Skocz do zawartości

problem z m20b25 nie pali na 3cylindry


Pełka

Rekomendowane odpowiedzi

bo jak pompuje gazem to się zaczyna wkrecac a jak trzymam równo gaz to obroty spadaja

 

to tak jak bys paliwo dopiero nalal do pustego baku i uklad jest zapowietrzony,, zart :D a na wolnych chodzi czy nie. cos paliwa nie dostaje.. filtr paliwa zmieniales?

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś z nudów rozebrałem silnik i okazało sie że pierścienie olejowe są wytarte teraz nie wiem czy wystarczy wymienić wszystkie pierścienie czy tłoki też no i panewki też by sie przydało wymienić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to juz wiesz czemu nic nie bylo za toba widac :D a tak powaznie to ja na twoim miejscu chyba szukal bym 2 bloku lub calego silnika. mozna tanio kupic ..tylko czy znajdzie sie teraz jakies zdrowe b25...? ja w twojej sytuacji zrobilbym glowice na cacy i kupil blok od super ety 2.7 bo ety nie zajechane raczej sa i cieszyl sie pozniej ok 190 konmi.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj na allegro. jest pelno ogloszen z rozbiorka e30 stek.. zostaje wszystko co masz.. zakladasz tylko blok z tlokami i walem od super ety.. to tak jakbys mial rozwiercone 2.5 . (powiedzmy) najprosciej.. a ety wlasnie byly wolno obrotowe - male moce mialy a duzy moment obrotowy.. wiec i silniki nie sa zajechane w porownaniu do b25 .b20.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miałem 17 lat kupiłem ete ładnie sie zbierała a może ktoś ma cos takiego na sprzedaż

 

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem tegosz modelu z tym ze jest to SETA i przyznam świetnie daje rade,wrażenia z jazdy są suuuper :cool2: :cool2:

Ostatnio widziałem na allegro kilka egzemplarzy z tym silniczkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hej

No pewnie nie wniosę nic nowego ale przezyłem podobną sytuację w bmw E-12 2.0 6cyl :? poszła głowica, było później planowanie i założona po wszystkim pięknie bunia chodziła aż sie porządnie zagrzała i kapica- zaczęła przerywać.

Po przestygnięciu na początku ok pracowała i od nowa to samo po zagrzaniu, Sie okazało, że bardzo delikatne pęknięcie płaszcza głowicy- wyszło pod ciśnieniem w warsztacie.

Ja nie mówię, że to u kolegi nawaliło, ale warto po ściągnięciu głowicy ją sprawdzić ciśnieniem?

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
chłopaki a ja mam taki problem ze ktoregos dnia wsiadłem w samochod i i poprostu przycisnełem mu troche na wysokie obroty wogole sie nie wkrecał przerywał strasznie i na gazie i na benzolu az wkoncu zgasł i kaplica nie startuje czy to przypadkiem nie czujnik polozenia wału jak sprawdzic czy jest dobry??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.