Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:8) Jakie macie doswiadczenia z uszczelniaczami chłodnic mam minimalny wyciek na łączu plastiku i aluminium (rano mi kapnie pare kropli płynu) i widze je na plastiku na dole a na goracym pewnie paruje :8)

 

Mam nowy castrol płyn :lol: i czy warto do niego dodac jakis specyfik?

nie pozatyka on mi układu, nagrzewnicy itp?

 

Ogladałem w NORAUTO 2 rodzaje proszek i płyn mała buteleczka na układ.

 

Czekam na wasze opinie w tym temacie .Czy moze lepiej czasem łyka dolac i tak smykac :8) I nie ryzykowac :norty:

....::::::BMW-KLUB-POZNAŃ::::::.....


Robert (Rekin_Poznań)


Moje bmw ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14423

http://img26.imageshack.us/img26/7793/podpispict00171va.jpg

Opublikowano
Ja miałem podobny wyciek na laczeniu aluminium z plastikiem.Kupiłem proszek i nic nie pomogło :(
518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
A ja czytałem że takie specyfiki to więcej złego zrobią niż dobrego, bo kto zagwarantuje że nie zapchają one całej chłodnicy.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
A ja czytałem że takie specyfiki to więcej złego zrobią niż dobrego, bo kto zagwarantuje że nie zapchają one całej chłodnicy.

 

Dokladnie. :cool2: Oprocz uszczelnienia chlodnicy uszczelnia ci dokladnie silnik. Z biegiem czasu caly ten specyfik odlozy sie w najmniejszych otworkach w silniku powodujac slabsza cyrkulacje plynu chlodniczego a co za tym idzie przegrzanie silnika. :nienie:

Opublikowano
Dokladnie. :cool2: Oprocz uszczelnienia chlodnicy uszczelnia ci dokladnie silnik. Z biegiem czasu caly ten specyfik odlozy sie w najmniejszych otworkach w silniku powodujac slabsza cyrkulacje plynu chlodniczego a co za tym idzie przegrzanie silnika. :nienie:

 

To i ja poprę tę opinię.

To są specyfiki na tzw. czarną godzinę. Gdy trzeba dojechać po trupach, a tu coś zaczyna lekko przeciekać. Widziałem jaką konsystencję ma płyn chłodzący, do którego dosypano tylko dwie malutkie ampułki proszku uszczelniającego. To był mazut, czarny gęsty szlam, z jakimiś dziwnymi glutami. Układ chłodzenia wymagał kilkukrotnego płukania.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ostatnio mialem taki sam problem kapalo mi z chlodnichy w miejscu laczenia plastiku z chlodnica hmm przy odpaleniu co jakies kilka minut kropla wody problem mialem taki iz nie jestem w Polsce tylko za granica (mechanicy ,ceny itp ) wiec pomyslalem o uczczelniaczu mialem kupic proszek ktory sie dosypuje lecz zainwestowalem w takie cos hmm nie wiem jak to sie zwalo taka maz w puszcze dolalem do chlodnicy do plynu i klopot z glowy narazie jest Ok Pozdrawiam

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano

Z uszczelniaczami do chłodnic jest ciężka sprawa.

Materiały z których wykonane są podzaspoły układu chłodzenia, czyli aluminium, plastik i guma mają różna rozszerzalność termiczna i co najgorsze ją maja, co powoduje że miejsca uszczelniane pracują w zależności od temperatury. Powoduje to że żadne specykiki nie chcą się trymac takich materiałów i tracą przyczepność.

 

Jednak najlepiej i w tej sytuacji spisuje się klej do szyb o którym już w jakimś poście pisałem :D

Opublikowano

A ja wydałem 1400 zł na naprawe głowicy bo myslałem ,że uszczelka to zainwestowałem kaske i odrazu głowice zrobiłem od a do Z i co sie okazało dalej woda w oleji co zrobiłem? :)

 

Kupiłem środek K2 wsypałem i zrobiłem już1000 km wody troche musze dolewać na 600 km literek wejdzie.. ale wody w oleju nie ma... wiec ja jestem za :) gdybym wczesniej to zrobił miał bym 1000 zł w kieszeni blok sie uszczelnił (odpukać)

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Niestety to nie dziala :mad2: . Jak kapalo tak kapie. Teraz czeka mnie plukanie calego obiegu i wymiana chlodnicy :mad2:

Pozdro

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano
u mnie tez to samo w lecie wogole nie kapalo a teraz jak sie zrobilo chlodniej to pare kropel wyleci z laczenia tego zbiorniczka plynu z chlodnica. niewiem co robic czy zakleic to czyms czy wymienic uszczelke tylko czy to pomoze. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.