Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Nie straszcie tak ludzi tymi cenami ze komplet amorow i wahaczy to koszt 4-5 tysi.

Szansa ze ktos bedzie mial do wymiany wszystkie wahacze jest bliska zeru no chyba ze ktos nie pojedzie na sprawdzenie auta prze kupnem albo pojedzie bawara na rajd Dakar.

Jak włożysz padło to i 1tyś się zamkniesz a wahacze najczęściej wymienia się parami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A później "cały świat" płacze jakie to BMW są ble, jak to ciężko zadbane e39 kupić i jak to ceny lecą na łeb na szyję :mad2: :mad2: :cry2:

A ja zawsze powtarzam, cena jest zawsze (prawie) odzwierciedleniem stanu pojazdu :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No tak, racja, ale wiecie, ja np wolę zrobić raz, i zapomnieć na kilka lat, niż potem co roku poprawiać, i bać się że coś się rozleci jak doładuję samochód, np na wyjazd wakacyjny, gorąco, dość spore obciążenie, klima i układ chodzenia mają spory test sprawności, zawieszenie musi jakoś oblecieć te nasze drogi.

Auto ma być pewne, a nie że jakaś chińszczyzna mi się rozleci za granicą w trasie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Chińszczyzny nie wsadziłbym nawet do Logana :mrgreen: co by to auto musiało mi zrobić, żeby tak je karać? :mrgreen: o BMW nie wspominając :mad2:

Ale "młodzi gniewni" kupują swoje BMW e39 za 6-7 tys. zł. i później pała na maksa a jak już auto stanie, to zaczyna się dofinansowanie gospodarki Państwa Środka :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany znam ceny i jak musze cos wsadzac to tylko najlepsze zamienniki ale mi chodzi tylko o to ze musowa wymiana wszystkich amorow czy to wahaczy zdarza sie bardzo bardzo rzadko i o tym tez warto napisac.

Wiadomo ze sa ludzie co chca odrazu bete doprowadzic do stanu igly a i tacy co powoli do tego dążą.

Nadgorliwosc gorsza od faszyzmu i niekiedy nie poplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cenami tez nie jest tak do konca, ze sa stalowym wyznacznikiem jakosci.

 

Poprzednie e39 kupilem po takiej taniosci, ze w sumie dzis chodza po wiecej, jezdzilem nim dwa lata. Przez ten czas wymienilem 1 - slownie jedna tulejke w zawieszeniu i krzyzak kolumny kierowniczej. Koniec.

Auto kupil pierwszy ogladajacy z pocalowaniem reki gdy ja sprzedawalem.

 

Obecne kupilem w cenie "normalnej" a troche dodatkowej kaski juz wymaga pomimo bdb stanu.

 

Jednak predzej kupi sie dobre drozej niz taniej, nie mozna sie ludzic, ze sie takie znajdzie.

E39 nie jest promem kosmicznym jednak jest ciut drozsze w utrzymaniu od Opla Vectry. :norty:

Wielu ludzi kupuje a pozniej szok, ze komplet hamulcow kosztuje 1.5k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa wyzsza niestety zobowiazuje.

Tylko kupienie auta z 96 roku za 13 kola i wsadzenie w niego drugie tyle dajmy na to w ciagu 6-12 miesięcy podchodzi pod szalenstwo no chyba ze ktos lubi kupowac drogie sztrucle i doprowadzac je do stanu zylety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mnie nie strasz :wink: Ja dałem podobną kwotę za e39 z 98 r. 520i i na razie w przeciągu 3 miesięcy od zakupu wydałem na nią 1.650 zł. (naprawa sterownika, termostat Wahler i wspomniane amortyzatory przód Sachs). Nie licząc oczywiście ubezpieczenia, kosztów przerejestrowania auta czy zakupu kompletu nowych opon zimowych Firestone Winterhawk.

Ale nie zapeszajmy i nie wywołujmy wilka z lasu :mrgreen: :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/bmw528i-193ps-m-power-xenon-full-opcja-jak-nowa-i4051585438.html

 

ale piękna sztuka.... dlaczego tak drogo ? dlaczego!?? :(((

 

moja nadzieja powoli gaśnie na znalezienie ładnej 528 ... cały internet codziennie przetrzepuje i nic nie ma, a jeśli są, to właśnie takie drogie jak ta lala którą wstawiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Magia "fotoszopa".

Dużo aut z ogłoszeń z Elbląga ma robione "profi" sesje. Są to właśnie ogłoszenia dla osób kupujących oczami, którym wystarczy wysmarowanie smalcem opon i podkręcenie kolorów.

W pisaniu bajek, handlarz mógłby stanąć w szranki z braćmi Grimm.

Pakiet M-Power :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auto od "wzorowego właściciela", "z niemieckiego salonu", a fotele tak zasyfione, jakby ktoś babki błotne na nich robił. No ale w "fotoszopie" łatwiej podkręcić kolor lakieru. Podkolorowanie foteli to już chyba zbyt trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

Ale to jest dobre: AUTOADI nie jest komisem samochodowym, jest partnerem dla wielu dealerów wiodących marek, w szczególności Audi, BMW, Honda, Mercedes i VW co wynika z kilkuletniej już, bliskiej współpracy w zakresie handlu samochodami osobowymi! :mrgreen:

 

Ale do rzeczy, mój kolega sprowadził dla siebie z Niemiec miesiąc temu identyczną 528i w identycznej specyfikacji +fotele m-pakiet, też czarna, z potwierdzonym przebiegiem 158 tkm. od przysłowiowego dziadka z garażu (pierwszy właściciel), który wymieniał na nowy model :wink: auto wisiało na ogłoszeniu tylko parę godzin i kumpel miał szczęście, że akurat trafił i od razu do gościa zadzwonił, zarezerwował, wsiadł w auto i na Niemcy bez zastanowienia. I ta 528i wyszła go po opłaceniu, zarejestrowaniu, wymianie filtrów, oleju, itp. oraz zamontowaniu sekwencji lpg 20 tys. zł. Więc cena tej z ogłoszenia powyżej jest jak najbardziej "normalna", pod warunkiem, że stan tego auta jest adekwatny do opisu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za tak szybką odpowiedz

Tak się zastanawiam w 535 był robiony rozrząd to dobrze, czy świadczy o kosmicznym przebiegu.

528 czy warto brać z felgami czy je olać i brać za 14900, i te 10 poduszek to nie błąd

http://allegro.pl/bmw-e39-m5-528-m-pakiet-shadow-line-xenon-skora-i4044691260.html

http://allegro.pl/bmw-535ia-245-km-xenon-skora-mpakiet-i4034071245.html

Edytowane przez Marian2

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem na tych felgach jezdzic normalnie sie nie da niestety.

Przy takiej glebie musza zostac wymienione amorki, seryjne nie dadza rady i szybko sie rozpadna.

No i ciekawe jak tam Vanosy, ktore lubia sie konczyc w tym silniku a ich naprawa nie jest tania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co będzie tańsze w utrzymaniu 535 czy 528 oczywiście chodzi o silnik

Np. ile kosztuje naprawa vanosa w 535 i 528?

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

Ale to jest dobre: AUTOADI nie jest komisem samochodowym, jest partnerem dla wielu dealerów wiodących marek, w szczególności Audi, BMW, Honda, Mercedes i VW co wynika z kilkuletniej już, bliskiej współpracy w zakresie handlu samochodami osobowymi! :mrgreen:

 

Ale do rzeczy, mój kolega sprowadził dla siebie z Niemiec miesiąc temu identyczną 528i w identycznej specyfikacji +fotele m-pakiet, też czarna, z potwierdzonym przebiegiem 158 tkm. od przysłowiowego dziadka z garażu (pierwszy właściciel), który wymieniał na nowy model :wink: auto wisiało na ogłoszeniu tylko parę godzin i kumpel miał szczęście, że akurat trafił i od razu do gościa zadzwonił, zarezerwował, wsiadł w auto i na Niemcy bez zastanowienia. I ta 528i wyszła go po opłaceniu, zarejestrowaniu, wymianie filtrów, oleju, itp. oraz zamontowaniu sekwencji lpg 20 tys. zł. Więc cena tej z ogłoszenia powyżej jest jak najbardziej "normalna", pod warunkiem, że stan tego auta jest adekwatny do opisu :wink:

 

to kolega miał szczęście ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tymi zasyfionymi fotelami, to ja bym się wstrzymał :wink:

 

Jak wg Ciebie te fotele są czyste, to masz coś z oczami, albo masz grafikę z 256 kolorami :norty:

 

Co będzie tańsze w utrzymaniu 535 czy 528 oczywiście chodzi o silnik

Np. ile kosztuje naprawa vanosa w 535 i 528?

 

To pytanie pasowałoby uznać za retoryczne, bo wątpię abyś takie pytanie zadał na serio :twisted:

Utrzymanie i serwisowanie M62 należy w przybliżeniu liczyć x2 w porównaniu z M52.

Naprawa samych Vanosów w M62 to koszt co najmniej 5k PLN, jeśli z rozrządem (czego wymaga niemal każde M62 z przebiegiem większym niż 250kkm) trzeba liczyć ok. 10k PLN.

Jak to mądrze napisał user z innego forum:

BMW z V8 ... powtórzę się, przy zakupie wpłaciłeś pierwszą ratę, teraz będziesz płacił kolejne, chyba, że chcesz go po prostu dojechać i sprzedać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kolego mnie oświeciłeś z tymi kosztami, czyli szukam 528 i na tym poprzestanę.

Ktoś mi odpisze na temat tych 10-ciu poduszek?

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zawsze można kupić przedliftowe v8 które nie ma vanosów. Jak komuś zależy na wyglądzie zewn polifta to można auto za kilka tys doposażyć

 

Dla kogoś, kto nie kupuje rocznika, to chyba najlepsza opcja.

P.S. Vanosów nie było do 09.1998, więc dotyczy to starszych przedliftów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.