Skocz do zawartości

mma

Zarejestrowani
  • Postów

    266
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mma

  • Urodziny 12.05.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i Touring 2000r + Golf IV
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia mma

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. mma

    320d - OPONY BIEZNIKOWANE?

    Osobiście nigdy bym takich opon nie założył ale niech każdy robi co chce. Ciekawe czy ktoś wpadnie na pomysł dolewania tarcz hamulcowych albo klocków. U nas chyba wszystko możliwe i pewnie nawet ktoś to założy :duh:
  2. Ja mam swoją 318i kombi od ponad 3 lat i jestem zadowolony. Na kulanie się w korkach po mieście nic mocniejszego potrzebne mi nie jest bo i po co. Na trasie przy normalnej jeździe spala 6,5-7l/100km ,w mieście latem 7,5-8l zimą 8,5-9l więc jak na tą budę i silnik to mało biorąc pod uwagę że tyle pali Golf IV z silnikiem 1.4. Co do cen części to w większości są sporo droższe od VW czy Opla. W swoim przez 3 lata wymieniłem sprzęgło,przepływomierz, amory przód i tył, akumulator,króćce wody, wahacze i tuleje przód, łączniki, łożysko przód, jakieś tuleje z tyłu, ostatnio chłodnice i coś tam jeszcze było. Jak dla kogoś najważniejsze są ceny części to lepiej nich BMW nie kupuje bo skończy się na naprawach w szopie metodą "na drut" i zakładaniem najtańszych zamienników ,które do niczego się nie nadają
  3. U mnie było to samo. Samochód jeździł elegancko ale zapalała się kontrolka silnika i błąd 171. Wymieniłem przepływomierz i po problemie. Oczywiście w grę wchodzi tylko nowy Bosch
  4. Wszystko jest możliwe, pytanie tylko jaki jest sens takich kombinacji bo osobiście nie za bardzo rozumiem. Nie lepiej założyć normalne felgi do e46 niż robić z samochodu jakiś badziew
  5. Wyciek u góry po prawej stronie na łączeniu plastiku z aluminium
  6. Dzięki za odpowiedź. Klime mam ale wychodzi na to ,że nic to nie zmienia
  7. Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Chodzi mi o wymianę chłodnicy w 318i m43tu. Czy jest z tym dużo roboty i rozbierania ? Oddaje samochód do warsztatu ale nie chcę żeby mi ściemnili ,że pół przodu musieli rozebrać i cały dzień przy tym siedzieli
  8. sprzęgło dwumas? wymienione? dwumas to chyba w dieslu :P ten silnik nie ma dwumasy przecie to oczywiste że o dyfer chodzi - mam to samo ale z tym jeżdżę :) Jasne ,że ten silnik ma dwumase i nie wiem czemu takie bzdury piszesz. Wystarczy sprawdzić http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=11_1151&hg=11&fg=20&hl=12 , http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_1151&hg=11&fg=20&hl=12
  9. Co za bzdury z tą żoną. Przecież przeciętna kobieta nie ma pojęcia o tym, że samochód może być napędzany na różne osie i że ma to jakiekolwiek znaczenie w technice jazdy. A tu niby gość kupuje żonie samochód, ona wychodzi przed dom i stwierdza ,że to BMW więc ma napęd na tył i zimą może wpaść w poślizg :duh: Większej bzdury to jeszcze nie słyszałem
  10. Normalne e46 nie ma żadnej kozy. Jak ktoś ma nienormalnie podniesiony przód to efekt jakiś kombinacji,amortyzatorów itp. Może masz bilsteiny bo one często powodują taki efekt viewtopic.php?f=69&t=155825
  11. A może przy przekładce z anglika ktoś się nie postarał
  12. Były już tematy ,że po montażu Bilsteinów przód poszedł sporo do góry i wygląda to według mnie tragicznie viewtopic.php?f=69&t=155825 . Po co kombinować z tymi amorami jak można założyć montowane fabrycznie Sachsy i wiadomo ,że będzie wszystko w porządku. Nie trzeba dawać żadnych podkładek z tyłu, mamy pewność, że przód będzie stał normalnie a jakość jest na najwyższym poziomie
  13. Jak jeździła kobieta to raczej normalne ,że sprzęgło będzie na wykończeniu. Jeszcze nie spotkałem kobiety ,która wiedziałaby o tym, że nie trzyma się nogi na pedale sprzęgła bez potrzeby. O zasadach obchodzenia się z turbiną też zapewne nie wie więc ciekawe w jakim jest stanie. Ogólnie w 100% zgadzam się z sonarem. Jak facet nie dopilnuje to kobieta nawet oleju nie wymieni bo za 300zł może przecież kupić buty a jak samochód jeździ to znaczy ,że wszystko jest w porządku i nic nie trzeba robić
  14. W przypadku braku ładowania od dystansu ważniejszy jest czas w jakim go przejedziesz. Jakbyś jechał autostradą to 200km pewnie byś spokojnie przejechał. Jak będziesz stał w korkach to może być 50km
  15. Elementy zawieszenia się wymienia a nie smaruje !!! Jak coś skrzypi,zgrzyta to jest zużyte i tyle. Do jakich wy warsztatów jeździcie ,że naprawa zawieszenia polega na nasmarowaniu :duh: Ja już przerabiałem różne skrzypienia i zawsze tylko wymiana elementów rozwiązywała sprawę chociaż na stacjach diagnostycznych panowie twierdzili ,że luzów nie ma i wszystko jest idealnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.