Skocz do zawartości

Porada przez zakupem x6


anulla

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
(...)

Oczywiście gwarancję na silnik straciłem, ale jaka to jest gwarancja każdy wie ;) I tak samochód "serwisuje" w ASO nikt na razie o nic się mnie nie pytał :) Przy groźniejszej naprawie na pewno wgraja od poczatku soft także stracę "wirusa"...

 

to ja nie wiem... jaka to gwarancja? ktos cos slyszal o odmowie naprawy, kiedy cos w silniku zapsulo sie podczas gwarancji? ja nie

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja hamownie podchodza profi do swojej roboty, ja u nich robilem juz ponad 10 swoich aut i nigdy nie mialem jakiegokolwiek problemu- zeby nie bylo to zadna reklama z mojej strony, poprostu polecam dobry zaklad trudniacy sie Chiptuningiem.
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co z tego że będziesz miał gwarancje skoro jesli cos się zepsuje to i tak "będzie to z winy użytkownika"?

 

pytam powaznie - slyszales o jakis konkretnych przypadkach? ja jakos nie slyszalem, a bardzo by mnie takie przypadki interesowaly

 

jesli ktos robi program i ma pretensje, ze mu turbo poszlo w diably, albo wtryski, to sie zgodze, ze to z winy uzytkownika

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja hamownie podchodza profi do swojej roboty, ja u nich robilem juz ponad 10 swoich aut i nigdy nie mialem jakiegokolwiek problemu- zeby nie bylo to zadna reklama z mojej strony, poprostu polecam dobry zaklad trudniacy sie Chiptuningiem.

 

tzn gdzie w VTG czy u Mastersa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hys, zapraszam do nas do VTG na modyfikacje Twojej X6, robilismy kilka sztuk 35i i naprawde ladnie one sie robia na ok. 355-360KM oraz 470-480Nm...

co do 40d, to mozna je robic na ok. 360KM, ale te 700Nm, to taki krotki peak, normalnie jest ok. 30-40Nm mniej, widac to dobrze na tym wykresie z forum tdiracing.pl

w przypadku jakichkolwiek pytan z Waszej strony w sprawie chiptuningu VTG chetnie udziele info tutaj lub na PW lub telefonicznie pod 600 58 93 39.

Dla Was forumowiczow chetnie udziele rabatu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha, w takim razie spróbuje sie z nimi skontaktowac i "obgadać" temat :) Dzięki za polecenie...

tylko najpierw sprawdź auto na ich hamowni, hamownia Masters jest "naj" i zawsze ukazuje "naj" wyniki :wink:

Co z tego że będziesz miał gwarancje skoro jesli cos się zepsuje to i tak "będzie to z winy użytkownika"?

a tak wygląda to oficjalnie:

 

http://img600.imageshack.us/img600/4659/gwarancja001.jpg

 

co nie zmienia faktu, że żadne auto nie zepsuło mi się z powodu chipa,

 

zasada: jak dbasz tak masz :cool2: , nie chip niszczy auto (chociaż ASO twierdzi inaczej...) tylko użytkownik :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

dziwi mnie zdziwnienie niektorych, ze bmw nie honoruje gwarancji, gdy sobie "dlubna" program (tak, tak, chip nie wplywa na zywotnosc silnika, osprzetu itd... slyszalem juz to)... dziwi mnie tez, ze ktos w czasie okresu gwarancji robi takie manewry... a jeszcze bardziej mnie dziwi, gdy ludzie dlubia samochody, ktore maja ponad 200 KM

 

ale juz ktos spiewal "dziwny jest ten swiat" :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji , że jest to "któreś" nowe auto, które modyfikowałem to utraty gwarancji jestem/byłem świadomy, pismo BMW pokazałem dla tych, którzy myślą, że będą mieć chipa i gwarancję...

 

co do zdziwień: dodanie autu +15% mocy/+10 momentu (ten sam silnik w F25 ma już 258KM/560Nm) jeżeli jesteś w stanie stwierdzić czy jest to złe dla podzespołów oraz czy jako kierowca radzisz sobie z tą "przeraźliwą" modyfikacją....

 

modyfikacja po gwarancji:

- ja modyfikuję dla siebie nie dla posiadania gwarancji,

- jak auto traci w moim przypadku 80tys. zł/1. rok to ewentualna naprawa "zbytnio" nie przeraża,

- na wszelki wypadek mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie na wszystkie naprawy,

- jak auto używasz 2,5 roku to "modyfikacją" po gwarancji możesz cieszyć się aż 6 miesięcy...

 

argument: kup auto typu "M" tam osiągów jest aż za dużo :cool2: do mnie przemawia ale zasięg na baku jest dla mnie nie do zaakceptowania, więc zostaje diesel a mocniejszego w swojej serii mieć nie mogę ponieważ skrzynia projektowo wytrzymuje do 600Nm (jest ta sama co w 3.5d, tylko silnik 3.5d jest bardziej wiekowy...), gdyby w "3" był wasz silnik tzw.4.0d kupilbym od razu, jest to nowy silnik, który ma aluminiowy blok (tak samo jak mój N57...) a dodatkowo wasz 8 biegowy automat wytrzymuje 800Nm...

 

każdy robi to co uważa za właściwe: chcesz chipuj, chcesz jeżdzić "terenówką" po mieście jeździj :cool2:

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
(...)

co do zdziwień: dodanie autu +15% mocy/+10 momentu (ten sam silnik w F25 ma już 258KM/560Nm) jeżeli jesteś w stanie stwierdzić czy jest to złe dla podzespołów oraz czy jako kierowca radzisz sobie z tą "przeraźliwą" modyfikacją....

 

rozumiem, ze jestes pewien, ze w F25 to ten sam silnik, tylko soft inny? pytam - ja nie wiem, wiem natomiast tyle, ze generalnie najczesciej kilkukoniowe / kilkunastokoniowe przyrosty mocy zwiazane sa z pewnymi modyfikacjami hardwerowymi (np. 2.0d z 177 na 184 KM, np. 35d na 40d - tu przyrost mocy wynika z innego dolotu i softu), nad tym wszystkim czuwaja ludzie, ktorzy projektowali pewne podzespoly, wiedza jakie maja wytrzymalosci; tuner nic nie projektowal, tylko probuje wycisnac z silnika ile sie da / ile klient chce

 

to wszystko kwestia gustu, jezdze e39 530d od 6 lat - starcza mi koni, jezdze X5d, tez mi starcza

 

z pewnoscia nigdy nie bede twierdzil, ze ktos taki jak tuner jest w stanie poprawic fabryke - prosta kwestia: czy tuner bierze na siebie awarie, ktore moga wynikac z czipa? nigdy na cos takiego sie nie zgodzi (pamietam, ze chyba w Twoim wypadku kupil Ci gwarancje zewnetrzena, ale to inna historia)

 

BTW - a jesli chodzi o jazde "terenowka" po miescie - w zasadzie nie jezdze w miescie, w miescie uzywam transportu publicznego, terenowka sluzy do wyjazdow weekendowych w plener :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozumiem, ze jestes pewien, ze w F25 to ten sam silnik, tylko soft inny? pytam - ja nie wiem,

jestem pewien, tak samo jak napisałeś co do wersji 2.0d 177-184KM...nowy soft w 3.0d powstał wg mnie po nowym sofcie w mercedesie, który mając zdecydowanie starszy motor wzmocnił go jeszcze bardziej...

np. 35d na 40d - tu przyrost mocy wynika z innego dolotu i softu), nad tym wszystkim czuwaja ludzie, ktorzy projektowali pewne podzespoly, wiedza jakie maja wytrzymalosci; tuner nic nie projektowal, tylko probuje wycisnac z silnika ile sie da / ile klient chce

w 4.0d jest dużo więcej zmian, główną zmianą jest aluminiowy blok, w 3.5d był żeliwny + tak jak napisałeś...silnik 3.5d był wg mnie zdławiony programowo ze względu na wytrzymałość skrzyni, miała tylko 600Nm co w autach tak ciężkich jak wasze jest dużym problemem...oczywiście jeżdżą auta z programami, które mają ponad 700Nm i podobno się nie psują ale ja bym już tego w swoim aucie nie chciał...

 

nie zachęcam do "chipów", ja robię je zawsze i jestem zadowolony ale też szanuję osoby, które tego nie robią...

 

z wykształcenia jestem konstruktorem więc zmian na poziomie +15% się nie lękam, wychodząc z założenia, że wiem jak używać auto...a jeżeli będę miał pecha i auto się zepsuje to naprawię i nie będę się przejmował ponieważ:

 

- ja modyfikuję dla siebie nie dla posiadania gwarancji,

- jak auto traci w moim przypadku 80tys. zł/1. rok to ewentualna naprawa "zbytnio" nie przeraża,

- na wszelki wypadek mam wykupione dodatkowe ubezpieczenie na wszystkie naprawy,

- jak auto używasz 2,5 roku to "modyfikacją" po gwarancji możesz cieszyć się aż 6 miesięcy...

 

udanego użytkowania :cool2: auto ma dawać radość: jak daje je chip, super :cool2: jak dają: mega felgi, super :cool2: jak seria to też super :cool2: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu nikt nie wspomnial do tej pory o mozliwosci chip-tuningu przez AC Schnitzer? Chipy do 30d 35d i 40d kosztuje ok 14-15 tys i mozna je zamowic w Polsce w Sikora Auto-Centrum http://ac-schnitzer.pl/kontakt.html i zamontowac w dowolnym serwisie BMW.

 

Wiem, ze to kilka razy drozej niz chip robiony w garazu, ale:

- zostaje gwarancja na samochod

- nie ma potrzeby rozmontowywania ECU

- i przede wszytkim, jakos bardziej wierze w mozliwosci AC Schnitzer niz Mastersa, ktory przerabia programy wg jednego glupiego szablonu i wlasnego uznania bez zmiany mapy skrzyni biegow, itp. Przy czym nie bierze za to zadnej odpowiedzialnosci i nie daje gwarancji na ewentualne uszkodzenie silnika.

 

AC Schnitzer z 40d wyciaga 360KM i to jest moim zdaniem dzisiejsze maksimimu.

 

Ja bede zamawial chip do 40d w lipcu. Jesli sa jacys chetni, to moze zebrac grupe kilku-kilkunastu chetnych i wynegocjowac lepsze ceny. Standardowo slyszlem, ze mozna dostac 8% upustu. Przy duzym zamowieniu mysle ze 2-3 raz tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) aby tak "zachęcać" należy wiedzieć jaka jest różnica pomiędzy boxem a chipem, na jakiej zasadzie działają, co zmieniają aby uzyskać przyrost KM i Nm,

2) aby mówić o gwarancji należy przeczytać warunki,

3) program do skrzyni nie ma nic wspólnego ani z chipem ani z boxem,

 

trochę za dużo wiedzy z katalogu a trochę za mało z życia ...

 

nie zachęcaj tak mocno bo może ktoś z forum "ślepo" uwierzy i po zapłacie wymaganej kwoty, jego auto:

 

- nie będzie jeździć tak dobrze jak oczekiwał,

- utraci gwarancję BMW AG,

- a skrzynia będzie działać tak jak wcześniej działała...

 

i chyba dlatego tak mało osób nie wspomina o boxie np. z AC SCHNITZER...

 

jak jesteś zaintersowany to box w/w firmy sprzedaje w b. dobrej cenie kolega Arnold :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: :cool2: tak tylko, że pakiet obejmuje:

- nowy soft, delikatnie pisząc "niezbyt wyrafinowany",

- nowy wydajniejszy wiatrak (może się przydać w np. tak ciepłe dni jak obecne a my będziemy cisnąć akurat auto na maksa w mieście w korku przez ~20km...)

- nie ma nowego IC, choć niektórzy piszą co innego...,

- automat otrzymuje zmiany w konwerterze i tutaj dla mnie jest zagadka :?: standardowy ma i tak duży zapas :!: nie rozumiem :duh: dlaczego jest ta zmiana i czym spowodowana :shock: ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Czy to nowe samochody z chipem czy bez i tak są wyżyłowane. Nie wytrzymają przebiegów co dawniejsze wolnossące jednostki. Ale co tam, leasing 3-5 lata i dalej do żyda pchać, a później nowe nadchodzi. Interes się kręci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.