Skocz do zawartości

ogród-lca

Zarejestrowani
  • Postów

    248
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ogród-lca

  • Urodziny 16.11.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 - 530 - 2003 Manual Touring jest E60 530d manual Touring 2005r
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia ogród-lca

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam ja mam też problem zregulacją recznego założyłem nowe tarcze, nowe szczęki regulator podkręcony do zablokowania bębna następnie delikatnie popuszczony , ale ręczny łapie na samej górze byłem dziś u mechanika na podnośniku ale pod spodem nie ma regulacji długości linki, może ktoś ma jakieś foto gdzie ona dokładnie jest ?
  2. Kolego Andrzej62 nie wiem może Ty śpisz w swoim samochodzie i nasłuchujesz czy i kiedy oddycha albo sprawdzasz mu tętno ja podjeżdżam pod blok wysiadam zamykam auto i idę do domu nie wiem czy w nocy oddycha, czy też chrapie bo nie chodzę w koło niego i nie nasłuchuję, może się mylę , ale moim zdaniem pompka nivo nie powinna się załączać gdy auto jest zamknięte . Ponadto chyba jesteśmy tutaj po to żeby sobie pomagać i nie ważne czy ktoś tu jest od 2010 r czy też od wczoraj.
  3. Jeszcze zrobię parę prób i chyba tak jak piszesz kupię nowe aku, choć moja żona dziś chyba przez przypadek wykryła źródło poboru prądu, mianowicie przyjechałem dziś pod dom zamknąłem auto i poszedłem do domu moja żona przyjechała jakieś 30 min po mnie i słyszała jak w moim aucie pracowała pompka nivo przez jakiś czas i się wyłączyła może ona tak sobie w nocy co jakiś czas dopompowuje ???, ale chyba nie powinna się włączać przy zamkniętym aucie ?
  4. Witam Co do wykończenia aku to tak na prawdę nie wiem czy jest wykończony czy coś go rozładowuje wymiana na nowy nie jest problemem ale nie chcę wywalić 400-500 zł gdy okaże się że auto zamorduje mi kolejny akumulator. kolega co naprawia mi auto podpinał się parę dni temu ( nie wiem jaki ma program ) i nie mam żadnych błędów związanych ze spadkiem napięcia, ładowaniem itp. Co do zresetowania IBS to co dokładnie zrobić odpiąć go od aku ?
  5. Nie sprawdzałem w ukrytym menu tylko mierzyłem na akumulatorze
  6. Koledzy nikt nie wie co poza regulatorem może mieć wpływ na przeładowanie i nierównomierne napięcie ?
  7. Też nie wiem który to czujnik taką nazwę usłyszałem od kolesia który naprawia BMW
  8. Kolego a nie pokazuje Ci błędu czujnika zadymienia ?, kiedyś słyszałem że za równo sonda jaki czujnik zadymienia ma wpływ jedno na drugie że jeśli po wymianie nap sondy nadal jest błąd to najlepiej założyć starą sondę i wymienić na próbę czujnik zadymienia i zobaczyć jakie błędy pokaże . U mnie 3.0 d pokazuje błąd sondy i czujnika zadymienia oraz błąd DPF wlaśnie przez sondę i czujnik , ale mam na dniach jechać do tego kolesia i ma mi na podmiankę wymienić sondę lub czujnik zadymienia.
  9. Panowie tak jak wcześniej pisałem jakiś czas temu wymieniłem regulator napięcia na nowy po wymianie ładowanie było 14.8 stałe , ale ostatnio podczas sprawdzania ładowania w związku z padającym akumulatorem okazało sie że mam ładowanie ponad 15 i to jeszcze skaczące dziś na reklamacji wymienili mi regulator na nowy i dalej to samo ładowanie od 14.8 - 15.4 więc moje pytanie co może być jeszcze nie tak ?
  10. Mam manuala, ale sprawdzałem na blokadzie szyb gaśnie po ok 3 min
  11. byłem na darmowej akcji serwisowej i chyba wymieniali tą klemę IBS, dziś też sprawdziłem jak ktoś wyżej pisał po jakim czasie od zamknięcia auta gaśnie przycisk blokady tylnych szyb mój zgasł po ok 3 min. Muszę podłączyć jeszcze miernik na dłużej i zobaczyć jaki pobór będzie po 5-10-20 min.
  12. Witam Przyszły mrozy i zaczął się problem z padającym akumulatorem, problem przedstawia się jak pojadę poza miasto ok 100 km to po nocy auto odpala bez problemu nastepnie kolejnych parę odpaleń tak samo, ale jak autem polatam tylko po mieście to po mroźnej nocy już ciężko już odpala następnie przejechanie kilkuset metrów zgaszenie auta i kolejne odpalenie po krótkim postoju już nie udane. Pomyślałem że akumulator nie trzyma, ale dziś pojechałem go sprawdzić i rzekomo jest OK, ale przy wyłączonym aucie i zamkniętych drzwiach, wyłączonym oświetleniu itp mam pobór prądu 4 A to chyba znacznie za dużo. Mam pytanie wiem że BMW jakiś czas po zamknięciu jeszcze pobiera prąd i zamyka wszystkie sterowniki , ale 4 A to chyba znacznie za dużo. Proszę o poradę zanim wydam nie potrzebnie kasę na Akumulator. Dodam jeszcze że auto na mierniku pokazuje za duże ładowanie ponad 15 A a jakieś 2-3 miesiące temu wymieniałem regulator napięcia.
  13. Tak oczywiście mam składane lusterka a auto z 2004 r
  14. E60/61 z każdego rocznika można zakodować czy tylko poliftowe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.