydkim jak noc). Topowa wersja wyciągała 70 KM z 1189 ccm, a potem (1965 r.) nawet 85 KM z 1290 cm :!:

 

Ten ostatni (1304 TS) to był liliput-wścieklizna :twisted:

Niepozorny, kanciaty sedanik, mniejszy nawet od Volkswagena Derby* z lat 70., ale płoszył na autobahnach słabsze Mercedesy W108 i BMW, zapierniczając w porywach do 170 km/h.

 

Glasy długo miały specyficzną urodę. Zaczęło się to zmieniać na plus dopiero w drugiej połowie lat 60.

 

No ale wtedy przyszło BMW....

_________

* Jakby ktoś nie wiedział - 2-drzwiowe VW Polo z wystającym bagażnikiem.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

No to ja tez dołożę nawet ciekawy egzemplarz.

 

1937 BMW 325

 

http://www.4x4abc.com/bmw/img/bmw4x4.jpeg

 

 

%5B471%3A480%5Dhttp%3A//www.4x4abc.com/bmw/img/downhill.jpeg

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
NIKI, przytoczyłes fragment niechlubnej historii BMW :wink:

 

Ten za kierownicą to dziadek Tuska :lol: :wink:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.