Skocz do zawartości

kora

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 316i M40 '89
    e36 316i M43 '94
    e39 523i touring M52
  • Lokalizacja
    olesno

Osiągnięcia kora

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wydlubalem caly lak i pod nim jest tylko plaskikowa czarna obudowa w która wchodzi piec drutow. Już nie ma co dlubac, co więcej nawet nie wiem jakiej marki jest jez. Sa na nim tylko oznaczenia 255 G12 oraz w innym miejscu 0462-09
  2. Witam, od kilku dni wariowaly mi obroty dmuchawy nawiewu, wczoraj dmuchawa nawet po wylaczeniu zapłonu i zamknieciu auta chodzila na pelnych obrotach, co skonczylo się rozładowaniem aku. Po przeszukaniu forum postawiłem na jeza, zgodnie z instrukcja podjalem probe przelutowania nozek i jakie było moje zdziwienie kiedy po wydrapaniu całego laku na glebokosc ok 1cm nie znalazłem plytki drukowalnej. Nie ma tam zadnego układu scalonego, nic poza pięcioma drutami gr 1mm idącymi od kostki połączeniowej wglab plastkikowej podstawy pretow jeza. Proszę o porade czy i gdzie nadal szukac układu scalonego albo co to wogole za jez. Jeśli ma ktoś jakies sugestie z góry dziekuje, może jakas teoria czy moja diagnoza po zachowaniu dmuchawy jest sluszna. Ja stawiam na jeza.
  3. Witam odgrzeje temat. Zabralem się za naprawę opornicy w swojej e39, po usunieciu czarnego laku na glebokosc 1cm wciąż nie widać plytki drukowanej z rezystorami. Może ktoś mnie oświeci czy jest sens dlubac dalej czy cos z tym jeżem nietak. Z tego co czytam to układ scalony jest pod ok 5mm warstwa laku a u mnie nic. Z góry dzięki za sensowne porady
  4. kora

    Pilnie potrzebuje

    Proponuje przeczytac regulamin i zmienic dzial a srubki do kupienia m.in. w sewisie
  5. kora

    e36 320i zawieszenie przód

    Proponuje wymienic raz kompletny zawias, jak nie to conajmniej wszystkie sworznie i tyleje wahacza. Kiedys sam wymienialem tylko to co tluklo i jedna wybita czesc powodowala zuzycie kolejnej itd. Teraz wymieniam calosc a i tak raz w roku to norma przy naszych drogach. wystrzegam sie tanich zamiennikow. Mozesz tez sprobowac poliuretany ale to juz koszt wiele wiekszy.
  6. kora

    318 bagnet w kawie z mlekiem

    witam czytam tego posta i obstawialbym uszczelke pod glowica. Umnie nie bylo majonezu ale cisnienie robilo sie bardzo duze. Jezdzilem tak sporo czasu szukajac przyczyny. Nawet test CO2 wykluczal uszczelke a jednak, raz trzasnelo spod maski tem na max i juz wiedzialem. Wydmuchalo ja na pierwszym garnku na zewnetrznej scianie.
  7. witam U mnie cykaly jak byl niski stan oleju w silniku, po wymianie jak reka odjal. Sprawdz stan oleju
  8. witam ja obstawialbym wode w progach, sprawdz czy masz drozne odplywy
  9. witam pare dni mnie nie bylo, dzieki za podpowiedzi. Problem rozwiazalem :), wbilem na sile duzego torxa metrowa rura do tego i poszlo. Kto by pomyslal ze z taka sila moga w serwisie oponiarskim dokrecic sruby. Od dzis kola zmieniam sam.
  10. Witam Mam problem ze złamanym adapterem na srubę antykradziezową kół. Podczes próby odkrecenia adapter ukrecił sie. Wiem, ze jest ok 40 rodzajów tych srub i podobno mozna dojsc po numerze na srubie, ktory to rodzaj. Mam wszystkie sruby oryginalne ale na zadnej nie ma numeru. Kluczyk wyglada jak duzy TORX tyle ze ma wiecej wyzłobien. Moze zna ktos nr tego adaptera lub inny sposob na odkrecenie feralnych srub. Moze ktos cos doradzi sensownego? Jesli to nie ten dzial to prosze o przeniesienie tematu do wlasciwego ______ Proszę się na przyszłość zapoznać z tym: viewtopic.php?f=68&t=120678 bo inaczej będę takie wątki zamykał. Tym razem tytuł poprawiłem. mattiss
  11. witam obstawiam uszczelke pod glowica, tez sie meczylem z uk chlodzenia pare miesiecy , z testu na co2 wynikalo ze brak spalin w ukladzie a jednak. Pewnego dnia zaklekotalo przydusilo i padlo, wydmuchalo uszczelke, wymienilem i jak reka odjal. Sprawdz jak wyglada olej i czy w plynie oczek nie ma.
  12. kora

    [320i]plyn chlodzacy znika......

    Proponuje sprawdzic czy aby nie wywala plynu przez korek chlodnicy. Mialem podobne objawy lekki dymek czasem mokro, wymienilem wszystkie krocce, chlodnice i na jakis czas byl spokoj. Zrobilem test na co2 w ukladzie chlodzenia i wyszedl negatywnie, cisnienie na cylindrach bylo w normie az pewnego dnia huknelo z wydechu zadymilo i juz jestem po wymianie uszczelki pod glowica :D. Problemy ze znikajacym plynem sie skonczyly :)
  13. Mysle, ze najlepiej uruchomic szukajke bo juz o tym bylo. Dublowanie tematow chyba nie jest tu mile widziane
  14. witam za test co2 zaplacilem 30PLN, moje wycieki zakonczyly sie wymiana wszystkich kroccow, i w koncu chlodnicy, po dobrym odpowietrzeniu mam spokoj i szczelny uklad. Kopci jak zawsze ale to podobno urok tego silnika, zapala bez problemu, moc bez zmian.
  15. tez zakupilem thermotec i przy pierwszej probie odpowietrzenia to samo, korek sie zlamal :mad2: ale co do jakosci samej chlodnicy nie moge narzekac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.