Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam BMW e39 tourung przed liftem, rok 2000 .

Ostatnio na allegro zauważyłem pewnie wielu osobom znany już tlenek ceru.

Mam pytanie czy nadaje się on do polerowania lamp przednich ?

Pytam bo bardzo chciałbym zlikwidować mleczną mgiełkę z lamp, usunąć efekt parowania w śrdoku i ogołem odświeżyć ich stan.

Widziałem, że ktos polerował tym szyby, ale nie mam pewności czy klosze lamp są ze szkła, czy może jakiegoś plastyku ?

Dziękuję za odpowiedzi i porady.

PS moze zna ktoś lepszy specyfik ?

Opublikowano
lampy po FL sa z jakiegoś gatunku plastiku ja swoje polerowałem pastą Tempo i ta matowa powłoka zchodziła, ale potrzebuję przepolerowac tylną szybę bo jest porysowana chyba od skrobaczki i też zastanawiam sie nad zakupem tego tlenka ceru
Opublikowano

No ja właśnie myśle jak odnowić moje lampy, ja mam przed liftem, ktoś wie czy tam tlenek ceru zda egzamin?

a tak jeszcze przy okazji zapytam o kierownice,

powiedzcie koledzy gdzie kupie kierownicę 3-ramienną z bmw serii 3 , ktorą będzie mi pasowała zamiast mojej 4 ramiennej. Na allegro bida...

Opublikowano
miesiac temu stosowalem tlenek ceru na szybie i bez efektu jezeli rysy sa wyczuwalne pod paznokciem to rysy nie spoleruja sie to jest dobre ale tylko na bardzo malutkie zadrapania
Opublikowano

aha , a gdzie dać do odświeżenia albo samemu w jaki sposób wyczyścić klosze ,

mam problem bo w prawym kloszu zrobił się jakis zolty osad, ktos wie co to ?

Opublikowano
Jeżeli lampy masz przed liftem to wszystko możesz zrobić samodzielnie (zdemontować lampy i oczyścić od środka) a także prze-polerować pastą, lub drobniutkim papierem ściernym na mokro (ja tak zrobiłem i jest świetny efekt) "szkła" reflektorów (są z jakiegoś tworzywa sztucznego). W moim przypadku zajęło to 3 h ponieważ wszystko robiłem pierwszy raz i ręcznie polerowałem.
Opublikowano

jak chcesz je spolerować to papier 1500-2000 na mokro a potem pasta polerska ale nie przesadzaj z papierem bo zedrzesz tą zewnętrzną warstwę i później lampa zawsze będzie lekko matowa, ja u siebie przesadziłem z jedną. tak to jest jak człowiek chce lepiej. od środka je umyj po rozebraniu i wytrzyj miękką szmatką albo dobrze wypłucz wodą demineralizowaną i zostaw do wyschnięcia nie poleruj żadnymi pastami od środka.

 

przy okazji rozebrania lamp wyczyść też soczewki i bardzo delikatnie odbłyśniki (Bardzo miękką szmatką-żadnych past tylko szmatka).

 

a klosze lamp wykonane są z poliwęglanu

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano

masz tu nowe szklo bez polerowania http://allegro.pl/bmw-5-e39-96-00-klosz-szklo-reflektora-nowe-lewe-i1464326838.html

osobiscie bym zapytal sie w serwisie ile taki klosz z orginalu niepowinien byc drogi i napewno jest dostepny bo kumpel kiedys wymienial.... Takie szklo jest zrobine z plastiku i pokryte specjalna powloką jesli ja zetrzesz lampa szybciej wyplowieje a jesli jednak je bedziesz polerowal to radzilbym kupic papier na wode 1500 i 2500 przytrzec z pierwszego 1500 to co jest najgorsze potem papier 2500 zeby wygladzic rysy po 1500 wszytsko to na mokro scieraj potem pasta farecla G3 i polerka pozdrawiam

Opublikowano

dokładnie tak ja sprawdziłem ten sposób-kupiłem papier sciern o strukturze 2000 namoczyłem go i na mokro zmatowiłem-a potem pasta polerska-sprawdzony sposób TYLKO NIE PRZESADZIC!!!

 

ps troche graby bolą od polerowania0))))

Opublikowano

witam

ja mam pytanie odnosnie reflektorow po lifcie...mam strasznie zdarta warstwe... pogarszajaca widocznosc i rowniez wizualnie reflektor ( jak go przejade mokra szmata to przez kilka chwil jest ok, lecz jak to wyschnie to jest to samo po chwili)....mam goscia ktory zajmuje sie polerowanie odswiezaniem reflektorow

i zadal pytanie... czy fabrycznie nie bylo jakiejs warstwy ochronnej....bo on mi to poze spolerowac, lecz za 2-3 miesiace bedzie trzeba to odnowic...

 

robil ktos taki zabieg....interesuje mnie ta warstwa ochronna jak bedzie z trwaloscia...

Opublikowano
Z tego co ja wiem o samych (szkłach)plastikach to jedno=sa pokryte bezbarwnym bardzo odpornym lakierkiem-coś jak Clar po bazie metalików.Jak przetrzesz ta warstwe jasna sprawa matowina za chwile.Zasada przy regeneracji jest:matowic bardzo ale to bardzo drobnym papierkiem,potem polerka ale pastą bardzo delikatną na wosku.Recznie nie spolerujemy tylko z dużymi obratami+del.pasta+dużo wody i szkła jak lustro :cool2: .POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.