Skocz do zawartości

Zamiana E39 na E38. W sumie czy warto?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Tak lakieruję błotnik i wymieniam zderzak w mojej E39 (528i) i zastanawiam się czy może czasem przy okazji nie zmienić samochodu na E38 (na jakieś 735i). Czy ktoś z forumowiczów zmieniał samochód na taką konfigurację :-) ?

Wydaje mi się, że ogólnie E39 posiada bardziej nowoczesny wygląd aniżeli E38 i to mnie zniechęca. A jak z komfortem, czy jest jakaś kolosalna różnica między tymi samochodami?

 

Pozdrawiam,

Piotr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnę się pod temat też zamiaruję zmienic moje kapryśne (elektryka i wogóle całokształt)E39 na E38 tylko 4.4 V8.Co do wyglądu to myślę odwrotnie E38 jest przepiękne :norty: (nic mi się tak nie podoba nawet nowsze)Co do komfortu jest kolosalna różnica na +E38(dłudośc i szerokośc robią swoje,zawiecha jest podobna w budowie)Kolega ma wlaśnie tą 3,5 (zagazowana) po mieście wciąga 17l,średnio 13l-LPG/manualna.Pozdrawiam
ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Witam. Posiadam E39 530d super samochodzik na niezłym wypasie. Lecz muszę powiedzieć że szukałem w niezłym wypasie e38. BMW serii 7 jest bardziej luksusowe niż serii 5. Powinieneś sobie samemu zadać pytanie:

- Czy warto zmieniać?"

- Czego dokładnie chcesz?

- Do czego Ci to potrzebne

Choć przy użytkowaniu marki BMW chodzi tylko o jedno. O klasę jazdy.

Ja wybrał bym E38. Lecz to kwestia kasy, wyposażenia itd. Przemyślenia przy zimnym piwku :8)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

A ja się nie zgodzę:)

 

Generalnie E38 to ostatnie BMW ze starej szkoły. Tam nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi. Auto jest jak czołg. Do bieżącej obsługi jest zawieszenie, ale to standard we wszystkich beemkach. Poszukaj egzemplarza ze sprawną elektroniką i skrzynią (to jest najdroższe w naprawach) i kupuj. Nie wierz jednak w spalanie średnie 13ltr/100. U mnie latem wychodziło 14,5, zimą 11,0. A jeżdzę spokojnie, nawet bardzo. Jak jeździsz tylko w mieście, to 20 ltr nawet nie starczy.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Generalnie E38 to ostatnie BMW ze starej szkoły. Tam nic nie trzeszczy, nic nie skrzypi. Auto jest jak czołg

Zgodze sie z kolega ze e38 jest ze starej szkoly, niestety w e39 wykonczenie szczegolnie wnetrza pozostawia juz wiele do zyczenia. Jesli chodzi o czesci to dawniej byly sporo drozsze od e39. Spalanie przemawia na niekorzyść e38. Na trasie na polskim paliwie trudno bylo zejsc ponizej 11,5 l/100km natomiast miasto 17-18 l/100km.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Ja mam 3,5L i wiem ile to pali.Rozbawił mnie gościu,który jeżdzi e38 V12 i powiedział że pali mu 14Litrów :mad2: :duh:
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Zgodze sie z kolega ze e38 jest ze starej szkoly, niestety w e39 wykonczenie szczegolnie wnetrza pozostawia juz wiele do zyczenia.

I podobnie jest w odniesieniu e39 i e60. Pod tym względem e39 to na prawdę jakość. W e60 czuje się już "ekonomię" procesu produkcji. U brachola w e60 niektóre przyciski w kierownicy już powycierane do białego plastiku - auto 5 letnie. U mnie w e39 na przyciskach w kierze nawet śladu jakiegokolwiek zużycia - auto już prawie 8 letnie. Myślę, że tak będzie z każdym kolejnym modelem - w procesie produkcji bierze udział coraz więcej księgowych więc i materiały "coraz to bardziej oszczędne" niestety... :cool2:

Co do samej e38 - kawał porządnej i fajnej, klasycznej fury. Jest o wiele ładniejsza niż późniejszy jej następca - zwłaszcza przedliftowy - e65 bo tej to za cholerę nie potrafię zdzierżyć wizualnie - brzydka jest jak noc.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z kolegami co do E 38 i E 39(podoba mi się też E 34 i E 30 cabrio).To są dwie ostatnie "prawdziwe" BMW zrobiowe z głową a nie z kalkulatorem.Wsiadając do tych aut czuje się ich duszę a patrząc na nowsze modele bez obrazy dla ich posiadaczy widzę "meblościankię".W E38 jest lepsze wykończenie jak w "5" zresztą klasa wyżej więc nie ma się co dziwic.Patrząc na te modele choc już większośc jest nadgryziona zębem czasu,wciąż są ładne i wyglądają atrakcyjnie,więc "czapki z głów" :D
ec2Wze6.jpg
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Co nie ma takiego E39 co ma E38?

 

 

klasy ;) nie ta klasa zreszta postaw 7 i 5 obok siebie i zobaczysz;) 5 jest ladna itd ale to nie 7

Opublikowano
Zgadzam się z kolegami co do E 38 i E 39(podoba mi się też E 34 i E 30 cabrio).To są dwie ostatnie "prawdziwe" BMW zrobiowe z głową a nie z kalkulatorem.Wsiadając do tych aut czuje się ich duszę a patrząc na nowsze modele bez obrazy dla ich posiadaczy widzę "meblościankię".W E38 jest lepsze wykończenie jak w "5" zresztą klasa wyżej więc nie ma się co dziwic.Patrząc na te modele choc już większośc jest nadgryziona zębem czasu,wciąż są ładne i wyglądają atrakcyjnie,więc "czapki z głów" :D

 

 

Jestem tego samego zdania to są najpiękniejsze modele bmw :) Ja osobiście wolę w wyglądzie e39 ale o gustach się nie dyskutuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.