Skocz do zawartości

problem z m20b25 nie pali na 3cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziurki w tłokach? koniecznie ciśnienie sprężania trzeba zmierzyć... albo czapka pękła... zastanawiające dlaczego aż dwa razy planowana...
Opublikowano
nie wiem ile włącznie mm splanował ale według kolesia to głowica nie była jeszcze nigdy planowana
Opublikowano
Sprawdź iskierkę na każdym z cylindrów i dopływ paliwa również na każdy cylinderek moze jeszcze gumę przepływki sprawdz czy nie łapie lewizny
Opublikowano
powietrza nie łapie lewego iskra jest jeszcze zobacze wtryski bo jak pompuje gazem to się zaczyna wkrecac a jak trzymam równo gaz to obroty spadaja
Opublikowano

bo jak pompuje gazem to się zaczyna wkrecac a jak trzymam równo gaz to obroty spadaja

 

to tak jak bys paliwo dopiero nalal do pustego baku i uklad jest zapowietrzony,, zart :D a na wolnych chodzi czy nie. cos paliwa nie dostaje.. filtr paliwa zmieniales?

Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
dziś z nudów rozebrałem silnik i okazało sie że pierścienie olejowe są wytarte teraz nie wiem czy wystarczy wymienić wszystkie pierścienie czy tłoki też no i panewki też by sie przydało wymienić
Opublikowano
to juz wiesz czemu nic nie bylo za toba widac :D a tak powaznie to ja na twoim miejscu chyba szukal bym 2 bloku lub calego silnika. mozna tanio kupic ..tylko czy znajdzie sie teraz jakies zdrowe b25...? ja w twojej sytuacji zrobilbym glowice na cacy i kupil blok od super ety 2.7 bo ety nie zajechane raczej sa i cieszyl sie pozniej ok 190 konmi.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Blok wraz tłokami od sety + czapka od b25 to bardzo fajne zestawienie, ciągnie mocno z dołu, a moment obrotowy :twisted: .
Opublikowano
szukaj na allegro. jest pelno ogloszen z rozbiorka e30 stek.. zostaje wszystko co masz.. zakladasz tylko blok z tlokami i walem od super ety.. to tak jakbys mial rozwiercone 2.5 . (powiedzmy) najprosciej.. a ety wlasnie byly wolno obrotowe - male moce mialy a duzy moment obrotowy.. wiec i silniki nie sa zajechane w porownaniu do b25 .b20.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
jak miałem 17 lat kupiłem ete ładnie sie zbierała a może ktoś ma cos takiego na sprzedaż

 

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem tegosz modelu z tym ze jest to SETA i przyznam świetnie daje rade,wrażenia z jazdy są suuuper :cool2: :cool2:

Ostatnio widziałem na allegro kilka egzemplarzy z tym silniczkiem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dziś kupiłem pierścionki i panewki troche mnie to kosztowało ale chyba warto teraz jedyny mankament to ściągacz do pierścieni
Opublikowano

hej

No pewnie nie wniosę nic nowego ale przezyłem podobną sytuację w bmw E-12 2.0 6cyl :? poszła głowica, było później planowanie i założona po wszystkim pięknie bunia chodziła aż sie porządnie zagrzała i kapica- zaczęła przerywać.

Po przestygnięciu na początku ok pracowała i od nowa to samo po zagrzaniu, Sie okazało, że bardzo delikatne pęknięcie płaszcza głowicy- wyszło pod ciśnieniem w warsztacie.

Ja nie mówię, że to u kolegi nawaliło, ale warto po ściągnięciu głowicy ją sprawdzić ciśnieniem?

pozdr.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
chłopaki a ja mam taki problem ze ktoregos dnia wsiadłem w samochod i i poprostu przycisnełem mu troche na wysokie obroty wogole sie nie wkrecał przerywał strasznie i na gazie i na benzolu az wkoncu zgasł i kaplica nie startuje czy to przypadkiem nie czujnik polozenia wału jak sprawdzic czy jest dobry??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.