Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , są jakieś różnice w kierownicy m pakietowej i po prostu sportowej , poza tym znaczkiem M ? chodzi mi o grubość zwłaszcza.Podoba mi się kierownica z tego linku http://allegro.pl/show_item.php?item=1328256538

Jeździłem samochodem z tą M pakietową i leżała w dłoniach super , a ta kształtem wydaje sie nieco cieńsza... Drugie pytanie czy po lifcie podejdzie do przed liftem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"m" kierownica ma trochę inny układ, wygląda to mniej więcej tak:

http://img204.imageshack.us/img204/4151/kieratame60kit.jpg

tę środkową częśc szłoby dopasowac do tamtej kieraty z allegro i już masz znaczek :) jak dla mnie niektóre kierownice "m" są za grube i śliskie - szczególnie nowe modele, nijak do sportowej jazdy. elementy z foty jak najbardziej sprzedam :)

Opublikowano
Wersja poliftowa ma inne wtyczki i nie podejdzie do wersji sprzed liftu. Kierownica M jest zdecydowanie grubsza od kierownicy sportowej.

Modyfikacje mojego E60:

Czarna podsufitka; sportowa kierownica; listwy wewn. alu z lekkim szlifem; nagłośnienie Logic7; sportowe pedały BMW; lusterka zewn. fotochrom el. składane; felgi BMW 246 (18"); przyciemnione szyby; ledowe podświetlenie tablicy rej.; wygłuszanie drzwi

Opublikowano

Witam

Jestem świeżo po zmianie kierownicy. Kupiłem taką jak na tej aukcji z allegro wersja sport. Jest grubsza od zwykłej standardowej i średnicę ma mniejszą o 1cm od podstawowej, człowiek się zupelnie inaczej czuje w aucie, przy starej miałe wrażenie jak bym jeździł super autem z kierownicą od autosana :mrgreen: . Mam auto po lifcie i też rozeznawałem temat, ale wersja po lifcie nie pasuje do autka przed i dwrotnie.

Jak już kupisz to wymiana jest dziecinnie prosta i nie zajmuje więcej jak 15 minut :cool2: .

Opublikowano
Dzisiaj ogądałem piękna przed liftem jak nowa , idealna jeszcze szwy czerwono niebiesko białe . tylko facet chciał ode mnie 1000 zł przy wymianie , stanąłem na 900 , jeśli jutro się zgodzi to wymieniam :)
Opublikowano
Dzisiaj ogądałem piękna przed liftem jak nowa , idealna jeszcze szwy czerwono niebiesko białe . tylko facet chciał ode mnie 1000 zł przy wymianie , stanąłem na 900 , jeśli jutro się zgodzi to wymieniam :)

 

Sprawdź czy czasem nie jest to kierownica z łopatkami te szwy czerwono niebieskie przypomniały mi o takiej jak oglądałem na allergo. Naprawdę fajna, tylko te łopatki :( .

Opublikowano
Z takimi szwami to jest zdaje się od M5... Nie wiem czy nie lepiej kupić zwykłego M. To zależy jak podchodzisz do takich zmian w aucie.
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Czy zmiana kierownicy polega jedynie na odłączeniu aku, odblokowaniu poduszki powietrznej, odłączeniu taśmy + wykręceniu 2 śrub i założeniu nowej kiery w odwrotnej kolejności ? Czy trzeba robić coś jeszcze ?
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Czy zmiana kierownicy polega jedynie na odłączeniu aku, odblokowaniu poduszki powietrznej, odłączeniu taśmy + wykręceniu 2 śrub i założeniu nowej kiery w odwrotnej kolejności ? Czy trzeba robić coś jeszcze ?

 

Tu masz wszystko dokładnie opisane viewtopic.php?p=816417#p816417 . Zmiana jest dziecinnie prosta. Z przerwą na fajka lub piwko 15minut :mrgreen: .

Opublikowano
warto miec m pakietową z tymi garbami na wiencu. Jak sie pojeździ troche z M pakietową to uwierzcie , że każda kierownica w każdym innym aucie będzie się wydawała dziwnie cienka i nieporęczna :D Dla mnie M pakietowa jest rewelacyjna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.