Skocz do zawartości

[320i]plyn chlodzacy znika......


Gość annijawy

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki latwy sopsob sprawdzic gdzie jest wyciek plynu chlodzacego, bo ubywa mi go z pojemika. jak sprawdzic, czy to nieszczelana chlodnica, czy cos innego kolo tego pojemnika albo sam pojemnik jest nieszczelny? macie jakies wskazowki, jak sprawdzic latwo, gdzie jest wyciek. Edytowane przez Anonymous
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej ostanio wymieniony byl i chyba sie nie miesza z plynem ( jeszcze tego by brakowalo)bo jest caly czas taki sam stan oleju nie wzrasta. ostanio zniknol plyn z pojemnika, nalany zostal ponownie i po otwarciu klapy jest mokro kolo strony tego pojemnika, a w nim ubytek plynu, (wiec chyba nie miesza sie z olejem) i tam gdzies jest wyciek. tylko jak to wyczaic, gdzie dokladnie? by wiedziec co poszlo. //////////////??????????????????????????????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weze posprawdzalam sa suche jakie uszczeliki podokrecac? zalac ten pojemnik znow odpalic auto i sprawdzic gdzie pryska czy jak to wyczaic gdzie ten przeciek sie znajduje. o ranny............. jest w ogole jakis sposb by sie dowiedziec gdzie przecieka konkretnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo ewidentnie jest mokro od strony pojemika.... pryska gdzies po tej stronie. teraz tylko wyczaic co przepuszcza. jak chodzi to ubywa jak stoi to jest caly czas tyle samo.

Ja obstawiam że cieknie między elementem nr1 a elementem nr2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 lub przepuszcza na zagnieceniu aluminium a plastiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego niestety częsta kolizja chłodnic :x Puszcza na łączeniu zbiorniczka z resztą :cry: Niestety naprawa niopłacalna lub nie da się jej wykonać :cry: W takim przypadku najlepiej wymienić chłodnicę, kupisz jaki s zamiennik z "Harta" i będzie oki :) Ale najpierw dobrze sobie pooglądaj czy to na pewno to,wyjmij chłodnice i porozkręcaj :wink:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje sprawdzic czy aby nie wywala plynu przez korek chlodnicy. Mialem podobne objawy lekki dymek czasem mokro, wymienilem wszystkie krocce, chlodnice i na jakis czas byl spokoj. Zrobilem test na co2 w ukladzie chlodzenia i wyszedl negatywnie, cisnienie na cylindrach bylo w normie az pewnego dnia huknelo z wydechu zadymilo i juz jestem po wymianie uszczelki pod glowica :D. Problemy ze znikajacym plynem sie skonczyly :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo ewidentnie jest mokro od strony pojemika.... pryska gdzies po tej stronie. teraz tylko wyczaic co przepuszcza. jak chodzi to ubywa jak stoi to jest caly czas tyle samo.

Ja obstawiam że cieknie między elementem nr1 a elementem nr2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF11&mospid=47427&btnr=17_0089&hg=17&fg=05 lub przepuszcza na zagnieceniu aluminium a plastiki

jestem tego samego zdania,najczęściej cieknie przez uszczelkę zbiorniczka wyrównawczego.Niestety wymiana tej uszczelki rzadko pomaga.

A little piece of heaven in my hands
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.