Skocz do zawartości

marcin__sc

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin__sc

  • Urodziny 02.02.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 530d

Osiągnięcia marcin__sc

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio mam ciągłe problemy z nierówna pracą silnika, zacznę od tego iż, jakieś 2 miesiące temu jechałem autkiem do domu wieczorem i auto mi zgasło gdy poziom paliwa spadł do 15L ropy... laptop INPA i słabe ciśnienie pompy progowej, dolałem paliwa - pompa zaczęła pracować 3,8-4mbar i OK odpaliła bunia - czyli pompa w baku poszła sie j... pompa progowa dwuletnia oryginał Natomiast mniej więcej od tego czasu gdy jeżdze na wolniejszych obrotach z niższą prędkością po mieście (jak auto się już zagrzeje) odczuwam nie równą pracę silnika, auto poszarpuje, gdy dojeżdzam do świateł silnikiem tak potrafi zarzucić, że dodaje gazu z obawy aby nie zgasł na światłach INPA zero błędów filtr paliwa zmieniony dwa tygodnie temu MANNa korekcje wtrysków OK (rok temu wymieniałem czujnik ciśnienia paliwa [chyba, ponieważ już nie pamiętam - objawy był takie, że jak auto nabrało temperatury nie chciało odpalać na ciepłym, zamontowałem używkę] w baku mam ok 40l paliwa czy to za mało i dlatego tak poszarpuje?? z drugiej strony objawy takie są dopiero gdy auto nabierze jakiejś temperatury.......
  2. dzis powtorka z rozrywki.... z tym ze auto zaparkowalem pod sklepem i juz nie chcialo odpalic...komp diagnoza i te same bledy odpinam czujnik na filtrze paliwa cisnienie 4.0mbar podpinam spowrotem 1,02 i nie chce odpalic przychodzi mi glowy problem z pompa w baku czy daje ona jakies szczegolne bledy ? bo paliwo spadlo mi ponizej 15 litrow i za 1 razem dotankowalem sporo i odpalila po skasowaniu bledow dzis skasowalem bledy i nie chce odpalic :( edit: problem rozwiazany winna pompa w baku dolalem 10 litrow i na inpie widzialem jak rosnie cisnienie pompy podprogowej 1,02 - 1,4 - 2,4...3,8mbar juz sie obawialem ze dwuletni pierburg pod kierowca padl ;)
  3. witam, jechałem moja bunia nagle wyskoczyla kontrolka zolta od swiec zarowych stracila moc zero reakcji na pedał gazu....zgasilem auto i nie chciala odpalic krecil rozrusznik i swiecila kontrolka od swiec podlaczylem laptopa i trzy bledy: 4704 pre-supply pressure monitoring 4496 rail-pressure plausibility 2550 rail pressure control at start i w szczegolach iz cisnienie pompy podprogowej 0,92-1,02 zmianialo sie za kazdym razem jak krecilem, skasowalem bledy zniknela zolta kontrolka swiec ale nie chciala odpalic...odpiolem czujnik od filtra paliwa nagle cisnienie wskoczylo na pompie progowej do 4,0 mbar podpialem i tak zostalo...potem juz normalnie pokazywalo chyba okolo 3,8 mbar pierwsze co wziela mnie k...rwica ze dwa lata temu zostawilem majatek za nowy oryginal pompy progowej i ze nei chce mi sie wierzyc ze to ona pada ale chodzi mi po glowie jeszcze ewentualnie filtr paliwa i czujnik na nim filtr paliwa niestety ze dwa lata temu wymienialem :oops: czy ktos mial podobna sytuacje i jak ewentualnie wykluczyc ten czujnik na filtrze paliwa?
  4. marcin__sc

    problem z odpalaniem 3.0d

    podlacz pod kompa to sie dowiesz, w przeciwnym wypadku to wrozenie z fusow bo kombinacji jest wiele z takimi objawami...
  5. uszczelka i glowica po kapitalnym remoncie bedzie to na pewno...a co jeszcze? bede znal szczegoly po majowce cos tam sie jeszcze pozrywalo...
  6. odgrzeje temat moze komus sie cos przyda...ubywalo plynu chlodniczego i w koncu sie stalo :P :P :P ale po kolei w ubieglym roku we wrzesniu zrobilem test na co2 i wyszlo ze to uszczelka pod glowica,,,moc byla plynu dolewalem i dalej jezdzilem w grudniu auto odmawialo posluszenstwa z powodu czujnika na listwie wtryskowej ....nie mialem zimowek wiec nie jezdzilem nim az do kwietnia oddalem do serwisu ...naprawili czujnik wymienilem jeszcze tuleje, nakupowwalem kosmetykow, HAHA nawet kupilem sobie karchera -> chcialem po zimie odswiezyc autko ...i tak pojezdzilem jeden dzien od odebrania auta z warsztatu...bo zaczelo cos dzwonic w silniku - metaliczny dzwiek az uderzalo w kolektor ssacy okazalo sie ze problem na 6 cylindrze glowica zdjeta uszczelka, wyciagnieta i jest popekana wszystko bedzie zrobione po majowce, ciekawe jak silnik bedzie pracowal :D
  7. mam pytanko - na dniach musze wymienic olej bmw e39 530d na blacie 228tys km ale pewnie ma ze 100wke wiecej.... silnik mi glosno chodzi od 4 lat zalewam mobil 1 5w-50 czy zalac jakis inny z powodu glosnej pracy ? prosze o porade z gory dzieki
  8. zestaw zimmermann przod i tyl zrobilem malo bo dopiero 15 tys przod troche pyli i czasai slysze jak popiskuja:(
  9. nie polecam wyciagania bocznych szyb do przyciemniania...pozniej sa problemy poniewaz boczki plastiki itp bardzo trzaskaja sie (od strony kierowcy mialem sciagany boczek w celu wymiany zamka i teraz strasznie zaluje....)
  10. jak wspomnialem ....u mnie od 2 lat rzezi lancuch ;) u kumpla nie rzezilo w 3.0d 300tys przebiegu a lanuch padl ;) efekt nowy silnik ;) u mnie tez najwyzej nowy silnik pojdzie bo juz mam dosc jak moje auto mnie zaskakuje ;) od wczorajz kolei skacza mi obroty na postoju chyba zawor cisnienia od pompy wtryskowej sie odzywa....
  11. zgadza sie metaliczny stukat byl od pompy wody bo byl luz nalozysku.... teraz rzezi jak jade na dwojce ale na wyzszych obrotach nie zanika tylko jest glosniej:( wcisne sprzeglo lub puszcze pedał gazu to wtedy zanika calkowicie dzwiek "dziwny" dwumasa OK bo jeszcze pisalem odnosnie dwumasy ale zgrzyt przy wylaczaniu silnika byl od poduszki .... wlacze kamerke podczas jazdy i zamieszcze filmik porownamy.... ps dodam ze rzezi u mnie juz od dawna...w tamtym roku wymienilem olej po 12 tys (po roku uzytkowania) i nie pomoglo
  12. witam, mam wrazenie ze rzezi mi napinacz lancucha rozrzadu (u kumpla w a8 rzezi jest taki sam dzwiek podczas odpalania) u mnie slychac podczas jazdy i niesie do kabiny spotkal sie ktos z tym problemm i na co mam sie szykowac...
  13. problem rozwiazany....wyciek byl poprzez wezyk odprowadzajacy ktory idzie ( ww dol auta w nadkole?) poprostu mechanik przy wymianie pompy wody nie odpowietrzyl ukladu chlodzenia, zapowietrzalo sie wywalalo tym wezykiem, ja dolewalem i tak w kolko.... natomiast bialy dym lezy po stronie turbo, luz na wirniku....
  14. kolego od jednego kluczyka (ja tez kupilem auto z jednym kluczem :P ) zadzwon tu BOSCH SERVICE MICHAL DROZDZ Rzemieślnicza 3 41-253Czeladź woj. śląskie tel. (0-32) 265-61-13; (0-32) 269-70-43 i zapytaj o dorobienie klucza....co i jak.... pamietam ze do merca u niego dorabiali kluczyk 4 razy taniej i 3 razy szybciej jezeli chodzi o czas oczekiwania niz w ASO MERCEDES-BENZ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.