Skocz do zawartości

plastek3000

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525d e60

Osiągnięcia plastek3000

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witaj . Takie uszkodzenie ktore jest widoczne nie ma wplywu na dalsze uzytkowanie . niemniej jednak nalezy to naprawic , patrza na to z perspektywy technologicznej koncowki podluznic nalezy wymienc na odcinku okolo 15cm , a patrzac realnie no i moze obiektywniwe wystarczy lekko wyciagnac i delikatnie przeklepac . Wazne jest to czy nie ma przelaman blizej kielicha - zakladam ze auto mialo czolowe uszkodzenie - lekkie i w tym przypadku ingerencja typu wymiana podluznic ( fragmentow ) w ogole nie ma miejsca w tym przypadku . A co ciekawe sa tacy co jezdza z takimi podluznicami :) .oczywiscie nie popieram ! tak naprawde to po naprawie tych podluznic jedynym mankamentem w kontekscie bezpiczenstwa bedzie to , ze przy ewentualnej kolizji ( lekkiej ) te podluznice szybciej poddadza sie przelamaniu .... . wiele by pomoglo gdyby byly zdjecia calego auta ( nie rozebranego ) .....pozdro
  2. Witam wszystkich . Panowie mam pytanie czy jest ktos kto moze mi polecic pewny sprzet diagnostyczny . Ludzie sprzedaja na allegro troche tego i cena waha sie od 2500 do 5000 . Znalazlem cos takiego http://allegro.pl/diagnoskop-bmw-mini-icom-i-me-a2-b-c-ista-d-p-i5769493681.html Pani bardzo mila i solidna a przede wszystkim gwarancja i chec wspolpracy . Mam bardzo duzo f-ek rozbitych no i potrzeba nam taki sprzet . Problem polega na tym iz sam nie wiem od kogo kupic bo kazdy gada na drugiego . Chcemy kodowac lampy , navi PL , mapa navi , sterowniki kodowanie itd itd mile widziane schematy instalacji . Prosze o mala sugestie ,,od kogo kupic ,, ??? z gory bardzo dziekuje ......... nie ukrywam ze przydaloby sie tez podnoszenie PS , dpf :)
  3. siemka , paradziles sobie z blacharzem ???????
  4. Do pieczek zebys wiedzial rozpisalem sie i lekko zareklamowalem i mnie usunieto :) ....
  5. Slawno pomiedzy Koszalinem a Slupskiem
  6. 2 Witam kolego w odpowiedzi na Twojego maila i po obejrzeniu fotek moge stwierdzic ze nie powinno byc zadnych problemow z naprawa . Oczywiscie zewnetrzny fartuch ( wzmocnienie blotnika ) jest do wymiany to jest najmniejszy problem - tu tylko klejenie i nitowanie - malym moze problemem bedzie to ze musisz kupic duza cwiartke aby mozna bylo roznitowac potrzebna czesc . Dlaczego mowie o cwiartce bo moze okazac sie ze inne elementy beda uszkodzone a ze jest to alu nie ma miejsca na wyciaganie czy podklepywanie .Wozek oczywiscie do wymiany , podluznica jest ok , przod moze byc lekko przemieszczony na lewa strone ale oczywiscie to zaden problem . Jedyna rzecz ktora mnie zastanawia czy w czasie wypadku gdzie byl urwany wahacz kolo nie przemiescilo sie do tylu i uderzylo w nadkole ...?? mysle ze moze tylko bedzie lekko odbite - generalnie naprawa tego autka - nic nadzwyczajnym ....koszt samej blacharki okolo 1000-1500 . Pamietaj aby przy zakupie deski zwrocic uwage na konsole aby nie byla naprawiana !!!!! bo bardzo czesto trafia nam sie gdy klient przywozi czesci okazuje sie ze konsola byla naprawiana , generalnie nic do tego nie mam ale mysle ze robienie auta polega na profesjonalnym odbudowaniu i wstawianie klejonki jest niedzrozumiale . pozdrwiam
  7. Witam kolego w odpowiedzi na Twojego maila i po obejrzeniu fotek moge stwierdzic ze nie powinno byc zadnych problemow z naprawa . Oczywiscie zewnetrzny fartuch ( wzmocnienie blotnika ) jest do wymiany to jest najmniejszy problem - tu tylko klejenie i nitowanie - malym moze problemem bedzie to ze musisz kupic duza cwiartke aby mozna bylo roznitowac potrzebna czesc . Dlaczego mowie o cwiartce bo moze okazac sie ze inne elementy beda uszkodzone a ze jest to alu nie ma miejsca na wyciaganie czy podklepywanie .Wozek oczywiscie do wymiany , podluznica jest ok , przod moze byc lekko przemieszczony na lewa strone ale oczywiscie to zaden problem . Jedyna rzecz ktora mnie zastanawia czy w czasie wypadku gdzie byl urwany wahacz kolo nie przemiescilo sie do tylu i uderzylo w nadkole ...?? mysle ze moze tylko bedzie lekko odbite - generalnie naprawa tego autka - nic nadzwyczajnym ....koszt samej blacharki okolo 1000-1500 . Pamietaj aby przy zakupie deski zwrocic uwage na konsole aby nie byla naprawiana !!!!! bo bardzo czesto trafia nam sie gdy klient przywozi czesci okazuje sie ze konsola byla naprawiana , generalnie nic do tego nie mam ale mysle ze robienie auta polega na profesjonalnym odbudowaniu i wstawianie klejonki jest niedzrozumiale . pozdrwiam
  8. ... wznowie temat .... takze wszystko wyszlo pomyslnie , pozdrawiam i dzieki
  9. Czego sie obawiam , ? , Kaczy123 problem jest tego typu iz tam gdzie naprawiam autka to kazdy z nowych klijentow mialby obiekcje poniewaz miejsce , hala i okolica odstraszy ..... ale pomimo wszysko postanowilem zaczac ... pierwszym etapem bedzie zakup pewnej nieruchomosci ,,,,, a potem do dziela ..... dlaczego pytam Was o rade bo kazdy kto ma e60 to ma swojego mechanika a takze lakiernika i blacharza ale co sie okazuje brak blacharza do e60 . Moze powinienem rzucic nowy temat na forum czy ktos zna blacharza w Polsce co naprawi e60 ???? :) Mimo wszystko bardzo dziekuje za slowa i prosze o dalsze komentarze ...
  10. Prezioso jedyną osoba ktora stwierdzi czy mam dobre preferencje jest klijent ktoremu autko naprawie :) a poczta ,,pantoflowa ,, swoje juz zrobi ... do tego mamy wiele portali ktore w spanialy sposob okresla fachowca napewno w bardzo nikliwy sposob :) .... a co do sprzetu to oczywiscie bez ramy i otpowiednich uchwytow mocujacych sie nie obejdzie :) , takze mowa o spawarce ktora w klasie zajmuje jedno z 3miejsc plus umiejetnosci ..... takze mysle ze moge sprobowac :)
  11. Czyli wziecie by mialo :) , ..... takze wspanialy pomysl z tymi ubezpiueczalniami ... jestem na etapie rozmowy w sprawie wspolpracy z jednym warsztatem ( BMW - oczywiscie ) , sami nie robia blacharki a jest z tym problem .... Twierdze ze opinia klijenta jest bardzo obiektywna bo przeciez Wy jestescie potencjalnymi klijentami :) ...... takze czekam na dalsze posty Tu kolega stwierdzil ze handlarze moga nie chciec wspolpracowac .... wszystko mozliwe ale oni bardziej sa wnikliwi i szukaja dziury w calym . Mam paru takich takze wiem jak to jest ....:)
  12. Widze ze temat zaciekawil , ale jesli chodzi o blacharke wstawienie mocowania blotnika i zanitowanie go to oczywiscie pestka ale jesli dochodzi do kolizji to zazwyczaj podluznice zlamane, przod przeciagniety no i oczywiscie tu robi sie problem dla potencjalnego klijenta . Szczerze mowiac - mowie o wiekszej szkodzie niz na zalaczonym obrazku :) -a na pomorzu jest tego wiele :) . Naprawa alu jest praca precyzyjna ktora wymaga wkladu , checi, precyzji i odpowiedniego sprzetu , a nie klepniecie mlotkiem i skasowanie 1k ... Tu chcialbym zaznaczyc ze kazdy pospawa podluznice migomatem przerobionym na alu , ja mowie o( NAPRAWIE) wstawianiu podluznic , ostatnio robilem A8 , wstawialem dach ku mojemu zdziwieniu kazdy byl zachwycony precyzja - no ale jak sie ma sprzet odpowiedni i doswiadczenie to mozna wszystko zrobic ... ogolnie mam do was pytanie typu co myslicie o wyspecjalizowaniu sie w alu ??? tylko alu , ..... a jesli chodzi o e60 to chyba z 15 aut poprawialem po blacharzach twierdzacych ze pare nitow stalowych i problem z glowy :) .... widzialem auto naprawione na slasku i musze powiedziec ze to super praca , moze ktos z Was powie ze uwazam sie za niewiadomo kogo ale prosze mi uwierzc troche przerobilem tych autek . W polsce liczy sie czas a czas przeklada sie na kase . Takze dochodzi inny czynnik w kazdej miejscowosci sa ,,garaze,, w ktorych Panowie klepia autka dla klijentow ... Efekt pozniejszy - niewyciagniete podluznice , brak pochylenia kola , czy swiecacy sie blad typu - esp .... tu moznz wiele pisac i mowic . Uwazam ze marka BMW jest jedyna w swoim rodzaju , ma swoj smak , styl , a przede wszystkim byle kto nie ma e60 i napewno nie bedzie klepal u ,,JURKA W GARAZU ,, ....... Powracajac do tematu pospawania alu to jak juz mowilem mozna pospawac przerobionym migomatem ale spaw jest jak ser szwajcarski , mozna kupic sprzet za 4000pln i spawac ale juz powiedzmy wstawienie np. platu dachu czy tylnego blotnika konczy sie problemem bo np wypala dziury w blotniku, zle sie polozy ,,otuline,, , czy tzw rolowanie sie aluminium i wiele innych rzeczy ( a przeciez mamy jeden tylko dach bo klijent drugiego nie kupi )... dochodza rowniez Nity ( jak kolega wspomnial ) do tego klejenie elementow itd itd itd ... to nie jest takie proste :) jak sie wydaje ... spawarka do alu musi miecz amperaz od np 3A , do tego mma , acdc ... spawanie pulsacyjne , iw wiele innych bajerow - efekt koncowy po polaczeniu np. tylnego blotnika z dachem na szerokosci 15cm spoina jest tak rowna , ze prawie nie widac laczenia ....... ... prosze was tylko o opinie czy taki warsztat wedlug was bedzie funkcjonowal ... tu kazdy z was ma e60 i czy w waszej okolicy jest warsztat ktory zrobi e60 , a8 czy a2 ???? mowie o ludziach od szczecina do Gdanska i Pila , Bydgoszcz , grudziac ??????????? Prosze o jakiekolwiek komentarze - CZY TO DOBRY POMYSL ??
  13. plastek3000

    Blacharka w e60

    Witam wszystkich . Mam pytanie ....a w zasadzie zaczne od poczatku . :) Mieszkam w okolicach Slupska , zauwazylem ze jest tu problem z naprawa e60 A8 i wszystkich aut z aluminiowa konstrukcja , postanowilem poszukac blacharza ktory naprawi takie autko ... i okazalo sie ze jest koles w gdansku ktory cos tam robi ale podejmuje sie tylko lekkich napraw podobnie jest ze szczecinem .... bardzo mnie to zdziwilo . przez ostatnie 9 lat mieszkalem w niemczech tam mialem warsztat i naprawialem takie autka . ... Takze wroce do pytania ... czy myslicie ze warsztat z taka specjalizacja ma popyt w Polsce a tym bardziej w tych oklicach ?? Czy naprawde jest tak ciezko o dobrego blacharza do alu ???? ....... Bede wdzieczny za kazda opinie ???!!!!! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.