Skocz do zawartości

Mrugający Xenon


gradu_85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam następujący problem. Otóż przy włączaniu świateł xenonowych(fabryczne montowane) lampy zapalają się na chwilę i gasną lub zapali się tylko jedna(lewa) a druga tylko błyśnie przez ułamek sekundy. Dopiero przy którymś z rzędu włączeniu i wyłączeniu światel, lampy się zapalają :?

O co chodzi? Żarniki kupiłem nowe(nie oryginalne), może to wina przetwornic :?:

Bardzo proszę o pomoc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wina zarnikow. przerabialem to samo. po jakims czasie ( kilkadziesiat uruchomien i kilkadziesiat przepracowanych godzin) zaczna Ci sie zapalac od kopa. pozdro

 

No ale jak to??? Bo nie czaje, Dlatego, że są nieoryginalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acha w momonecie gdy się nie zapali któreś światło to wyskakuje błąd: Abblendlicht prüfen

Jak już zatrybią no to wiadomo, kominukat znika

Ale nie wiem czemu przy wyłączaniu auta razem ze światłami komunikat znowu się pokazuje. WTF :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, kup inne, markowe żarniki. Zapewne te, w które wyposażyłeś swoje lampy kosztowały 25 PLN/sztuka.

po jakims czasie ( kilkadziesiat uruchomien i kilkadziesiat przepracowanych godzin) zaczna Ci sie zapalac od kopa.

Szczerze wątpię, aby problem ot tak, sam się rozwiązał.

Ale nie wiem czemu przy wyłączaniu auta razem ze światłami komunikat znowu się pokazuje. WTF :?:

Ponowne pojawienie się komunikatu BC o usterce/błędzie/awarii ma za zadanie przypomnieć Ci, że coś jest nie tak.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam następujący problem. Otóż przy włączaniu świateł xenonowych(fabryczne montowane) lampy zapalają się na chwilę i gasną lub zapali się tylko jedna(lewa) a druga tylko błyśnie przez ułamek sekundy. Dopiero przy którymś z rzędu włączeniu i wyłączeniu światel, lampy się zapalają :?

O co chodzi? Żarniki kupiłem nowe(nie oryginalne), może to wina przetwornic :?:

Bardzo proszę o pomoc :(

Mieszkasz moze w Swinoujsciu ? Bo wlasnie wczoraj jechala za mna e39 ktora miala problem z xenonami wlasnie taki jak opisujesz.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem analogiczną sytuację. Dobrej jakości żarniki rozwiązały problem.

Widzisz gradu, masz już 2:0 ode mnie i pacula. Serio, nie wiem, co tam wsadziłeś, ale wydaje się nie być kompatybilne. Kup lepsze a na stówę będzie lepiej.

Mało tego, o wiele lepiej będzie świeciło. Co do barwy, polecam 4300K lub 6000K. Wyżej za niebiesko/różowo się robi jak dla mnie.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem takie cuś:

http://allegro.pl/d2s-palnik-zarnik-xenon-zarowka-hid-ksenon-wawa-fv-i1401128021.html

Wiem, że poleciałem po taniości, no ale myślałem że to starczy.

Jeśli macie jakieś propozycje proszę o jakieś przykłady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22,90 PLN? Blisko byłem...

Ja też nie latam na jakimś Osramie, ale za sztukę dałem ponad 100 PLN, jest to 4max, jakaś marka autolandu lub intercarsu, nie pamiętam. Świecą pięknie! Polecam szczerze! Robione w Korei (nie w Chinach), bodajże dla GE General Electronics, coś takiego. GE ma renomę.

Polecam również Philipsy, mogę mieć za 100 PLN/sztuka.

Też, gdy zobaczyłem ceny pod 250 PLN/szt palnika to w głowie się zakręciło i też myślałem po taniości cisnąć. W końcu wybrałem średnią półkę, wymieniając tylko ten, który padł. Niestety, oszczędność okazała się być pozorna - wkrótce klęknął drugi.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie było inaczej, problem pojawiał się wtedy gdy często odpalałem samochód po włączeniu świateł (żarniki miałem oryginalne).

Czyli miałem ustawione światła jako włączone mijania i dopiero odpalałem samochód wtedy migały, czasami któreś nie załapało.

Teraz zawsze odpalam najpierw silnik, dopiero światła , nie miałem tego błyskania już ze 2 lata. W międzyczasie wymieniłem jedną "żarówkę"

bo już świeciła na różowo.

 

Pozdrawiam, Konrad

Konrad


http://www.maxmotors.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abendliht prufen to spalona zarowka przednia. skoro jest sprawna a bord widzi ja jako spalona to nie jest sprawna. "sprawna inaczej" niby dziala ale jest "niedorobiona" jak wsadzisz philipsa problem zniknie. robia dla servisu tylko nie ze swoim logo. wez sobie barwe 6300 lub 8000.taka barwa philipsa po kilkudziesieciu godzinach pracy zmienii sie na jasniutka czysto biala. pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ten cyrk i na allegro znalazłem żarniki z gwarancją 2 latka z fakturą kosz był 150 z przesyłką 6000k i jest superowo.mam namiary w samochodzie jak interesuje namiar to podam póżniej.Napewno firma z Bydgoszczy,pewniak bo potem założyłem komplet Xenon do Laguny żony i też 2 latka gwarancji na piśmie.KOszt kpl 380zł i bez kombinacji.pozd

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie wprowadzajcie kolegi w błąd jeśli nie wiecie. Jedyna barwa światła ksenonowego dopuszczona przez polski kodeks drogowy to 4300 i taki proponuję kupić. Ponadto daję najlepsze światło i lekko zielona poświatę. Zauważcie że każdy nowszy samochód oryginalnie wyposażony w ksenon ma właśnie taki zielonkawy kolor. Chyba że od dobrze oświetlonej drogi wolisz trochę szpanu, ale wtedy jesteś narażony na wzmożone kontrole drogowe, gdyż od razu widać inną temperaturę świecenia niż 4300. Ja osobiście mam takie żarniki i nie mam żadnych problemów. Jednak co do jakości żarników to zgodzę się z przedmówcami, za dobry musisz dać ok 100 zł za sztukę i to najlepiej Philipsa.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda następująco:

Kupiłem nowe żarniki marki Philips d2s 4800k, jest lepiej ale nie do końca :(

Pierwsze włączenie świateł i prawa lampa od razu zaskakuje lewa nie. Lewa co jakiś czas mrugnie na ułamek sekundy.

Przy 2-4 razie z kolei włączeniu i wyłączeniu świateł, lampy już zapalają się dwie naraz.

I o co chodzi? :?: :!:

Acha i niby te same żarniki a różnią się delikatnie odcieniem. Jedna delikatnie zielonkawo druga coś pod fiolecik... :|

HELP :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda kolego na uszkodzoną przetwornicę, chyba że na tej właśnie przetwornicy masz jakieś lutowane przewody, przewód jest uszkodzony, przez to przetwornica nie może dobrze załączyć żarówki. Na twoim miejscu jeśli masz taką możliwość to podmień, pożycz taką przetwornicę i zobacz jak się będzie zachowywać żarnik, lub podjedź do dobrego elektronika i niech ci sprawdzi w czym problem.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamien najpierw zarniki prawy na lewy i odwrotnie. sprawdz czy bedzie to samo. to ze zarnik miga wskazuje na poprawny impuls modulu. a przyznaj sie orginalnie miales ksenony czy dorabiales?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.