Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po nawigacji i KM widze, ze to jest przedliftowy samochod. ( myle sie ? )

Lampy z przodu zostaly wymienione , z tylu tlumik. Ciekawe co jeszcze w nim zmienial

Opublikowano
Tak jest przed liftowy :) Z tego co się dowiedziałem wymieniał ostatnio zbiornik wyrównawczy i filtr paliwa :P Te lampy wymieniane to jest prawdopodobieństwo że to dzwon :D?
Opublikowano

Moze poprostu ringi ladniej wygladaja :P

 

Mnie ciekawi na ostatnim zdjeciu ten licznik na srebrnej listwie z lewej strony.

Coz to za bajer? :8)

Opublikowano

A niby czemu mial byc dzwon? Bo lampy wymienione na polift? No litosci. Od cholery ludzi tu na forum ma zmienione bo sa ladniejsze i tyle.

W swojej poprzedniej tez zmienilem, nawet z tylu a harmonijka nie byla.

 

Jak ja nie lubie takiego glupiego gadania, lampy zmienione to zapewne byl rozbity do bagaznika :duh:

 

A po drugie auto ma 14 lat. Jak chcesz w ori farbie to idz do salonu tylko tam tez mozna sie zdziwic no i kase pomnoz razy 10.

Opublikowano (edytowane)

a co to jest pod włącznikiem świateł? Zestaw głośnomówiący? - EDIT już mnie koledzy uprzedzili

to tak seryjnie było czy dokładane?

 

Jak dla mnie auto wygląda uczciwie a to już dużo jak na poziom naszych ogłoszeń;)

Edytowane przez jarekcrx
Opublikowano
A niby czemu mial byc dzwon? Bo lampy wymienione na polift? No litosci. Od cholery ludzi tu na forum ma zmienione bo sa ladniejsze i tyle.

W swojej poprzedniej tez zmienilem, nawet z tylu a harmonijka nie byla.

 

Jak ja nie lubie takiego glupiego gadania, lampy zmienione to zapewne byl rozbity do bagaznika :duh:

 

A po drugie auto ma 14 lat. Jak chcesz w ori farbie to idz do salonu tylko tam tez mozna sie zdziwic no i kase pomnoz razy 10.

 

Sorki chyba serio się wygłupiłem :P Czekam na odpowiedz od Manolito77 bo chciałbym pojechać to autko zobaczyc :) Jakies sugestie o co jeszcze mozna się dowiedzieć ??

Opublikowano
pytaj o wszystko.

Moze akurat rozwiaze mu sie jezyk i czegos nowego dowiesz sie.

kto pyta nie bladzi :)

Hehe ale wlasnie nie do konca wiem o co :P Z marka BMW nie mialem jako użytkownik do czynienia :P Mam przygotowany zestaw pytań ale on pasuje pod każde auto :P A mi raczej chodziło o takie "niuanse" które są znane użytkownikom BMW a najlepiej e39 530 D :D

Opublikowano

co do standardowych pytań - jest tego pełno na forum. Nie mam i nie miałem diesla więc się nie znam:) Na pewno pytanie o klapki w kolektorze (zwłaszcza przy tym przebiegu), np o to kiedy odma była robiona, o stan turbo, dwumasy, sprzęgła - skoro tyle czasu jest w rodzinie to gość powinien mieć wiedzę nt terminów wymiany tych elementów.

Do tego standardowe rzeczy przy e39 - piksele (koszt nieduży ale z ceny można coś zbić), regulatory w lampach, stan uszczelek w drzwiach, szczelność chłodnicy oraz silnika, działanie klimatyzacji - kiedy robiony był jeż bo nie wierzę, że jeździ bez naprawy do tej pory, czujniki parkowania, wszystkie światła, światełka w kabinie, itd itp. ;)

 

Poczytaj - "typowe usterki naszych e39"

Opublikowano
co do standardowych pytań - jest tego pełno na forum. Nie mam i nie miałem diesla więc się nie znam:) Na pewno pytanie o klapki w kolektorze (zwłaszcza przy tym przebiegu), np o to kiedy odma była robiona, o stan turbo, dwumasy, sprzęgła - skoro tyle czasu jest w rodzinie to gość powinien mieć wiedzę nt terminów wymiany tych elementów.

Do tego standardowe rzeczy przy e39 - piksele (koszt nieduży ale z ceny można coś zbić), regulatory w lampach, stan uszczelek w drzwiach, szczelność chłodnicy oraz silnika, działanie klimatyzacji - kiedy robiony był jeż bo nie wierzę, że jeździ bez naprawy do tej pory, czujniki parkowania, wszystkie światła, światełka w kabinie, itd itp. ;)

 

Poczytaj - "typowe usterki naszych e39"

Dziekuję za bardzo wyczerpującą wypowiedź :) Bardzo mi to pomoże jeśli sfinalizujemy te oględziny :) A o typowych usterkach czytalem :) Ale dzieki za info :D

Opublikowano

Jedź do Wrocka - nawet jak nie kupisz to pozwiedzasz - a jest co!

 

A tak na poważnie - jeśli uda się sfinalizować to napisz co i jak bo pewnie kilka osób będzie ciekawych.

Zakładając, że będziesz się wybierał i na miejscu okaże się, że faktycznie wszystko wygląda dobrze to koniecznie pod kompa. Jeśli mogę (mam nadzieję, że nie będzie to kryptoreklama) to radziłbym Stando - taniej niż na Karkonoskiej a wiedza i doświadczenie z pewnością nie mniejsze. Do tego ludzkie podejście;)

 

PS masz we Wrocku jeszcze kombi w mpaku też czarne i też 3,0d w patyku - możesz umówić się na oba, będziesz miał porównanie jak silniki chodzą itd. - czasem to jest pomocne

Opublikowano
Pewnie ze napisałbym co i jak w końcu ludzie z tego forum calkiem bezinteresownie mi pomagaja za co jestem bardzo wdzięczny :P Pewnie że pojechałbym do jakiegoś warsztatu a skoro polecasz ten wiec może się skusze :P Tylko że samo auto musi wczesniej nie budzić zastrzeżeń z mojej strony :) A co polecałbyś aby w tym warsztacie sprawdzono bo jesli chodzi o diagnostykę ich oferta jest dosyć obszerna :P
Opublikowano

tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

Opublikowano
tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

 

Ty sie aby dobrze czujesz? ASO tyle nie bierze :duh:

Zawieszenie na diagnostyce 20-40zl, podpiecie pod kompa 40-70, ocena mechaniki i pomiar powloki 150-200zl.

Opublikowano
tak naprawdę im więcej tym lepiej, MOIM zdaniem warto byłoby zrobić to tak:

- sprawdzenie mechaniczne (200pln)

- zawieszenie (100pln)

- diagnostyka silnika - w czasie jazdy (300pln)

 

Łącznie masz ponad 600 więc z jednej strony to dużo ale z drugiej tak czy inaczej się opłaca - albo ustrzeżesz się miny w którą włożysz później 10x tyle a jeśli będzie wszystko ok... to i tak coś się znajdzie - jakiś luz, jakaś gumka do wymiany, wieszak urwany, słabszy wtrysk itd więc kilka setek urwiesz;)

Tak chyba bym zrobil :P Jesli nie byloby nic naprawde poważnego a takie drobniejsze rzeczy byłby pretekst to tego aby zbić z ceny i juz byloby troszke kasy do przodu :) Ale zobaczymy mam nadzieje ze do weekendu jeszcze ktos nie zakupi tej 530 -stki :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.