Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
MAM BMW 320I E36 WANOS JAK JA KUPILEM SZŁA JAK WSCIEKŁA KRECIŁA BACZKI Z 2 NA SUCHYM ASFALCIE Z MIEJSCA BEZ PROBLEMU LECZ PO MIESIACU MUSIAŁEM JA ZAGAZOWAC BO NIE MOGŁEM WYTAŃCZYĆ NA WACHE,I WTEDY SIE ZACZEŁO MIAŁEM ZAŁOŻYC SEKENCJE ALE GAZOWNIK POWIEDZIAŁ MI ZE TAKĄ SAMĄ BEMKE GAZOWAŁ I WIE JAK TO ZROBIC ZE BEDZIE SZŁA NIE WIELE GORZEJ OD BEZYNY WIEC JA ZAŁOŻYŁEM I CO SIE OKAZAŁO ZE SAMOCHÓD STRACIŁ NA MOCY Z 50 KONI NA GAZIE A CO G0RSZE NAWET JAK WYCIĄGNE MIESZALNIK TO NA BEZYNIE TEŻ NIE IDZIE TAK JAK KIEDYS,Z 2 JUŻ SOBIE BACZKÓW NIE POKRECE.CZY BYM MUSIAŁ WYWALIC CAŁA INSTALACJE CZY CO ŻEBY WSZYSTKO WRUCIŁO DO NORMY MOZE ONI SIE JAKOS ZLE PODPIELI Z TĄ INSTALACJA CZY CO??? PROSZE O POMOC JESLI WIECIE CO MOZE BYC TEGO PRZYCZYNĄ...DIEKI POZDRAWIAM
Opublikowano
Wlasnie dlatego nie zakladam gazu, bo nie mam gwarancji, ze czegos nie spierza :? Poza tym nie pisz DUZYMI LITERAMI, bo Cie zaraz nakrzycza :wink: Mysle ze jest zle zalozona instalacja, nie nie musisz jej teraz wywalac, tylko poprawic. Jakos sie nie doczytalem, jaki typ instalacji w koncu zalozyles?
Opublikowano

jeśli wyjąłes mikser a ona nadal jest mułowata to sprawdź jeszcze czy dolotu powietrza gdzies nie przymkneli bo dla gazu często sie tak robi co skutkuje takimi efektami na benzynie...

pozatym jedyne co moze tak zakłucac prace silnika to złe podłaczenie sondy lambda i nic wiecej przy tego typu instalacjach nie powinno tak działać!

jeśli nic nie wymyslisz to pędź do tych gazowników i powiedz żeby to naprawili a jak nie to niech pat=rtacze zabieraja tą instalacje spowrotem bo auto z instalacja gazową ma na benzynie chodzic jak przed montazem!!

osobiscie znam goscia który w 5-ce przy silniku 2,5 litra z plastykowym kolektorem miał zwykła instalke i wszystko było super!!!

wkońcu jakąś gwarancje ci dali obowiązkowo rok a teraz chyba i nawet masz 2 lata

Opublikowano
Może własnie o tą sonde chodzi bo odziwo jak odstawiłem samochód do gazowania jak przyjechałem odebrac to powiedzieli mi ze miałem zepsutą sonde, jakos nie chciałem w to uwierzyć bo wszystko było ok.ale oni sie zobowiazali i wstawili mi nową. PS jak poznac że mam walnietą sonde???? Dieki Pozdrawiam.
Opublikowano

Nie wiem do końca jaką masz instalację gazową: sekwencje, czy opartą na zwykłym mikserze?

O ile założyli Ci nową sondę to niezależnie od jej typu, powinna pracować dobrze.

Często jednak problemy z mocą silnika, czyli spadek mocy po założeniu instalacji wynika z ingerencji gazownika w układ dolotowy powietrza i tam również szukałbym przyczyny. Ale musisz najpierw napisać co w końcu za instalke masz założoną, by domyślać się gdzie jest i jaka ingerencja.

Opublikowano
Jest to zwykła instalacja na mikserze, najgorsze jest to ze jak wyciagne mieszalnik z dolotu i z filtra jakies zwerzki co zamontowali gazownicy ,samochód nie ma takiej siły na bezynie wiec szukam winy gdzie indziej .Cały dolot powinien byc ok,poza tym ze odcieli mi kawałek przedłużki doprowadzajacej powietrze do filtra z zewnątrz, ale przy tym nie powinno byc az takiego spadku mocy? pozdrawiam
Opublikowano
Mam tylko nadzieję, że przepływka nie dostała w tyłek, np. podczas jakiegoś strzału. Nie koniecznie mogła strzelić Tobie, lecz gazownikom podczas pierwszej regulacji. Skoro układ dolotowy jest w porządku i sonda niby zmieniona, a auto nie ma mocy to może to być wina przepływki. Odepnij ją i sprawdź czy jest jakaś róznica w pracy silnika lub w jeździe. Jeżeli nie to świadczy to o uszkodzonej przepływce i moduł pracuje w trybie awaryjnym w oparciu o wskazania z sondy lambda. Natomiast nie mierzy przepływu powietrza i moduł nie ma co zbierać z niej informacji, aby dobrze sterować pracą silnika.
Opublikowano
Jak ja odłączam na benzynie nic się nie dzieje silnik chodzi tak samo, natomiast jak z powrotem ją podłączam silnik na chwilkę spada lekko z obrotów i wraca do normy.
Opublikowano

Pozostaje jeszcze pytanie, czy wskazania z niej odnośnie przepływu powietrza są prawidłowe.

żachwianie obrotów podczas podłączenia moze być spowodowane inicjacją przepływki z powrotem.

Czeka Cię diagnoza komputerowa.

Opublikowano
dlamnie to troche nieprawidłowo zamontowany parownik! niema to dużego znaczenia do twojego problemu,ale przewody gumowe od wody idą tuż obok wydechu! skończy sie i przepaleniem i wyciekiem płynu chłodzącego! po 2 zaleca sie aby przewód gazowy miedzy mikserem a parownikiem miał długośc do jednego metra! itp itd. powodów może byc duzo, po 3 cięzko bedzie ci doprowadzić autko do stanu przed montażem gazu! przedweszystkim dlatego ze masz instalacje II generacji!
Opublikowano
:duh: i to jest wlasnie gazik II generacji....Pozorne oszczednosci ale za to ile kłopotów. Bez podpiecia do tetera nic nie podziałasz .Chodzi ci teraz pewnie na programie awaryjnym i stad te klopoty.....
DARK SIDE OF POWER!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to jesteś kolejną przestrogą dla tych, którzy chcą mieć tanio instalację gazową... Wbrew pozorom, więcej w to włożysz, niż myślisz.

 

Mimo to, na Twoim miejscu wziąłbym się za tych gazowników, co ci auto zepsuli...

Kai
Opublikowano
stary kto zakłada do beemki inną instalację niż sekwencja.spróbuj jeszcze wyzerować komputer gdyż może chodzić z jakiegoś powodu na pracy awaryinej.
czasami się mylę
Opublikowano

okopcone swiece to dlatego iż jest nieprwidłowa miesznka, komputer odczytuję to jako ubogą mieszankę i podaje duzą dawkę Pb.

jesli masz trochę pojecia to mozesz sam sprawdzić czy twoja sonda działa, a potrzebny ci do tego bedzie miernik! musisz sie wpiąc w sondę i sprawdzić czy chodzi w zakresie od 0 do 1volta. jesli chodzi to jest ok.!natomiast gdy wartość sie nie zmienia to znak ze z nią coś nie tak!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.