Skocz do zawartości

KosaJ

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 89'

Osiągnięcia KosaJ

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przypominam ze to nie moje auto , gdybym mógł oddal bym je do huty lub na szrot. Jestem fanem e30.
  2. To BMW było "perełką" mojego znajomego , zobaczcie sami. Kupił za 1700zł włożył 2000zł sprzedał za 700zł. Samochód pierwotnie to E36 M-technic 318i M40 z oryginalną szperą BMW. To bardzo smutne co się stało z takim rarytasem. Po rozkodowaniu vin'u nie wierzyłem sam jak bogate jest wyposażenie. Dla tych co nie widzą informuje że w aucie przyciemniona jest jedna szyba i pierwotny kolor był żółty. Czarny to kolor z pakietu firmy Dulux. BMW było malowane z wałka. Zegary wydrukowane z komputera , boczki drzwi malowane emalią na kolor tapicerki (jeżeli to jest tapicerka) przyklejonej na klej montażowy. Proces otwierania szyby (oczywiście elektrycznej) trwa ok 2 min. nie wspominając o dachu który działa tylko w jedną stronę (są problemy z zamknięciem) Mój skromny opis zakończę cytatem słów kolegi (dumnego właściciela) "Ja ją zrobie" Pozdrawiam i życzę miłej zabawy. http://img189.imageshack.us/img189/9283/13022012086.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img96.imageshack.us/img96/2641/13022012088.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img5.imageshack.us/img5/1082/13022012087.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img35.imageshack.us/img35/213/13022012089.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img191.imageshack.us/img191/9970/13022012091.jpg Uploaded with ImageShack.us PS. Auto oczywiście jest na gaz.
  3. Nie wiem jak mam im to tłumaczyć czasami ... Żeby wałka nie próbował odwrotnie założyć :) to piszę tak. Pozdrawiam
  4. KosaJ

    BMW E30 ZAMIANA SILNIKA

    Zgadzam się z Tobą w zupełności. Widzę że myślimy podobnie ... Do driftowozu wkładał byś S38B36 ?
  5. KosaJ

    BMW E30 ZAMIANA SILNIKA

    Dziękuję za wytłumaczenie.. doczytałem troszkę i już wiem o co Panom chodzi... A powiecie mi czy wychodził E30 320i Touring 110kW ?
  6. KosaJ

    BMW E30 ZAMIANA SILNIKA

    Doczytam , dziękuję za uwagę. Miałem iS i po prostu wydawał się podobny...
  7. KosaJ

    BMW E30 ZAMIANA SILNIKA

    A dlaczego S14 jest bliżej do M10 ... nie rozumiem wystarczy spojrzeć na głowicę. Jak na moje to jest po prostu powiększony M42.
  8. KosaJ

    BMW E30 ZAMIANA SILNIKA

    Nie wiem po co od razu ładować V8. Moim zdaniem do driftu idealny jest silnik S14 ...Jednakże kupno ww. graniczy z cudem. Miałem przyjemność prowadzenia E30 z S14 i jest dużo lepszy niż te wszystkie V8 które były tu wymienione . Wszystko kute (Bo to MPower) Lekki (4 cyl) i Mocny (bo to od M3). W życiu nigdy bym nie wkładał do e30 v8. Ale takie jest moje zdanie możecie się zgadzać lub nie ale ten silnik pod tą maskę nie pasuje i już .. tak samo v12. W e30 tylko R4 albo R6 S14 można rozwijać ale jest to drogi sport... najlepsze egzemplarze mają po 600 - 700 koni więc jest co pogonić. Generalnie jest to iS tylko większa pojemność.
  9. KosaJ

    E36 318i jak podnieść przód?

    Ojej nie załamuj mnie sama nazwa wskazuje... http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/zawieszenie/275621,Jak-dziala-i-co-daje-zawieszenie-gwintowane.html Powodzenia w kręceniu tylko żeby na ciebie auto nie spadło. Na przyszły raz poczytaj co masz bo większość ludzi pewnie zazdrości ci tego zawieszenia.
  10. Jak rozrząd jest dobrze to na pewno odpali. Koła można regulować zgodnie ze wskazówkami zegara i odwrotnie .. ustaw sobie oba na centralnie żebyś miał środek. A jak ci odpali zrób sobie wałek ssący na wyprzedzenie .. straci na Nm ale zyskasz mocy.
  11. Z tego co wiem to iS na dobrym przelocie to przeszło 140 koni... Ja tam bym serii nie wkładał.
  12. M44 wychodzi tylko w 1.9l . Oznaczenia na bloku lub wpis w dowodzie rej. wszystko wyjaśnią.
  13. KosaJ

    E36 318i jak podnieść przód?

    Jak masz gwint to dlaczego po prostu nie podniesiesz sobie zawieszenia ? Samo ustawienie niedługo ci zajmie...
  14. KosaJ

    jaki silnik?

    Słyszałem już że M40 może objechać M20B20 ale teraz już wiem że to prawda... Wydaje mi się że to przez tą kompensację luzu zaworowego one nie tracą tak na mocy jak te M20... Mało kto już teraz interesuje się luzem zaworów w M20 nikt tego nie ustawia. A co do mojego swapu to niedługo pojawi się relacja na forum bo to na razie faza przygotowań ... Myślałem o B27 albo B25 ale to auto dla dziewczyny składam i po prostu to jej za dużo spali a to w końcu na studencką kieszeń. To M40 nie tak bardzo zajechane mam ale chodzi tu o 6 garów... Mam już dawcę E30 Touring 320i ale dziękuję za propozycję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.