Skocz do zawartości

problem z m20b25 nie pali na 3cylindry


Pełka

Rekomendowane odpowiedzi

witam kupiłem silnik 2,5 12v wsadziłem i niby chodził ładnie okazało sie ze był przegrzany przez poprzedniego włascicielalecz nie wiedziałem wjechałem na plac nacieszyłem sie 10 min i zaczoł przebierac na 5ty cyl walił olejem w płynie pokazał sie olej sciągłem głowice były wrzery no to splanowałem z 2 razy az nie zostały zlikwidowane wrzery odrazu pomyslałem o rozrzadzie wszystkoladnie złożyłem rozrzad ustawiony niby wszystko ok ale teraz pali zalezy jak mu sie zachce raz na 4cyl raz na 5cyl kopułka ok ciśnienie ok 12 co może byc winne pomoże ktoś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam silniczek jak by rozrząd był założony źle to by powyginało ci zaworki czyli to wykluczamy :) . Sprawdź iskierkę na każdym z cylindrów i dopływ paliwa również na każdy cylinderek moze jeszcze gumę przepływki sprawdz czy nie łapie lewizny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie ma cisnienie na zimnym a jakie na goracym.. jesli olej w wodzie no to prawdopodobnie uszczelka.. jesli to b25 to sprawdz miedzy 5 a 6 cylindrem czy nie pekla glowica.. ten typ tak ma. planowales tylko czy na szczelnosc tez sprawdzales.. uszczelniacze zmieniales zeby wykluczyc np.pierscienie..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz dobrze wszystko jeszcze raz.. moze faktycznie rozrzad sie przestawil.. kumpel tak mial,, z tym ze auto chodzilo normalnie lecz palilo w hu... oleju i nie mialo mocy nie chodzila jak powinna.. pomyslal silnik kapota i sprzedal auto.. odkupil je mechanik i wlasnie podobno tylko ustawil rozrzad i chodzila jak glupia.. mowie co slyszalem .. ile w tym prawdy nie wiem bo nie mialem z tym doczynienia. sprawdz luzy zaworowe.. moze za ciasne i nie domyka zaworow.. troche tego moze byc. skoro silnik chodzil dobrze u kolesia a teraz u ciebie padaka to moze cos zlozyles zle.
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli upierasz się przy pierścionkach dam ci dobrą rade jak to sprawdzić na zimnym silniku zmierz kompresje na każdym garku jesli na kturymś garku będzie za mała komprecha siknij mu szczykawką troche oleju i znów zmierz kopreche jeśli ciśnienie wzrośnie to znaczy że pierścionki ( olej uszczelnia ) a jeśli nie wzrośnie to znaczy że zaworki lub uszczelka pozdro.
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki olej masz zalany.. faktycznie moze byc cos z tymi pierscieniami jesli kopci na niebiesko i swiece sa za smolone.. i jesli ci spalil 1 l oleju na 30 km jazdy.. byc moze poprzedni wlasciciel faktycznie przegrzal motor i pierscienie szlag trafil ale ze glowica cala no to chyba szczescie tylko.. wlasnie w b25 peka jak sie przegrzeje.. sprawdz jeszcze sklad mieszanki pp moze zalewa i swiece mokre.. ale to chyba koniec pierscieni z tego co czytam.. a jak przeczyscisz swiece to kreci sie do odciecia czy tez do polowy.. poopisuj troche co zauwazasz nie tak ogolnie.pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. czyli wpier...la olej ostro i zamula swiece.. tylko teraz czym przez co.? , jak dokrecales glowice. jaka sila.. powinno sie dokrecac najpierw wszystkie na30nm (ja dokrecalem po planowaniu na 50NM) a pozniej 2x90 stopni zaczynajac od srodkowych konczac na zewnetrznych,, jak dokrecales bo moze dostaje sie przez uszczelke jesli piszesz ze masz olej w plynie chlodniczym po planowaniu i montazu uszczelki to tak mi sie wydaje., zrezta masz tu..... viewtopic.php?f=71&t=134874&start=15 ... przez tobocian
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześc.w ten sposób to fury sobie nie naprawisz gdy miałeś głowice ściągniętą powinieneś sprawdzić starą uszczelkę w którym miejscu była wydmuchana ( zanim naprawisz zdiagnozuj) planowałeś głowice warto było sprawdzić szczelnośc czy nie jest pęknięta a przy okazji zaworki zrobić ale zakładam że poszłeś po łebkach dlatego nie wiesz co jest warto zacząć od początku
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.