Skocz do zawartości

audio za rozsadne pieniadze w e90


pan_prezes_skora

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej zależało mi na czymś, aby podłączyć P&P. Jakbym miał przerabiać wszystko (bo tak by się skończyło) to bym skończył z audio za 1500+ bo jak założę zestaw odseparowany to na pewno będę musiał poprawić bass montując skrzynię, albo lepsze głośniki pod siedzenia, a co za tym idzie montaż wzmacniacza.

Niemniej jednak zależy mi na nie przerabianiu czegokolwiek ponieważ niedługo mam zamiar przesiąść się na nowszy model i tam coś poprzerabiać.


Tutaj chciałbym tanim kosztem mieć lepszy dźwięk niż fabryczny bez ''pierdzenia'' głośników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Czy da rade zamontować zestaw audio system x200bmw ale z wzmacniaczem z zestawu hifi tym z bmw. Zagra to? Bo tak kombinuje jak polepszyć audio ale bez zajmowania bagażnika?


[Edit] W międzyczasie dostałem odpowiedź z innego źródła = nie jest to dobry pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Czy po zamontowaniu alpine retrofit miał ktoś problem ze zbyt duzą iloscią basu ? Radio professional , bas ustawiony na -6 i przy fabrycznych wooferach jest go za dużo , ten wzmacniacz alpine daje taką siłe sygnału na przednie głosniki i woofery , że przy ustawieniu fadera na 0 słychac tylko przód. Dzwięk zaczyna sie wyrównywac pomiedzy przodem a tyłem kiedy fader jest na -7 - 8 . Podłączali to w ASO , ale czy tak ma byc ? Wzmak nie ma żadnego filtra niskich tonów i jest ich za dużo . Niemało kasy , a efekt zupełnie nie ten . Ktos miał podobny problem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zamontowaniu alpine retrofit miał ktoś problem ze zbyt duzą iloscią basu ? Radio professional , bas ustawiony na -6 i przy fabrycznych wooferach jest go za dużo , ten wzmacniacz alpine daje taką siłe sygnału na przednie głosniki i woofery , że przy ustawieniu fadera na 0 słychac tylko przód. Dzwięk zaczyna sie wyrównywac pomiedzy przodem a tyłem kiedy fader jest na -7 - 8 . Podłączali to w ASO , ale czy tak ma byc ? Wzmak nie ma żadnego filtra niskich tonów i jest ich za dużo . Niemało kasy , a efekt zupełnie nie ten . Ktos miał podobny problem ?

 


a przestawili Ci w komputerze na Hi Fi? bez tego to jak piszesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem gdzieś na forum ,chyba uzytkownik prmax napisał , że jak przy tym zestawie Alpine zmieni się sygnał na HI-FI , to straci się dzwięk z tylnych głosników . Z drugiej strony niemożliwe jest , żeby Alpine tak zestrojony zestaw wypusciło ,że bas na maksa na minusie , a i tak jest go za dużo . Wysokie na -1 i to jest maksimum co mozna , żeby nie było zbyt ostro na górze . Może cos w podłączeniu samym ? Czy jednak coś z przekodowaniem trzeba robic ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam kolegów,

Mam takie pytanie, mam zwykłe radio i zwykle nagłośnienie bez tweeterów w drzwiach, jedynie głośniki w boczkach z przodu, pod fotelami i w półce. I mam pytanie czy gdybym kupił taki zestaw https://allegro.pl/oferta/naglosnienie-komplet-hifi-bmw-e90-8735861198 to będę mógł bez problemu sobie to wszystko podpiąć ? z góry dzięki za odpowiedź !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wszystko podepniesz najwiecej zabawy będziesz miał z położeniem wiązki, czeka cię trochę rozbierania no i na koniec kodowanie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Super, dziękuje bardzo za odpowiedź, jeżeli mogę jeszcze dopytać to rozumiem że przez kodowanie masz na myśli kodowanie radia ? ten moduł 2RAD tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motoryzacja od jakiś 15-20 lat to nie polonez gdzie wymieni się radio i wszystko działa. Każdy moduł jest programowany pod wyposażenie jakie jest w aucie. Jeżeli wsadzasz radio zakodowane pod Logic 7 do auta ze stereo to nie będzie działać. Jeżeli wsadzasz zegary z diesla do benzyny to tez nie ruszy.


Jak chcesz robić po ludzki jak przystało to wszystko wymaga programowania a w radiu czy wzmacniaczu zmiana numeru VIN.


Owszem zaraz się zlecą znafcy którzy powiedzą „ja to wymieniłem radio i działa bez programowania” - bo mieli szczęście z wyposażeniem dawcy. Głupi panel klimy zakodowany na polifta nie będzie działać w przedlifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motoryzacja od jakiś 15-20 lat to nie polonez gdzie wymieni się radio i wszystko działa. Każdy moduł jest programowany pod wyposażenie jakie jest w aucie. Jeżeli wsadzasz radio zakodowane pod Logic 7 do auta ze stereo to nie będzie działać. Jeżeli wsadzasz zegary z diesla do benzyny to tez nie ruszy.


Jak chcesz robić po ludzki jak przystało to wszystko wymaga programowania a w radiu czy wzmacniaczu zmiana numeru VIN.


Owszem zaraz się zlecą znafcy którzy powiedzą „ja to wymieniłem radio i działa bez programowania” - bo mieli szczęście z wyposażeniem dawcy. Głupi panel klimy zakodowany na polifta nie będzie działać w przedlifcie.

 

No dobra wiem na o czym mówisz, czy w razie gdybym już uporał się z pociągnięciem całej tej instalacji i miałbym problem z opanowaniem sztuki zaprogramowania tego mogę się do Ciebie odezwać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie wszystkich modułów jest nawet prostsze niż kodowanie pojedynczego, bo nie musisz podawać nazwy modułu który chcesz zakodować, po prostu klikasz przycisk kodujący wszystkie. Ogarniesz;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Poczytałem dzisiaj dość intensywnie dany temat, ale nie uzyskałem jednoznacznej informacji.

Radio z navi biznes, nie działa mi głośnik w drzwiach pasażera, skłoniło mnie to, żeby przemyśleć czy nie wymienić nagłośnienia z oryginalnego na coś lepszego. Zaznaczam, że nie jestem audiofilem i jestem głuchy jak pień. Czy jest sens wymieniać tylko same głośniki na coś lepszego i czy wgl takie coś ma rację bytu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja jestem "świeżo" po założeniu Audio System X200 BMW EVO PLUS i w tylne drzwi wrzuciłem audio system CO80BMW EVO.

Powiem tak, że jeszcze nic nie wygłuszyłem ani nie założyłem wzmaka bo nie mam czasu ale po samej zmianie głośników na samym CCC (bez fabrycznego wzmaka) różnica jest nie do opisania.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ,na razie rozważam audiosystem. Chcę wymienić cały komplet jaki jest w hifi czyli głośniki po 2 w dzwiach ,2 z tyłu ,suby pod fotelami i wzmacniacz.


https://allegro.pl/oferta/bmw-e92-e93-audio-system-x200bmw-evo-r110-4-hiend-8779937193?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=Sprz%C4%99t+car+audio&gclid=Cj0KCQjwjoH0BRD6ARIsAEWO9DtCEouRDbqrUBdqnWkSI_0mQ9S6qhfqXt9dzcYF5MzZqqFq84liAuwaApbcEALw_wcB

Taki zestaw podejdzie pod HiFi P&P ?

Mocno się rozczarowałem po dzisiejszym odsłuchaniu HK w polifcie e90, Audio w naszych bawarkach jest strasznie słabe :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.