Skocz do zawartości

E90 cykanie w silniku benzynowym (dziwny dzwiek)


Słowik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Oficjalnych nigdzie nie widziałem, temperatura nominalna w N53b30 to 95 stopni, w zależności od obciążenia i temperatury zewnętrznej będzie rosnąć.

 

BTW to że benzyny mogą chodzić w tak wysokich temperaturach to bardzo dobrze, wpływa to pozytywnie na spalanie i moment obrotowy.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 102
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

siema na ponizszym filmiku przedstawiam dzwięk silnika n53 cos tam w nim cyka jak jest zimny to jest cichutko , jak się rozgrzeje to zaczyna odrazu dzwięczyc

po jakichs 10 min jest juz ok.......

 

nagram jeszcze jeden film dla porównania jak chodzi kiedy dzwęk ustępuje

 

moze ktos ma jakis pomysł co to moze byc? :cry2: :cry2:

 

 

www.youtube.com/watch?v=yvpeWVbc_rU

 

 

 

A to moje cykanko.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cymek nagralem filmik rano jak odpalam temp na zewnatrz +6 . Na 100% wstawie link na yt ale teraz chwilowo awaria wiec link dostepny bedzie pewnie rano zanim wstaniesz:))

 

 

Obiecany link.... Co myslisz Cymek? Jest lepiej???

 

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest lepiej jezeli obydwa były nagrywane przy tej samej temp silnika to faktycznie niebo lepiej tylko niewadomo jaki wpływ ma gęsciejszy olej na silnik czy to aby nie zaszkodzi by trzeba u dealera popytac co sądza na ten temat :D :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Cymek ze roznica naprawde duza miedzy zimnym a cieplym motorem!!! Oczywiscie na plus goracego!!!!

U mnie mogla byc roznica kolo 2-3 stopnie. Dzis sprawdzalem i mam najechane od wymianki 880km wiec jak narazie olej nowka. Zobacze jak bedzie pozniej.

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Na moje to troche duze to cykanie!! I w tle slychac jeszcze rolki napinacza lub pasek. Tak mi sie wydaje?! Niech jeszcze ktorys z koleszkow sie wypowie.. Niemniej jednak ostre cykanie. Moze olej dziadowski moze pezposredni wtrysk. Ogolnie cykaja wszystkie z tymi wtryskami. Zapomnialem zapytac ktory to silnik??? N53b30??
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to troche duze to cykanie!! I w tle slychac jeszcze rolki napinacza lub pasek. Tak mi sie wydaje?! Niech jeszcze ktorys z koleszkow sie wypowie.. Niemniej jednak ostre cykanie. Moze olej dziadowski moze pezposredni wtrysk. Ogolnie cykaja wszystkie z tymi wtryskami. Zapomnialem zapytac ktory to silnik??? N53b30??

 

 

 

To moj N53 po jakis 10 godzinach stania.odpalony po pracy na parkingu. Olej motul 5w/40 najechane od zmiany kolo 800-1000 km. ogolny przebieg 97 tys mil. Cos kolo 155 km

 

SORRKI ZDUBLOWALEM POST!!!!!! :oops: :oops:

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to troche duze to cykanie!! I w tle slychac jeszcze rolki napinacza lub pasek. Tak mi sie wydaje?! Niech jeszcze ktorys z koleszkow sie wypowie.. Niemniej jednak ostre cykanie. Moze olej dziadowski moze pezposredni wtrysk. Ogolnie cykaja wszystkie z tymi wtryskami. Zapomnialem zapytac ktory to silnik??? N53b30??

 

N52 Rocznik 2005 więc pozbawiony wady głowicy a jednak cykanie występuje... Auto stoi w komisie u Turka oprócz tego kontrolka silnika się świeci ....

 

W najbliższym czasie będę oglądał jeszcze kilka n52 z mniejszymi przebiegami. Ciężko stwierdzić czym się kierować przy zakupie. Czy zdrowa sztuka będzie pozbawiona całkiem tego cykania czy jednak cykac trochę musi? :) Trochę się cykam z zakupem 330 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z n52 to raczej bym sie martwil o glowice! Zaznaczam ze nie wszystkie!! Tam sa partie wadliwe i moze czasami litr oleju na 800-1000km popic!! Jakies kanaliki smarne zle zaprojektowane przez bmw

Cos tez jest z tlokami ale to musisz doczytac bo troche tego bylo na forum... Generalnie chyba lepiej n53 poszukac. Z reszta tez nie jest bez wad... Wtryski,cewki,swiece,sonda nox to takie najpopularniejsze. Czy wtryski ma nowe to idzie sprawdzic ..koncowy numer to 11 jak ma takie to jest po wymiance. Cewki i swiece to drobne wiec tym bym sie nie martwil. Nox to jakies 1400-1500zl wiec juz gozej:/ koszt jednego wtrysku kolo tysiaca chyba.?? Ja wymienialem w angli i dalem 215funta za sztuke. Musisz kolego poczytac o n52 i n53 i sam zdecydowac;)) milego czytania:)))

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n53 Z reszta tez nie jest bez wad... Wtryski,cewki,swiece,sonda nox to takie najpopularniejsze. Czy wtryski ma nowe to idzie sprawdzic ..koncowy numer to 11 jak ma takie to jest po wymiance. Cewki i swiece to drobne wiec tym bym sie nie martwil. Nox to jakies 1400-1500zl wiec juz gozej:/ koszt jednego wtrysku kolo tysiaca chyba.?? Ja wymienialem w angli i dalem 215funta za sztuke. Musisz kolego poczytac o n52 i n53 i sam zdecydowac;))

 

Znowu ZDUBLOWANE JAKAS MASAKRA!!!! Przepraszm!!!

 

Kolego rowniez przepraszam czytalem jadac i nie zwrocilem uwagi ze juz pisales o glowicy i wiesz o tym.. Chcialem z edytowac post i narobil sie balagan!!! Sorrki bardzo!!!

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z n52 to raczej bym sie martwil o glowice! Zaznaczam ze nie wszystkie!! Tam sa partie wadliwe i moze czasami litr oleju na 800-1000km popic!! Jakies kanaliki smarne zle zaprojektowane przez bmw

Cos tez jest z tlokami ale to musisz doczytac bo troche tego bylo na forum... Generalnie chyba lepiej n53 poszukac. Z reszta tez nie jest bez wad... Wtryski,cewki,swiece,sonda nox to takie najpopularniejsze. Czy wtryski ma nowe to idzie sprawdzic ..koncowy numer to 11 jak ma takie to jest po wymiance. Cewki i swiece to drobne wiec tym bym sie nie martwil. Nox to jakies 1400-1500zl wiec juz gozej:/ koszt jednego wtrysku kolo tysiaca chyba.?? Ja wymienialem w angli i dalem 215funta za sztuke. Musisz kolego poczytac o n52 i n53 i sam zdecydowac;)) milego czytania:)))

 

Miales jakies bledy na kompie ze wtryski wymieniales? £215 x 6 to tez do najtanszych nie nalezy chyba ze zamierzasz jezdzic bryka przez kolejnych 5 lat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bledy check sie zaswiecil. Kodu nie pamietam ale bylo " to lean czyli ze leje" silnik skakal na obrotach nie rowno chodzil,drzal i nie rowno chodzil. Tych wtryskow nie da sie zregenerowac!!!!! Wykrecilem wyslalem do mistrza od wtryskow wyczyscil w myjce,sprawdzil je i okazalo sie ze 3 byly walniete. Kupilem nowki zakodowalem i bryka smiga.
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

 

kilka miesiecy temu walczyłem z cykaniem wczoraj wymieniłem napinacz paska , bo po wstępnej diagnozie stetoskopem to na niego padło ,lecz okazało sie ze nie potrzebnie cykanie nie ustało niemam juz pomysłów co to moze byc moze macie jaką podpowiedz?

 

w powyrzszych postach zamiesciłem linki do filmików na rozgrzanym silniku i na zimnym na rozgrzanym nie cyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cymek bede katowal jeszcze chwile te CHINSKIE Bmw i chyba przejde na cos w stylu pick up!? Bo juz tez lekko jestem zmeczony tym BADZIEWIEM!!!!!! Kupie Hiluxa albo Rangera i tam moze sobie stukac co chce a i tak wytrzyma 1000000 razy dluzej niz ten badziew BMW!!!!!!!!!
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha Cymek racje masz jak wciskasz to jest fajnie ale co miesiac grzebanie bo ciagle cos!! Nie pamietam zebym grzebal tyle w e39 ?! Bmw idzie nie w ta strone im nowszy tym wieksze badziewie!!!! Takie moje zdanie!!
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje wtryski klepia! Przezylem to !! 3 mialem do wymianki. Zdjac obudowe i sprawdzic numery. Sadze ze jest "08" i juz po nich. Nowe maja 11... Wykrecaj swiece i zobacz jak wygladaja jak czarne koncowki to wtrysk leje. Za dlugo tak nie moze byc bo wypalisz tloki. Moga byc rowniez cewki ale sadze ze wtrysk raczej.. Ja po wszystkich przejsciach z tym silnikiem w pierwszej kolejnosci sprawdzilbym swieczki i wtryski. Tych wtryskow sie nie regeneruje!! Mozesz dac do speca i w myjce ultradzwiekowej umyje i sprawdzi. Z tego co pamietam musisz dac caly zestaw. Pamietaj gdzie jaki byl.

 

Nowy index "11"

http://i.imgur.com/gIB3889.jpg

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam. szukam juz od dawna przyczyny dziwnego zachowania mojego bmw. Czasem faluja obroty jak jest rozgrzany i zostawie go na biegu jałowym, czasem jest jakby zamulony i dziwne dzwieki do tego dochodza prosze o pomoc w ostatnim kwartale wymienilem:

cewki zaplonowe wyskakiwal check engine

sonda lambda

alternator

silniczek od valvetronica podbno sie zacinał

olej tez z filterm po spuszczeniu zadnych opilkow

odme

świecę

podstawe filtra oleju

 

na diagnostyce żadnych błędów

oto moje objawy:

silnik

wydech

i dzwiek w kabinie który pojawia sie przy powolnej jeździe

 

Czy ten typ poprostu tak ma ?? czy wystraczy ja przegonic na czerwone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na filmik, to silnik pracuje normalnie.

Po odkręceniu korka wlewu oleju, słychać pukającą pompę vacum i tak ma być.

Co do dźwięku w kabinie, to nie jest on normalny.

Czy ten dźwięk występuje tylko podczas jazdy? (zmienia się w zależności od obciążenia silnika, przyspieszenia, na każdym biegu, jazda na luzie itp??)

Może to coś z przeniesienia napędu (podpora wału, skrzynia biegów, sprzęgło :roll: )

Czasem faluja obroty jak jest rozgrzany i zostawie go na biegu jałowym, czasem jest jakby zamulony

Elektrozawory vanosa były czyszczone a ich o-ringi wymieniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to silnik tez d.... Nie uruwa !! Nie mialem takiego motoru ale chyba cos nie jest ok. Co do dzwieku w kabinie to ostatnio taki slyszalem w filmie Kontakt z Jodi Foster :lol: :shock: tez napewno tak nie moze byc!
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.