Skocz do zawartości

528i kreci rozrusznikiem ale nie odpala


tomek848

Rekomendowane odpowiedzi

witam, posiadam bmw e39 528i z 1998r.

Ostatnio wewnątrz samochodu podczas postojów np. na światłach wyczuwalny był zapach gazu, więc w trasę ok 500 km wybrałem się na benzynie wszystko było w porządku dopóki nie dojechałem do domu i po 30 min. chciałem odpalić samochód i nic. Kręci rozrusznikiem i nie chce zapalić.

Edytowane przez tomek848
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz tylko dokładniej czy rozrusznik w ogóle nie cyka? Kontrolki się zapalają na desce?

Może byc:

1) walnięty rozrusznik (zawieszające się szczotki) - dojdź do niego i stuknij w rozrusznik kilka razy - jeśli zakręci to wieszają Ci się szczotki w nim

2) może by jakiś problem z immobiliserem - nie rozpoznaje kluczyka lub kluczyk się rozkodował (procedurę kodowania kluczyka znajdziesz nawet tutaj na forum).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest zimny pali elegancko ?? bo po takiej trasie to napewno sie zagrrzal i wtedy nie mogles odpalic ??

jesli jest tak jak pisze zena zimnym ok a na cieplym nie ok to czujnik walu i/lub czyjnik polozenia walka rozrzadu w tamtym tygodniu wymienialem

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha jeszcze jedno jak wracałem, do celu zostało mi jakieś 50 km próbowałem przełączyć na gaz, dopiero za którąś próbą mi się udało bo tak zamiast się przełączyć gaz się wyłączał nie wiem czy może mieć to coś wspólnego z usterką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o gaz nie mam pojecia ale to nie tu raczej odpalasz przeciez na benzyniemoze cos przymarzlo i paliwa nie dostaje ? kiedystak mialem mimo ze tankowalemna statoil dolalem 0,5 denaturatu i pomoglo ale mrozow juz nie ma takich

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stresuj się, Tomek!

Siedzisz, po nocach posty piszesz...wpadnę z kompem i będziemy wiedzieć o co cho. Wiesz, że teraz ten okres świąteczny, wszyscy ganiają jak pierdolnieci i każdego ciężko złapać. Ogarnę się i pewnie dziś zawitam, podłączymy klapę i się okaże. Sam jestem ciekaw co tam się u Ciebie dzieje.

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co Ty, Tomasz?

Auto żywota jeszcze nie dokonało na pewno, przecież jest w niezłej kondycji. Zresztą tak nagle, bez pożegnania? Łańcuch też nie pękł, bo sam z siebie tak raczej nie pęka, wcześniej by się raczej rozciągnął lub zużyłyby się ślizgi. Dopiero po zaniedbaniu tych objawów, dostałby po tyłku i pewnie by pękł przy solidnym obciążeniu. Ale tak po trasce nagle taki foch?

Spokojna głowa, to może byc nawet taka pierdoła, jak niestykająca gdzieś masa.

Komp powie, co to.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna akcja...Komp pokazał błędy kluczyka, ale po skasowaniu i kilku próbach nie pojawiły się ponownie.

Oprócz tego pokazuje zwarcie na uziemieniu, błąd ten występował ponad 250 razy

Do tego:

error 202 - fuel trim bank 1

error 203 - fuel trim bank 2

 

Jakieś sugestie?

 

P.S. Po skasowaniu błędów nie wracają ponownie, nic się również nie poprawia :cry:

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę poczytałem i zastanawiam się czy nie jest to wina odmy, bo jeżeli to były by sondy lambda to samochód powinien zapalić. Może jakiś przewód się zapchał, pamiętasz Przemek to miejsce połączenia bagnetu z miską olejową trochę syfu tam było.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma u Ciebie sprawna na bank :cool2: . Musisz wymienić element nr 10 lub chociaż nr 11 z linku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD51&mospid=47544&btnr=11_1545&hg=11&fg=10 , bo to tam mega cieknie. Chociaż raczej nr 10 do wymiany, bo jakoś tak luźno lata.

Nie ma to nic wspólnego z tą awarią.

To musi być immo albo to zwarcie, bo nic innego mi do głowy nie przychodzi. Nie jest to też błąd mieszanki (fuel trim bank 1 i 2), no chyba, że tej mieszanki tam nie ma :wink:

Gdzieś też czytałem, że ktoś przemywał/czyścił styki czujnika położenia wału bodajże...

Akcja traumatyczna :mad2: , aura na zewnątrz bardzo sprzyja poszukiwaniom :)

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być jeszcze pompa paliwa. Trzeba sprawdzić, czy pompuje pod napięciem. Można też przypieprzyć w nią pięścią, powinno doraźnie pomóc, gdyby ona była przyczyną. Powinieneś mieć jeszcze możliwość awaryjnego odpalenia na LPG. Nie wiem, jaki masz sterownik LPG, ale w Stagu przed odpaleniem przytrzymuje się przycisk od LPG bodajże. Zdrowe to nie jest, ale gdyby pompa padła to na LPG powinien zaskoczyć.

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz mam to samo jest to pompa paliwa. Po przekręceniu stacyjki posłuchaj czy zaczyna buczeć pompa paliwa jeżeli nie daje dźwięku to auto nie odpali! u mnie to samo gdyż raz działała a raz nie i zawsze kiedy pompa się nie uruchomiła to auto nawet nie "kichneło" aby odpalić. Dziadek w 520 miał to samo tyle że ja mam pompe w progu a on w zbiorniku.... wyciągał, przepłukał w ropie i znowu tydzień chodziła :cool2: .
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze po prostu zakoduj kluczyk na nowo mi tez samochód krencił ale nie odpalał komputer pokazał bład kluczyka . Dzwonilem do kilku psełdo mechaników i odrazu na poczontku mówili o cenie od 500 zł w zwysz chcieli wgrywac nowy program do komputera jeden nawet dał mi namiary na elektryks specjaliste z okolic warszawy , zeby wysłac mu komputer i odciac immo , nawet chciali rozbierac stacyjke , odcinac immo i ews . dzieki temu forum poradziłem sobie z problemem sam za darmo .

Opisałem problem pan CIHY525 odpisal co zrobic i za to wielkie dzieki auto gada :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie pod temat.

Moje Be splatalo mi dzisiaj figla :| Ale od poczatku.

W piatek wrocilem po pracy i zostawilem auto pod domem.Dzisiaj tzn.po ok 48 godzinach postoju bydle nie chce zapalic.

Zlapala na sekunde i zgasla i...tyle. :(

Rozladowalem juz dwie baterie probujac wskrzesic moje Be ale bezskutecznie.Kreci niby i probuje zalapac ale nie moze.Wyglada to mniej wiecej tak-podczas krecenia rozrusznikem silnik probuje zlapac,ale nie zaskakuje na obroty(jakby nie mogl sie "rozkrecic").

No i mam dola bo zawsze palila na tykniecie.

Moje Be nie ma LPG.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Obstawiam układ paliwowy lub zaplonowy.Na wstępie wykręcił bym świece i zobaczył ich stan.Jeżeli będą zalane to znaczy paliwo jest,a jak suche to paliwa brak.Sprawdzil bym iskrę jaką dają świece tak na pusto,cewki lub przewody mają przebicie.Możliwe jest że paliwo gdzieś przyłapało,po chwilowej odwilży znów złapał mróz.stan paliwa przy wysokich mrozach powinno trzymac się max lub jak najblżej tego ponieważ z benzyny wytrąca się woda,a z ON parafina i wtedy są problemy(zwłaszcza przy jakości naszych paliw).Co do LPG to raczej za zimno,żeby odpalic na gazie parownik musi miec temperaturę aby mógł się rozprężyc.Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Spróbujcie może odpalic drugimi kluczykami.

Co do łańcucha rozrządu,gdyby pękł lub przeskoczył to już byś nie kręcił,bo twój silnik byłby w proszku z roztrzaskaną połową silnika.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.