Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przy predkosciach okolo 100 k/h czuc jak lekko buja autem na boki raz w lewo raz w prawo mimo tego ze kierownica stoi w miejscu. Wymienione byly srodkowe swoznie na wahaczach oraz tuleje gumowe. Jak na postoju minimalnie ruszam kierownica lewo-prawo to kola soja w miejscu a tak chyba nie powinno byc ? Jakis luz na przekladni i auto goni na tym luzie ?
Opublikowano

końcówki drążków kierowniczych.- opcja tania

zużyta maglownica- opcja droga

 

jeżeli zużyte końcówki to łatwo sprawdzisz w dwie osoby. Skręcasz kołami w jedną stronę, prosisz znajomka żeby krótkimi ruchami kręcił kierą w lewo i prawo a ty połóż rękę na końcówce drążka i wyczuwaj luzu (delikatne pukanie) w główce sworznia tej końcówki.

 

Jeżeli to maglownica to zaobserwuj czy podczas krótkich ruchów kierą poruszają sie drążki kierownicze

 

Tyle można Ci na razie poradzić :wink:

Opublikowano
moze to nie wina przodu lecz tylu? Sprawdz laczniki stabilizatora. Mialem wybity tyl i bujalo go na boki jak na starej lajbie. Przy wybitych drazkach lubi wibrowac kolo na nierownoscich albo na zakretach. Najlepiej wejsc pod samochod a druga osoba niech kreci kierownica. Potem sprawdz czy nie sa zerwane gumy na lacznikach stabilizatora.
Opublikowano

Najlepiej to jedz do dobrych fachowców i niech zdiagnozuja lepiej zapłacic 50 zł wiecej niz pół auta wymieniac. Co do wożenia na boki to obstawiał bym tył po tym jak powiedziales ze przod miales sprawdzany i cos tam robione.

moja sugestia:

-przednie tuleje tylnego wachacza

Opublikowano
Jak na postoju minimalnie ruszam kierownica lewo-prawo to kola soja w miejscu a tak chyba nie powinno byc ? Jakis luz na przekladni i auto goni na tym luzie ?

 

a ten luz jest na odpalonym aucie czy zgaszonym?

 

Ogólnie luz na kierownicy nie ma nic wspólnego z przednimi tulejami wahacza tylnego :wink:

Opublikowano
Tak zalezy jak wielki ma ten luz bo w kazdym aucie 5 cm na kole kierowniczym nie zrobi ci wielkiego ruchu na kole. A kolega pisał ze jadac 100 auto lata po szosie. Jesli była by to maglownica to przy 60km/h juz by wibracje mial na kierownicy 100 nie do osiagniecia wiem bo mialem maglowice wymieniana
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ostatnio poczytalem troche na forum inne podobne tematy i doszukalem sie czegos takiego:

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/b/278.png

 

Podobno za bujanie auta na boki odpowiedzialne moga byc wybite tuleje nr4 na rysunku. Przymierzam sie do ich wymiany. Co jeszcze oprocz nich trzeba wymienic kupic nowego zbebym byl przygotowany ?

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.