Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Z tego co się oriętuję BI to krótkie i długie na ksenonie, ja mam jedynie krótkie, długie zwykła żarówka... Mylę się? I do tej pory wydawało mi się że jedynie BI mogą być Dymanic a zwykły ksenon nie miał takiej opcji, pytam sie gdyż mam uwalony moduł i chce sie upewnić, bo nie wiem jakiego szukać....
  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co się oriętuję BI to krótkie i długie na ksenonie, ja mam jedynie krótkie, długie zwykła żarówka... Mylę się? I do tej pory wydawało mi się że jedynie BI mogą być Dymanic a zwykły ksenon nie miał takiej opcji, pytam sie gdyż mam uwalony moduł i chce sie upewnić, bo nie wiem jakiego szukać....

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

Opublikowano

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

 

Potwierdzam,ale nie do końca;

modele przed liftem: bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

 

modele po lifcie(LCI) : bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo doświetlanie nie zakrętów przy małej prędkości i/lub włączonym kierunkowskazie (dodatkowa żarówka - H3)

Opublikowano

 

ogólnie jest tak:

 

1. XENON to mijania + długie halogen

 

2. BI- XENON to mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie.

 

powtórzę się..

W e60 był tylko BI XENON z podziałem na dynamic(skrętne) i zwykłe(nieskrętne)

 

Potwierdzam,ale nie do końca;

modele przed liftem: bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

 

modele po lifcie(LCI) : bixenon - mijania + długie na xenonie + dodatkowo długie na halogenie

bixenon dynamic - mijania + długie na xenonie + dodatkowo doświetlanie nie zakrętów przy małej prędkości i/lub włączonym kierunkowskazie (dodatkowa żarówka - H3)

 

Jeromer...

 

a w przypadku LCI nie jest tak że długie są tylko i wyłącznie na soczewce?

 

bynajmniej ja tak mam u siebie.. i jak pytalem goscia ktory mi to wszystko kodował itd, to powiedział że niezależnie czy to skrętne czy nie, długie są tylko z soczewki. Halogen się nie dołącza.. :?: :?: :?:

 

 

może wypowie się jakiś użytkownik prawdziwego LCI jak to jest, bo nie wiem czy tak jest na prawdę, czy źle mi kolo zakodował...

Opublikowano
A nie jest tak, że halogen służy tylko do mrugania ( przynajmniej u mnie tak jest - xenon dynamic e90 przed LCI, bixenon - mijania i długie na jednej soczewce)
Opublikowano
A nie jest tak, że halogen służy tylko do mrugania ( przynajmniej u mnie tak jest - xenon dynamic e90 przed LCI, bixenon - mijania i długie na jednej soczewce)

 

halogen służy do mrugania, ale w przedlifcie (przy pociągnieciu manetki świateł DO SIEBIE) przy włączaniu długich (OD SIEBIE) świeci odsłonięta soczewka + halogen

 

W LCI przy mruganiu odsłania się tylko przesłona w xenonie i jest BIX.

Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).
e61 530D 2007 Touring
Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).

 

No to by się zgadzało :wink: :wink:

Opublikowano

Mam czasami takie wrażenie,że światła długie świecą za wysoko , normalne okay .

Czy jest możliwość regulacji jedynie długich świateł ?

Drugie pytanko , to jak włączyć wewnętrzne światła ksenonowe,bo jeszcze nie zauważyłem żeby się świeciły ( świecą zewnętrzne ksenony a wewnętrze nie , tylko ich ringi ) ?

Model po lifcie .

Opublikowano
w zwykłym xenonie lci wewnętrzne soczewki do niczego nie służą poza tym, że pełnią rolę świateł dziennych (mocniejsza żarówka w ringu, która przygasa po włączeniu świateł mijania). W dynamic doświetlają jeszcze zakręty. Długie i mijania (jak i mrygnięcia) są w lci tylko na jednej soczewce tej zewnętrznej sterowane otwieraniem i zamykaniem dodatkowej przysłony).

dwa posty wyżej :evil:

e61 530D 2007 Touring
Opublikowano

Masz rację , przeczytałem to ale wydaje mi się,że w tych wewnętrznych światłach są jednak jakieś żarówki i raczej powinny się włączać w jakiś sposób .

Poza tym , co z regulacją długich świateł , jest możliwa czy nie ?

Opublikowano
Wika... ile razy mamy Ci jeszcze tłumaczyć że żarówka która jest w tej wewnętrznej soczewce służy do oświetlania tego mocniejszego ringu w dziennych? (mowa o bixenonach bez dynamica)
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam, przestało mi działać poziomowanie ksenonów i miga zielona dioda przy włączniku świateł, poza tym nie pokazuje się żaden błąd. Natomiast w inpie jest błąd: "E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt". Przekodowałem moduł świateł pustym plikiem, jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu problemu?
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, przestało mi działać poziomowanie ksenonów i miga zielona dioda przy włączniku świateł, poza tym nie pokazuje się żaden błąd. Natomiast w inpie jest błąd: "E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt". Przekodowałem moduł świateł pustym plikiem, jednak nie przyniosło to żadnego efektu. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu problemu?

 

Trzeba zrobic test dis ktora lampa gawedzi..

 

błędy dis:

http://zapodaj.net/images/46989ea3a5564.png

 

http://zapodaj.net/images/b9a2887ade71c.png

 

Nie wiem tylko czy ma to związek z poziomowaniem, czy z skrętnymi których chyba nie mam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Podepnę się pod temat ;)

Właśnie dzisiaj zauważyłem że moje xenony nie robią testu przy uruchamianiu świateł/silnika a taki test robiły ...

Przypomniałem sobie że ostatnio wymieniałem sam żarówki xenonowe i przy tej okazji żeby to zrobić wyjąłem lampę ...

Czy jest możliwe/prawdopodobne żebym:

- uszkodził moduł od poziomowania ?

- nie podpiął jakiejś drugiej kostki odpowiedzialnej od poziomowania ? ( bo ogólem światła, migacz, postojowe ringi, brewki itp ... świecą OK )

- czy głupi zbieg okoliczności że w tym czasie uszkodził się czujnik na tylnej belce ?

Zaznaczę że INPA czy DIS nie wykazuje żadnych błędów.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Panowie odświeżę temat coś się wyjaśniło w temacie bo u kolegi inpa pokazuje ten błąd E519 Alive-Signal vom ALC-System fehlt i miga zielona kropka mało tego pokazuje ze prawa żarówka przepalona hm ? macie pomysły? a wszystkie żarówki świecą.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mam pytanie,

 

W e60 gdy ustawię światła w pozycji AUTO, pokrętło na lewo (mam xenon dynamic) to dioda zielona mryga, w instrukcji oznacza to, że sygnał świateł jest zakłócony lub uszkodzony, czy to prawda ?

Opublikowano
Mam pytanie,

 

W e60 gdy ustawię światła w pozycji AUTO, pokrętło na lewo (mam xenon dynamic) to dioda zielona mryga, w instrukcji oznacza to, że sygnał świateł jest zakłócony lub uszkodzony, czy to prawda ?

Tak to prawda trzeba podpiąć kompa i zobaczyć co i jak.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam Panowie podepnę się pod temat. Mam e60 2006r.bi-xenon dynamic wszystko działało elegancko poziomowanie itp. I ok 4tyg.temu podjezdzałem pod kraweznik wysoki i pykłem delikatnie zderzakiem a ze było -16 i zderzak lekko był juz naruszony to pekł do góry ale wszystko nadal działało.Dałem do kumpla mechanika zdemontował wszystko ładnie ja przy okazji ze wyciagniete były elementy to wyczysciłem ładnie i pochowałem do foli.Gdy moj lakiernik oddał mi wymalowany zderzak zawiozłem do mechanika i ten składał okazało sie po złozeniu ja przy tym nie byłem ale mechanik mowił ze po pierwszym wł wypoziomowały sie i odstawił mi fure pod dom.Ja wrociłem z pracy wsiadam odsniezyłem bo zawalona byla właczam a tu pierwszy raz pojawił sie bład: ''CORNERING LIGHTS'' ADAPTIVE CORNERING LIGHT FAILURE.HAVE THE PROBLEM CHECKED BY BMW SERVICE. I teraz tak pod kompa podpielismy po kasowaniu nadal to samo pokazuje bład lewej i prawej lampy patrzylismy wtyczki,czujniki na wachaczach wszystko ok a problem nadal byłem dzisiaj u nas w serwisie to znajomy kierownik powiedział ze najprawdopodobniej rozkodowały sie sterowniki poziomowania lamp, najczesciej wystepuja takie takie zdarzenia po kolizjach albo po prostu po wypicieu wtyczki koszt po 20% znizki od znajomego 700zł. :mad2: Rozmawiałem z elektrykiem znajomy mojego mechanika i mowi ze to nie mozliwe zeby po wypieciu nagle dwa moduły przestały działac ma zobaczyc ale w nasteonym tygodniu,rozmawiałem z lakiernikiem bo ma takiego klienta co przywozi mu tylko bmw i to dosyc sporo to mowił ze ile by nie przyjechało bmw rozwalone to takich jaj nie było ,kto pomoze i jak.Pozdrawiam
Opublikowano

gregor e60, coś w tym może być bo ja wyjąłem lampy na około 4 tygodnie i po ponownym założeniu mam błąd w jednej lampie mniej więcej pewnie taki jak u Ciebie na dwóch :P

a mianowicie:

 

9cbd kommunikation mit steppermotorbox rechts gestoert

 

I teraz wystarczy te dwa moduły od nowa przekodować pustym man'em. Ja jeszcze sobie nie poradziłem z tym bo coś mi NCSexpert protestuje :mrgreen:

 

Tutaj do poczytania wiecej : http://www.e60-forum.de/thread.php?postid=509283 << niestety po niemiecku ale o tym tam piszą :P

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.