Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam magika w Warszawie lub okolicach, który podejmie się wymiany sworznia zewnętrznego w oryginalnym wahaczu E46. Od razu uprzedzam malkontentów: da się to zrobić i ludzie to robili, jeździli i nic się nie działo, np: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=54891

Potrzebuję tylko namiarów na warsztat (człowieka), który to zrobi. Proszę o konkretne informacje, a za porady typu: "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje", czy też "sworznie w E46 są niewymienne, bo nie" z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam kolege dzis wymienialem u siebie klocki z przodu i zobaczylem spory luz na sworzniu od strony kola mechanikuje troche i teraz przymierzam sie do wymiany zewnetrznego sworznia jak ogarne u siebie (mysle ze bez problemu )to zapraszam.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na ile szacujesz koszt takiej operacji z nowym sworzniem i jakiej firmy?
Opublikowano
Jak nie chcesz porad w stylu "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje" ... to po co tu wchodzisz ? To jest forum użytkowników BMW a nie jakiś druciarzy przerabiających swoje BMW na szrot.
Opublikowano
u siebie sam wymienialem bo mam prase zajelo mi to 20 minut na jedna strone roboty.i jak cos to tylko bede wymienial same sworznie a nie cale wachacze.stary sworzen wyciskasz nastepnie nowy wciskasz i to zadna filozofia tylko jak serwis powiedzial nie wymieniac to i tak ludzie sie do tego przyzwyczaili i wola kupic nowy wachacz za 500zl
Opublikowano

Po to zeby bylo taniej ... trzeba bylo pande kupic jak koszty utrzymania za wysokie ... zamiast turba tez odkurzacz mozna wstawic i nie bedzie laga od dolu.

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Opublikowano
Szukam magika w Warszawie lub okolicach, który podejmie się wymiany sworznia zewnętrznego w oryginalnym wahaczu E46. Od razu uprzedzam malkontentów: da się to zrobić i ludzie to robili, jeździli i nic się nie działo, np: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=54891

Potrzebuję tylko namiarów na warsztat (człowieka), który to zrobi. Proszę o konkretne informacje, a za porady typu: "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje", czy też "sworznie w E46 są niewymienne, bo nie" z góry dziękuję.

Nie wiem dokłądnie gdzie ale w Łomiankach kolego regenerują i koszt to 70zl.A mówił mi o tym mechanik z BABICE STARE.

Opublikowano

Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

Opublikowano
Mam pytanie.Czy np.sprzęgło,amortyzatory,tarcze hamulcowe,klocki też regenerujecie ? Bo po niektórych wypowiedziach wnioskuje ,że tak :duh: Z resztą widziałem już tutaj ogłoszenia o chęci kupna jednego używanego amortyzatora do e46 więc nic mnie już nie zdziwi
Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

ale z tego co wiem to można wymienić tylko zewnętrzny sworzeń , prawda ? ten drugi podobno już nie .... i naprawa jest tylko możliwa na oryginalnych wahaczach lub bardzo dobrych zamiennikach ...

 

 

Mam pytanie.Czy np.sprzęgło,amortyzatory,tarcze hamulcowe,klocki też regenerujecie ? Bo po niektórych wypowiedziach wnioskuje ,że tak :duh: Z resztą widziałem już tutaj ogłoszenia o chęci kupna jednego używanego amortyzatora do e46 więc nic mnie już nie zdziwi

a co do używanych amortyzatorów to chciałbym zauważyć że niektóre są w pełni regenerowalne także nie wiem co Cię tak dziwi :duh:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jak nie chcesz porad w stylu "kup wahacz SLR za 200zł" albo "tylko lemforder za 500zł się nadaje" ... to po co tu wchodzisz ? To jest forum użytkowników BMW a nie jakiś druciarzy przerabiających swoje BMW na szrot.

Wchodzę tu po to, żeby się czegoś dowiedzieć, po to jest forum, a ty? No właśnie, po co ty tu wchodzisz, bo twoje wypowiedzi nic nie wnoszą, a jedynie pokazują jakim jesteś bucem.

 

Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

Dzięki za normalną odpowiedź :cool2:

Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

może zdradzisz nam tajemnice gdzie dobrze robią takie wahacze ???? leży u mnie jakiś stary komplet ori wahaczy i chętnie przetestuje na ile starcza taka regeneracja ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
A jeszcze mam jedno pytanie. Czy można wymienić tylko jeden wahacz, czy trzeba je wymieniać parami?
Opublikowano

a jeśli już to jaki lepiej zastosować? żeby był lemforder, bo na te sworznie meyle też już niektórzy pisali, że zbyt trwałe się nie okazały. Czy lepiej sworzeń z e30 czy e36 troszke się różnią tym rantem na dole oraz ten z e30 ma "frezy" na ściankach a nie gładko.

http://img848.imageshack.us/img848/2670/sworze.jpg

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Bardzo dobra robota kosztuje ok 100PLN za sworzeń. Wahacz po takie regeneracji ma trwalość fabrycznego...albo i lepszą. Regeneracja polega na wymianie wnętrza sworznia wykonanego z teflonu. Dobry warsztat stosuje tworzywo najwyższej jakości.

Ci którzy nie wiedzą o co chodzi niech się nie odzywają, a rzeźbienie to jest wkladanie Lamforderxa z allegro.

 

Jesli szukasz dobrego warsztatu w Warszawie...pytaj taksowkarzy od Passatow i Audi

może zdradzisz nam tajemnice gdzie dobrze robią takie wahacze ???? leży u mnie jakiś stary komplet ori wahaczy i chętnie przetestuje na ile starcza taka regeneracja ...

 

Znam warsztat w Toruniu, polecany przez miejscowych taksiarzy http://www.auto_regener_torun.republika.pl/index.html.

 

Regeneracja nie polega na wymianie sworznia, tylko teflonowego wnętrza w którym porusza się sworzeń. W warunkach warsztatowych rozbiera się dolną pokrywkę , wymienia wnętrze, oslonę i zaprasowuje. Taki sworzeń nie ma prawa wyjść dolem bo jest trzymany za górę stożka przez zwrotnicę. Jest to rozwiązanie trwale i bezpieczne.

 

Tarcz hamulcowych nie regeneruję, klockow nie naklejam, sprzęgieł też nie, ale nie martwcie się robią to za was producenci i sprzedaja wam regenerowane elementy jako nowe. W erze recyclingu tak poprostu muszą robić.

BTW większość części w autach wyczynowych sie regeneruje często zmieniając charakterystyke np amortyzatorow dla potrzeb danego kierowcy.

Opublikowano
Widze ze w temacie sami znawcy co sraja chajsem bo jezdza BMW.O losie jak nie macie checi to nie czytajcie tego typu postow i nie udzielajcie odpowiedzi ,ze ktos uskutecznia druciarstwo, tylko kupujcie sobie lemfordery z allegro za 300 czy tam4 stowki i wymieniajcie.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo nie mamy ochoty czytać o sraniu chajsem :?: i łosiach. Zachowaj jakiś poziom kolego, to nie podwórko.
Opublikowano
Kolego nie napisałem łosie tylko o losie, poprostu wkurzają mnie takie teksty co niektórzy tu wypisują, że czegoś się nie da zrobić a jak się zepsuje to najlepiej kupuj oryginał.Ciekaw tylko jestem ilu użytkowników tego forum tak robi.Pozdrawiam.
Byłe 318i coupe obecne 320i coupe radosc z jazdy.Nareszcie długo oczekiwane E46 kombi.
Opublikowano
ja mam jedno pytanie poboczne - a nie chcę zakładać już do tego nowego tematu: czy wahacze wymienia się tylko parami? czy mogę wymienić przedni lewy wahacz a przedni prawy zostawić stary, jeśli jest ok?
Opublikowano
oczywiście że nie musisz wymieniać parami !!! to nie amortyzator ....

 

uff, to 400zł mniej do tyłu jestem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.