Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Natek też jestem przeciwny nabijaniu klienta w butelkę, ale polecanie komuś wycięcia dobrego filtra też jest wciskaniem ciemnoty. A wiele jest tu opini które to potwierdzają - wytnij bo i tak będą problemy. Według mnie jest to rozdmuchany problem i tyle, bo może 3-5 osób na tym forum wymieniło filtr DPF lub wypaliło/wyczyściło chemicznie co porównując do ilości użytkowników E9X jest znikomym procentem. Poza tym filtr można wyczyścić nie trzeba go wymieniać - koszta diametralnie maleją, przed tym oczywiście wypalić jeżeli jest taka możliwość.

 

Zgadzam się z twoim ostatnim zdaniem i tyle. Nigdzie nie napisałem że mamy odrazu wymieniać, tylko tyle że jestem przeciwnikiem wycinania.

Co do filmu zamieszczonego wyżej z wymuszonego wypalania - takie kopcenie raz na 2 000km w trasie gdzie siwy dym podczas szybkiej jazdy się rozprasza jest ledwo widoczne w porównaniu do bąków puszczanych przy każdym depnięciu.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

z racji, że jest tyle "racji" chyba najlepiej będzie zrobic tak jak napisał:

Kwestia co kto lubi,

i tyle...

 

natomiast co do tego, że ASO wychodzi z założenia, że wymiana filtra na nowy przy przebiegu 180tys. bez względu na jego stan to ja uważam, że mają rację...

 

zrobili/zaprojektowali cześć, która "musi" wytrzymać 180tys., przebieg mija i wymieniamy, taka zasada i tyle...

 

jak lek/petarda/jedzenie skończy swój okres przydatności większość osób wywali to do śmieci a nie analizuje czy można jeszcze to zjeść/strzelić/użyć...

 

gdyby filtr kosztował 2zł to stawiam, że 90% uzytkowników wymieniłaby go co 100tys. a nie jak przewiduje producent co 180tys.

a że kosztuje "x" tys. to są kombinacje/sztuczki/punktowanie kto ma rację...a 10% i tak pozbyłaby się filtra nie patrząc na te 2zł ... ze względu na lepsze oddychanie auta a nie kierowców jadących z tyłu...

 

ilu Forumowiczów zmienia olej przed wyznaczony wskazaniem komputera :cool2: a ilu po przebiegu 40tys. km analizuje/bada olej czy można jeszcze pojeździć :mrgreen: no i ile :?: może tylko skromne :idea: 5 tys. czy może 50tys. :mad2: :mad2:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja jestem przeciwny wycinaniu dobrego filtra ale jeżeli jest zapchany to jeszcze bardziej płaceniu x tys za nowy.

"Uzysk ekologiczny" w porównaniu do wydanej kasy jest znikomy, już lepiej za tą kwotę kupić kolektor słoneczny na dach.

Producent przycina x cyfrową marżę w imię zysku a nie ekologii.

Za tą kasę dużo lepiej kupić mocniejsze hamulce, lepsze opony, a jak już brakuje pomysłów to dać na głodujące dzieci w Afryce. Nadal będzie z tego większa korzyść.

Opublikowano

Koszt jest duży bo jednorazowy. Gdybyś go wymieniał jak klocki ~ co 50 tyś km oraz tarczę co ~100 tys km to:

 

Po 200 000km:

~ klocki 4X - około 2500pln ( średnio 625pln komplet - w ASO za tyle napewno nie kupisz, więc cena jest średnią )

~ tarcza 2X - około 2500pln ( średnio 1250pln komplet - ta cena też jest średnią, bo w ASO są droższe )

 

I mamy 5 000pln. Tylko że wydatek jest rozbity na "raty". Dobrze że nie zastanawiacie się nad zmianą układu hamulcowego na bębny, może wyszło by taniej :norty: :wink:

 

Tylko problem jest jak kupujesz auto używane które ma przelot 200 000km, i na dzieńdobry masz do wymiany DPF. Ale z drugiej strony Ty tracisz kasę wymieniając DPF, pomyśl jaką pierwszy właściciel poniósł stratę wartości za to że nie musiał go zmieniać :cry2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
...Ja jestem przeciwny wycinaniu dobrego filtra ale jeżeli jest zapchany to jeszcze bardziej płaceniu x tys za nowy.

Producent przycina x cyfrową marżę w imię zysku a nie ekologii....

ja jestem przeciw :mrgreen: montowaniu filtra w każdym moim samochodzie, niestety nie kupuję auta z byłego wieku więc stosuję się do obowiązujących rozwiązań, będąc świadomym, że "katuję" :cry2: nim auto

 

jaka jest Twoja/moja wiedza na temat tego czy filtr jest jeszcze "dobry" po określonym przebiegu :?: patrząc wizualnie :mrgreen: , wąchając spaliny :idea: :idea:

 

tak samo jesteś pewny w terminach leków/żywności :?:

 

kupując auto należy zawsze brać pod uwagę, koszty ekspolatacji ...

 

komplet opon do Bugatti Veyrona kosztuje ~100 tys. zł, opony, które wytrzymują ~1h jazdy z prędkością maksymalną, właścicle (wg wielu pewnie "jelenie/frajerzy") płacą i wymieniają a nie "sprawadzają" czy wytrzymają więcej niż producent przewiduje...a przecież Heniek mówi, że on na bieżnikowanej jeździ , no i jego ojciec też...

 

ja kończę, jeszcze raz dla mnie bardzo trafnym:

 

Kwestia co kto lubi,

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
nie mi oceniać czy jest dobry czy zły, pisałem tylko że jak mechanik mi powie że jest zabity i nie da się go wypalić to go wytnę a nie bede kupowac nowy.
Opublikowano
Kwestia co kto lubi, mi osobiście nie podoba się bączek z samochodu za set tysięcy złotych.

Popieram w 100% ! Jakis inzynier z BMW napewno to przemyslal ,rozumiem ze niektorzy go wycinaja ale ja osobiscie w zyciu tego nie zrobie, Lubie miec wszystko ori(moze wada) .Pozdrawiam uzytkowników BMW!

Opublikowano

Temat ten (wymiana DPF w ASO vs czyszczenie manualne) jest znany bardzo dobrze użytkownikom samochodów marki Peugeot w Polsce. Otóż, w niektórych modelach filtr ten można samemu otworzyć i wyczyścić i rzekomo jest to normalna procedura w przypadku serwisowania Peugeota za granicami polski. Ale nie w polsce. W ASO peugeota znają tylko i wyłącznie pojęcie "wymiana". Tak więc jak problem z DPF'em to wizyta tylko w wyspecjalizowanym warsztacie (ostatnio jest tego pełno w całej polsce) i w żadnym wypadku ASO.

 

A i jeszcze jedno. Widzieliście jak ten DPF wygląda? jakim cudem taka prosta konstrukcja może kosztować 1500e? Ja nie kwestionuje zasadności tego elementu - to jego cena sama stawia pytanie czy ten element jest stworzony w celu ochrony środowiska czy budżetu ASO

Opublikowano
z racji, że jest tyle "racji" chyba najlepiej będzie zrobic tak jak napisał:
Kwestia co kto lubi,

i tyle...

 

natomiast co do tego, że ASO wychodzi z założenia, że wymiana filtra na nowy przy przebiegu 180tys. bez względu na jego stan to ja uważam, że mają rację...

 

zrobili/zaprojektowali cześć, która "musi" wytrzymać 180tys., przebieg mija i wymieniamy, taka zasada i tyle...

 

jak lek/petarda/jedzenie skończy swój okres przydatności większość osób wywali to do śmieci a nie analizuje czy można jeszcze to zjeść/strzelić/użyć...

 

gdyby filtr kosztował 2zł to stawiam, że 90% uzytkowników wymieniłaby go co 100tys. a nie jak przewiduje producent co 180tys.

a że kosztuje "x" tys. to są kombinacje/sztuczki/punktowanie kto ma rację...a 10% i tak pozbyłaby się filtra nie patrząc na te 2zł ... ze względu na lepsze oddychanie auta a nie kierowców jadących z tyłu...

 

ilu Forumowiczów zmienia olej przed wyznaczony wskazaniem komputera :cool2: a ilu po przebiegu 40tys. km analizuje/bada olej czy można jeszcze pojeździć :mrgreen: no i ile :?: może tylko skromne :idea: 5 tys. czy może 50tys. :mad2: :mad2:

 

pozdr.

 

 

Olej to jedna sprawa-nikt przeciez nie jest w stanie sprawdzic tak o czy mozna na nim jechac dalej,czy juz stracil swe wlasciwosci smarnicze-a moze sie to stac juz po 10000km albo po 50000km,a stan filtra dpf łatwo mozna zdiagnozowac :cool2:

Wiec jesli tak jak w moim przypadku przebieg 175000 a wskazanie zapchania filtra praktycznie zadne to jaki sens go wymieniac :duh: ????????Bo w serwisie powiedza ze przy tym przebiegu sie tak robi :nienie:

Ja chcialem sie najpierw sam upewnic,auto jezdzi elegancko,ma swoja moc itd.Natomiast kolega po zalecanej wymianie przez BMW wydal te 1450€ i nie zauwazyl zadnej róznicy-no moze w portfelu :norty:

Wniosek nasuwa sie sam,skoro nie ma zadnych niepokojacych objawów to po co wyrzucac dobry filtr i kupywac nowy :?:

Za nim wydasz po prostu sprawdz :search:

icon4.png
Opublikowano
u mnie też zbliża się przegląd DPFa, mialem dylemat czy nie skasowac tylko przegladu i jeżdzic dalej aż auto zacznie sygnalizować jakikolwiek problem. na chwile obecną jest ok. Dziś podjade podpiąc auto pod komputer i sprawdzić ciśnienie na wejściu i wyjściu, w razie potrzeby zrobi sie wymuszone wypalanie. Wymiana filtra za 5 koła to dla mnie jakaś pomyłka.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Nie rozumie ludzi ktorzy bronia filtrow DPF w samochodach... Bo tak zaprojektowali to widocznie jest dobrze... Duza większosc ludzi jezdzi po miescie i nie ma mozliwosci dobrego przepalenia filtra. Koleś ktory jezdzi po miescie musialby conajmniej raz w tyg przejechac sie po autostradzie i pozadnie przedmuchac filtr DPF. Wiec gdzie w tym ekologia i sens? Dpf tak jak mowil przedmowca jest zawyzony 4 krotnie i dlatego ludzie kombinuja i beda kombinowac.

 

Ja mam juz -1200 km i jak narazie auto jezdzi normalnie (jak mialem 179tys km wtedy komp pokazywal filtr zapchany... W niedlugim okresie bede musial sie umowic na sprawdzenie przepustowosci filtra i ewentualnie wyczyszczenia go.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Po 200 000km:

~ klocki 4X - około 2500pln ( średnio 625pln komplet - w ASO za tyle napewno nie kupisz, więc cena jest średnią )

~ tarcza 2X - około 2500pln ( średnio 1250pln komplet - ta cena też jest średnią, bo w ASO są droższe )

 

Kokos chcesz mi powiedziec ze wymieniasz klocki w ASO ? ... za 625 zl za komplet :D :D , nie no to promocja, na tarcze zreszta tez...

Jak masz auto na gwarancji to jeszcze mozna to przelknac ale po gwarancji juz nie bardzo .

Cena z kosmosu po to zeby utrzymac bande czesto niekompetentych pracownikow w garniturach ktorzy o sprzedawanych samochodach wiedza tyle co naucza ich na szkoleniach i rozdadza broszurki...

Panowie prawda jest taka ze malo jest serwisow ASO , gdzie pracuja kumaci ludzie , jak ktos uwaza inaczej jego sprawa (Co kto lubi ... :wink: i w co kto lubi wierzyc ).

 

Bylem w ASO sprawdzic samcohod przed zakupem - moj blad wiecej tego nie zrobie...poza odczytem z komp. ktory moze mi zrobic kazdy lepiej wyposazony warsztat o samochodzie nie dowiedzialem sie nic... Pan w garniturze nie wiedzial o takich rzeczach jak wyswietlenie temp silnika na kompie , czy przedstawione mi usterki samochodu :duh: :duh: .Nie potrafil dokladnie powiedziec o co znimi chodzi powiedzial tyko "to musialbym samochod zostawic do glebszej analizy" (a co robili 3h znim na Serwisie pojecia niemam).

Nawiazujac do omawianego tu FAP'a w samochodzie ktory kupilem byl/jest uszkodzony czujnik temp spalin przed DPF na co PANOWIE z ASO powiedzieli ze to nic takiego i mozna jezdzic... :duh: :duh: :duh: Wiec sami sobie odpowiedzcie dlaczego ASO zaleca wymiane filtra... w ASO sie wymienia nie naprawia... a czujnik temp przed DPF to jeden z najwazniejszych w calym ukladzie oczyszczania spalin

AO - jesli cos mozna naprawic 10-krotnie nizszym kosztem to mnie nei bawila by wymiana na nowe...bo tak chce ASO i tak przewiduje... Pozatym wyciecie DPF tu nic takiego i nie swirujcie z ekologia (bo CI akurat dobrze do pieca dokladaja) i z dymami za samochodem bo nawet z DPF one sie pojawiaja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też byłem sprawdzić samochód przed kupnem w ASO Inchcape W-wa i również więcej tego nie zrobię, po 45 minutach poszedłem na hale sprawdzić jak tam idzie sprawdzanie samochodu i ku mojemu zdziwieniu przy samochodzie nie było nikogo a pracownicy rozmawiali sobie na końcu hali, wydałem 600 zł a to samo mógłbym zrobić np. w znanym serwisie AUTO-SEW lub autoclassicservice za 200 zł a historię serwisową właściciel auta dostanie za free.
Opublikowano
..AO - jesli cos mozna naprawic 10-krotnie nizszym kosztem to mnie nei bawila by wymiana na nowe...bo tak chce ASO i tak przewiduje....

na temat większości polskich ASO każdy "normalny" użytkownik ma porównywalne zdanie :cool2: , nawet jak trafi się dobry mechanik to zginie w tłoku procedur i garniturów ludków z obsługi...

 

temat wymiany na "nowe" określonych podzespołów nie ma nic wspólnego z tematem ASO :mrgreen: ,

 

żywotność danych cześci określają konstruktorzy :cool2: /technolodzy :cool2: , którzy w instrukcjach technologicznych sugerują określone działania przy danym wieku/przebiegu aby auto dalej bezpiecznie jeździło...., że "Heniek" z Polski/Turcji wie lepiej to znowu większość "normalnych" użytkowników wie,w końcu jesteśmy narodem co wszystko wie najlepiej :mrgreen: ...

 

mam w firmie (właściwie firmece) kilka różnych aut, ogólnie tanich z grupy VW, w każdym zaleciłem wymiany eksploatacyjene zawsze trochę przed czasem/przebiegiem, auta są za moją zgodą chipowane, pomimo dużych przebiegów i zbytniego nie oszczędznia samochodów nie odnotowałem większych awarii w "mikro" flocie...

 

może Twoje auto "nie dało rady w wyścigu z Audi" ponieważ poprzedni właściciel miał podobne podejście do Twojego: nie wymieniać bo auto jedzie, może jak został zmuszony to wymieniał na zamienniki od zamienników np. na takie, które jedynie wyglądają "podobnie" , przecież jak nie widać różnicy to po co przepłacać...przykład źródeł światła, ja :mrgreen: nie widzę różnicy to znaczy, że świeci dobrze i po co placić za np. Osrama czy Philipsa...

 

wydaje mi się, że większość Forumowiczów ma auta diesla z przebiegiem ~150tys. km, ilu z nich wymieniło profilaktycznie kolektor :?: nie czytam postów jak wymienić kolektor (raz na jakiś czas ktoś napisze, że coś tam czyścił...), dominują posty tylko jak zresetować lampkę od "dobrego" :mrgreen: filtra cząstek stałych :mad2: lub jak dołożyć "ksenony"...

 

nie jestem zwolennikiem płacenia za produkt firmowy z logiem auta 2 razy więcej niż za ten sam firmowy produkt ale bez tego loga ale w moim aucie nigdy nie znajdzie się zamiennik od zamiennika kupiony od "Heńka" z alledrogo...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

może Twoje auto "nie dało rady w wyścigu z Audi" ponieważ poprzedni właściciel miał podobne podejście do Twojego: nie wymieniać bo auto jedzie, może jak został zmuszony to wymieniał na zamienniki od zamienników np. na takie, które jedynie wyglądają "podobnie" , przecież jak nie widać różnicy to po co przepłacać...przykład źródeł światła, ja :mrgreen: nie widzę różnicy to znaczy, że świeci dobrze i po co placić za np. Osrama czy Philipsa...

pozdr.

 

W tym momencie troszke mnie obrazasz w dodaktu nie majac do tego zadnych podstaw...Ja nie stosuje w swoich samochodach zadnych zamiennikow :!: :!: , wiec skad wogole takie uwagi w moim kierunku :?: :?: Wymieniam wszystko na/lub przed czasem, na oryginalach . Napisalem ze ASO wciska ludzia kit a ludzie lykaja. DPF da sie regenerowac tak ze odsyskuja 80-90% swojej sprawnosci , skoro sie da to trzeba/mozna najpierw zregenerowac a nie nabijac komus kabze noszac sie ze "przeciez mnie stac nie kupilem poloneza tylko bmw".

Pozatym mnie ASO poinformowalo o koniecznosci wymiany przy przebiegu 250tys km... , a z tego co czytalem BMW przewiduje wymiane DPF w ostatecznosci !! A nie jak sie zapcha , bo to zawsze mozna przepalic badz przeczyscic.

 

To sa dwie rozne sprawy . A co do mojego auta to hamownia pokazala o co chodzi i teraz musze wyeliminowac problem , prawdopodobnie przeczyscic DPF /wymienic / w ostatecznym wypadku usunac (czego rowniez wolalbym nie robic) Ale nie uwazam tego za jakies druciarstwo , to juz predzej usuwanie klapek z kolektorow jest wiekszym druciarstwem niz wycinanie DPF-u :D IMO.

A co do "allegrowskich ksenonow" to akurat zdanie mam podobne ...dla mnie porazka :mad2:

 

p.s. technolodzy /konstruktorzy w Audi rowniez wymyslili specyficzny naped pompy oleju oraz uklad walkow wyrownujacyh prace silnika w modelu 2.0TDI i rozumiem ze nie maja racji Ci ktorzy poprawiaja ten nieszczesny bubel , bo w przeciwnym wypadku silnik traci smarowanie ... :cool2:

Opublikowano
W tym momencie troszke mnie obrazasz w dodaktu nie majac do tego zadnych podstaw...Ja nie stosuje w swoich samochodach zadnych zamiennikow :!: :!: , wiec skad wogole takie uwagi w moim kierunku :?: :?: ...

 

dałem tylko przykład ale z wyraźnym dla mnie akcentem "może"...jak odczułeś to jako przykrość to sorrki , na forum nie mam zamiaru nikogo urazić (chyba, że jest mega :duh: :mad2: ...)

 

...o niektórych sprawach piszę trochę na wyraz aby zredukować mega otaczające druciarstwo...najgorsze dla mnie jest to, że ludzie, którzy nie mają podstaw w danej sprawie piszą "posty" zachęcające do oczywistej głupoty, podpierając je argumentem: u mnie jest/było super...

 

mam nadzieję, że szybko "naprawisz" swoje autko i będziesz mógł cieszyć się jazdą...przykład z kolektorem może też być jedną z przyczyn spadku momentu/mocy w Twoim aucie, może przewody z zalecanej średnicy mają tylko fragment przepustowości...jak uporasz się to napisz co było przyczyną...a co do PDF to ja jak będę stał przed zgadnieniem: wyciąć czy wymienić na nowy to z powodu "dobra" auta wytnę, bardzo nie lubię jak ktoś z powodu norm ogranicza życie/sprawność mojego auta a z drugiej strony wpuszcza do miast 20 letnie autobusy....robiąc chip po dotarciu już analizowałem wycięcie filtra ale jakoś "głupio" mi było wycinać filtr po 2 miesiącach od wyjazdu auta z salonu...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

nie no jasne AO po takim przebiegu nie ma co wycinac :D

Rozbieralem przeplywke i EGR oraz czyscilem AGR i zagladalem do kolektora (zeby go zdjac trzeba sie troszke nagimanstykowac) , przez dziure po EGR i nei wygladal najgorzej , podobnie jak EGR i przepustnica takze raczej obstawiam DPF tym bardziej ze jak da sie w palnik i stanie na swiatlach to niestety ale czuc spaliny delikatnie w samochodzie ... Mysle ze w ciagu gora 2 tyg bede wiedzial o co kaman.

 

Spoko juz wiem jak Cie czytac :wink:

Opublikowano
Panowie już się nie wycina DPF-u teraz się go wypala by nie mieć problemów za granicą z policją a teraz lubią się przyczepić do dpf często zaglądają swoim sprzętem pod auto czy aby nie jest wycięty , koszt wypalania z tego co się dowiadywałem to 900zł taki zabieg trwa ok 6godzin auto musi przez 6h chodzić na obrotach ok 3tyś jest to robione jakoś komputerowo + jakieś środki
Opublikowano

..jeśli się to robi profesjonalnie, to żadne zaglądanie pod auto nie pomoże :8)

...wypalanie pomoże tylko wtedy, jeśli powodem zapchania jest sadza, ale w większości nie to jest problemem, sadzę można "dopalić" serwisowo albo usunąć, rozpuścić specjalną chemią...gorzej z pozostałościami po procesie spalania słabej jakości paliwa i resztek oleju, czyli różnego rodzaje popiołu...wywaliłem tego już dziesiątki, i to często w niedługim czasie po różnego rodzaju operacjach "czyszczących"...czasami nie było śladu po sadzy, ale po rozbiciu DPF "wyszło szydło z worka"

 

http://img508.imageshack.us/img508/682/07042011370.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/1667/07042011369.jpg

http://img848.imageshack.us/img848/373/07042011368.jpg

http://img197.imageshack.us/img197/5554/07042011367.jpg

Opublikowano
Mam wrażenie, ze niektorzy z forumowiczow,z wielkiej milości do swoich samochodów zapominają, że jest to w dalszym ciagu mieszanina żelaza, aluminium, plastyku i jeszcze czegos innego. Sam lubie miec w autku wszystko oki. ale bez przesadyzmu. Odnosnie różnorodnych porad i rozwiazan na forum (madrych i mniej mądrych) jest to głowna idea takiego zgromadzenia a kazdy moze wybrać cos dla siebie.Gdy w gre wejdą tylko rozwiazania i częsci oryginalne istnienie forum mija sie z celem, wystarczy stworzyc jeden dział w ktorym podane sa tylko numery i adresy ASO. Panowie wiecej luzu..... :)
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam jestem na etapie zakupu 320d i mam pytanie do was.

 

Ogladalem ostatnio BMW 320D i na wyswietkaczu "i-drive-e" pokazuje, ze filtr dpf wystarczy jeszcze na 160tys km (auto ma przelot 170tys km obecnie)

 

Pytanie:jaki przebieg zaczyna wyswietlac po wlasnoreczym skasowawaniu ??

 

Zastanawiam sie czy sprzedajacy celowo nieskaskowal np malego juz zasiegu, zebym niewystraszyl sie przy zakupie DPF-a i teraz niby 160tys, wiec powinno byc spoko, ale czy to niesciema

Opublikowano

Jak skasujesz (poprzez gniazdo diagnostyczne), to pokaże właśnie 160 tyś km :twisted: Sprawdź jak wygląda kwestia przeglądów serwisowych. U kolegi który miał cofnięty licznik, pokazywało, że ma jeszcze 80 tyś do wymiany oleju, 100 tyś do klocków itd. Niedopatrzenie cofającego :lol:

 

Który to niby rok i jaki rzekomo samochód ma przebieg? Ciężko jeszcze wyciągać wnioski ale to może być jedna z tych perełek "cena i przebieg do negocjacji" :wink:

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.