Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Załącznik J pewnie jest do przeczytanie w PFD. Chyba o to chodziło M-techik-owi. No chyba ze zamierzasz dryftowa na podwórku.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jasniej sie juz nieda poszukaj necie zalacznika J nietrudno go znalesc

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Nie rozumiem, mam poszukać załacznika J na forum czy w goglach? bo nie wiem za bardzo o co chodzi z tym zalacznikiem J, co w nim dokladnie ma byc i jak mam tego szukać?
Opublikowano

Śledzę ten temat od kilku dni i widzę, że maciekkrk naprawdę nie ma bladego pojęcia o niczym. Chcesz startować w zawodach a nigdy nie leciałeś bokiem? Nie wiesz jakie wymagania mają zawody? Nigdy na takich nie byleś? O załączniku J to słyszałem jak chyba miałem 10 lat. Nie wiesz co to homologacja? Czytaj regulaminy to się dowiesz. Na wszystkie Twoje pytania już są odpowiedzi na tym forum. Sprawiasz wrażenie dzieciaka, któremu wydaje się, że ma kasę na zbudowanie mocarnej e-30stki(obym się mylił i zaznaczam, że nie chce nikogo obrażać). Chcesz recepty na driftowóz? Nikt takowej nie otrzymał, bo każde auto i silnik wymaga innych przeróbek: łapy, skrzynia, wał, hamulce, moze zgnita buda i trzeba całe nadwozie spawać, kilka(3-4) pozycji silnika jak w przypadku np. m30b35, wydechy w większości są "home made"(jak nie wiesz co to znaczy to tylko wujek google). Ja na Twoim miejscu CZYTAŁBYM to i inne forum 24h/dobę, aby poznać podstawowe pojęcia i nakreśl co chcesz sobą i autem reprezentować. Dalej nie wiemy jaki masz budżet a to jest podstawa. Jeśli Cię on nie ogranicza to po co się pchasz w starą (ale jarą :D ) E30, skoro możesz śmigać skylinem, czy S15-tką i mieć lepsze prowadzenie, prędkość i wychylenia. Jednak z Twoich wypowiedzi wnioskuję, że aż tyle nie masz, więc nie pytaj o ceny, bo te można łatwo sprawdzić w necie, ale o nazwy firm wtórujących na rynku.

I na koniec jeszcze raz : CZYTAJ, CZYTAJ, CZYTAJ. Jak czegoś nie zrozumiesz to zapytaj, bo te tematy już wiele razy były poruszane typu: jakie zawieszenie, silnik, przełożenie, klatka, opony, koła, i inne.

PS. powodzenie w projekcie :norty:

Opublikowano

Pakulson oczywiście że leciałem bokiem, ale jezdziłem jakis czas mitsubishi evo 9 a tam teoretycznie nic nie trzeba robic...

Zadaje i pytam sie wiele razy poniewaz chce byc wszystkiego pewien, ale dzieki za rady! :)

Opublikowano

po sniegu to nawet tico daje rade :norty:

a ja mam takie pytanie czy jak zespawam wisko i dokleje skrzydla to oderwe sie od ziemi??

czy m42 da rade?

Opublikowano
jak dokleisz to mogą się oderwać, za duże opory będą... Dospawaj! ;) a najlepiej to visco poprowadź na dach wtedy to masz bankowe wysokie loty :D

(B)ędziesz (M)iał (W)ydatki... zdarza się! :)


http://www.surfbar.pl/ref=45216 Zarabiaj w sieci!

Opublikowano

ale to nie bezpieczne tak na dachu.... a zabudowany lepszy ciag ma:)

kolejna wada montazu na dachu jest to ze w razie awaryjnego ladaowania na chodniku robie salatke z przechodniow... :duh: a przyklejane bo latwiej oderwac wrazie kontroli...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

to jako ostatni of-top:

emil, o jakiej kontroli mówisz? policja przecież nie ma latających polonezów? chyba że jestem niedoinformowany, a co poszatkowanych przechodniów... zdarza się! jest zabawa - są ofiary :D

(B)ędziesz (M)iał (W)ydatki... zdarza się! :)


http://www.surfbar.pl/ref=45216 Zarabiaj w sieci!

Opublikowano

Witam

 

Jakie to szczęście, że wasz kochany mod traktuje dział E30 jak swoje dziecko (pobłażliwie) :roll: :mrgreen:

Kolejny offtopic w tym temacie (każdy post nie na temat po moim!) zostanie ukarany ostrzeżeniem i wykasowany moje dzieci :nienie: ;P

 

Pozdrawiam

P.S. Keep drifting fun!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam!

Po przeczytaniu tego tematu i wielu innych podobnych wątków nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

Mam zamiar kupienia bmw e30, najlepiej 318 lub 316. Nie chcę jeździć z seryjnym silnikiem dlatego planuję zrobić swapa, po przeczytaniu paru stron owego forum i przejżeniu ofert aukcyjych zdecydowałem, że m62b44 jest najbardziej optymalną jednostką (najlepszy stosunek ceny do mocy).

W temacie BMW jestem zupełnym laikiem, nawet nie posiadam żadnego i raz w życiu jeździłem e36...

W temacie samochodów, napraw, konserwacj... nasza drużyna jest dosyć dobrze obeznana, także proszę mnie nie krytykować z góry. Obecnie jesteśmy w trakcie 'robienia' forda Taunusa 83.r i na jesień planujemy skończyć. Dlatego postanowiłem pomału zbierać informacje na temat następnego projektu, którym niewątpliwie będzie e30 z m62b44. Pytanie kieruję do osób które miały styczność ze swapem silnika w e30, a nie do ludzi którzy całą swoją wiedzę znajdują tylko i wyłącznie na forum. BMW ma służyć tylko do codziennej jazdy, na zakupy, do pracy itp. Chcę zamontować inny silnik z paru względów: jestem fanatykiem wolnossących ośmiocylindrowych widlastych jednostek, lubię czasem na zakręcie zarzucić 'tyłkiem' czy ruszyć z pod świateł w tumanach dymu :)

Dosyć już zbędnego lania wody i czas na pytanie.

Jakie części potrzebne są do kompletnego wykonania tego swapa? Nie chodzi mi o oczywiste części które można się domyślić że trzeba będzie wymienić, chodzi mi bardziej np. o to czy wał poradzi sobie z takim obciążeniem, czy tylni most bez trudu zniesie taki moment obrotowy, czy standardowa chłodnica będzie w stanie 'schłodzić' tego potwora, jaką skrzynię najlepiej dobrać, jak poradzić sobie z ogromną temperaturą pod maską itd itp...

Jeśli wyraziłem się niejasno bądź nie zrozumiale proszę napisać, postarm sie poprawić :)

Opublikowano

Nie wiem po co od razu ładować V8. Moim zdaniem do driftu idealny jest silnik S14 ...Jednakże kupno ww. graniczy z cudem. Miałem przyjemność prowadzenia E30 z S14 i jest dużo lepszy niż te wszystkie V8 które były tu wymienione . Wszystko kute (Bo to MPower) Lekki (4 cyl) i Mocny (bo to od M3). W życiu nigdy bym nie wkładał do e30 v8. Ale takie jest moje zdanie możecie się zgadzać lub nie ale ten silnik pod tą maskę nie pasuje i już .. tak samo v12. W e30 tylko R4 albo R6

 

S14 można rozwijać ale jest to drogi sport... najlepsze egzemplarze mają po 600 - 700 koni więc jest co pogonić.

Generalnie jest to iS tylko większa pojemność.

Opublikowano

kosaJ kup sobie s14 polataj bokiem, niech coś się wysra a zajdziesz do sklepu i okaże się że masz dostępna tylko zaślepkę od bloku silnika. osobiscie też bym wolał v8 bo r6 juz mi trochę obrzydło :evil: ludzie dla samego dzwięku wkładają i patrząc na m62 w autach czołowych polskich drifterów chyba pomyliłeś się że v8 nie pasuje...

i s14 a m42 to zupełnie dwa inne silniki jedyne co je łączy to łańcuch i 16 wentyli :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No dokładnie, S14 to taki rarytas, w polsce ciezko o części do niego, ale w DE nie jest tak tragicznie. Parę lat temu byl drifter który ujeżdżal takie bardzo głośnie S14. Ale jedna silnik ten nie ma dołu tak potrzebnego do driftu. V8 jest jak najbardiej na miejscu, ale osobiście i tak bym wolał jakieś R6, najlepiej seri "S". Oczywiście wszystko kwetsia budżetu, po za pieniądze na zdrowe S50 można zrobić KPL swap na M62. Wieć jesli kasa gra rolę to się montuje coś popularnego i dobrze znanego.

Jarosz, racja S14 to co innego niż M42. S14 bliżej do M10 i m88/s38 z e34, na którym bardzo dużo podzespolów jest opartych.

Opublikowano
A dlaczego S14 jest bliżej do M10 ... nie rozumiem wystarczy spojrzeć na głowicę. Jak na moje to jest po prostu powiększony M42.
Opublikowano

proszę doczytać o silniku s14 to kolega zrozumie

s14 powstało na bazie m10 a w 1985 roku jeszcze projektanci nie wiedzieli że skonstruują m42:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No weź przestań. Gdzie masz głowicę podobna?? Pewnie mówisz o tej duzym AIRBOXIE, lub czterech niezaleznych przepustnicach. M42 to jest bardziej unowocześnione M40. S14, jak juz była mowa to pochonda m10 i s38 (właśnicie to S38 bez dwóch garów).

 

PZDR>

Opublikowano
Dziękuję za wytłumaczenie.. doczytałem troszkę i już wiem o co Panom chodzi... A powiecie mi czy wychodził E30 320i Touring 110kW ?
Opublikowano
tyle że to dalej jest 4 cylindry :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
tyle że to dalej jest 4 cylindry :)

 

Zgadzam się z Tobą w zupełności. Widzę że myślimy podobnie ... Do driftowozu wkładał byś S38B36 ?

Opublikowano
nie driftuje :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.