Skocz do zawartości

Filmik: Subaru WRX 310KM Vs Bmw 535d


krytek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"Myślę, że po prostu ludzie, którzy kupują takie auta jak Evo i STI a do tego grzebią sobie przy nich, są pasjonatami, mają lepsze umiejętności i są lepiej "objeżdżeni" niż zamożni chłopcy co sobie wpadną czasami na tor swoimi M3, M5, RS4 itd. a tak naprawdę potrafią tylko docisnąć na prostej. "

 

Swieta prawda ;) To tak samo, jak na Nringu kolesie przyjezdzajacy 997 GT3RS albo innymi R8 V10 sa objezdzani przez pasjonatow w E36 itp.

 

"4x4 daje zupełnie inną pewność prowadzenia. Zresztą co du dużo pisać. Przecież na tym forum na pewno są świetni kierowcy, którzy dysponują M3, M5 czy też X5 M. Wystarczy przyjechać do Tychów, czy Kielc i wystartować. "

 

Zapraszam do przyjechania na Nürburgring i zmierzenie sie z moim dupowozem ;)))

 

:lol: :lol: :lol:

 

A powaznie: Editor, masz racje, nie ma dwoch zdan. Pozdro

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas takie drogi jak na Nringu są tylko z Krakowa do Wrocławia, a na tej trasie STi nie ma szans, bo ledwo mi wystarczy paliwa od bramki do bramki :D STi i Evo na autostradach czy ekspresówkach nie odjadą 3.0d dalej niż na 500m, pierwsza ciężarówka, albo zawalidroga na lewym pasie i peleton jest znowu razem. Dlatego czekam niecierpliwie na E61, ma 270KM, więc łatwo będzie można wyleczyć STi, Evo, czy cokolwiek innego w czym paliwo skończy się po 300 lub 400 km. 10 minut na stacji skutecznie zostawia w tyle wszystkie pociski :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No N-ring to dosc nierowna i bardzo kreta trasa. Mowie o petli polnocnej, a nie o torze GP - tam faktycznie jest gladko, rowno i jest w sumie niewiele zakretow... :)

 

No polatałem tam trochę ostatnio na PS2 i powiem szczerze, że trzeba chyba zrobić setki okrążeń żeby tego toru się nauczyć na pamięć. Wrażenie też robi prosta, która sprawia wrażenie jakby nigdy się nie miała skończyć. :) Ile tam kosztuje wjazd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo, nagle wszyscy jednym zgodnym hurem spiewaja i juz nie chodzi o wnetrze i tylko to mnie draznilo, ze ktos moze kierowac sie komfortem czy dodam na tej samej zasadzie ekonomia kupujac STI czy Evo.

 

MMW:

A na Twoje słowa "pokazuje to tylko, ze trakcja jest wszystkim i bez trakcji nie ma wynikow i nawet 1000 koni nic nie znaczy bez trakcji" odpowiem pytaniem. Skoro trakcja jest wszystkim to czemu wysokie i ważące ponad 2 tony X5 M objeżdża STI na krętym torze i to jadąc na mokrym skoro to trakcja jest wszystkim??? ;)

 

 

X5M - 555KM + super zawieszenie + szeroka opona, a raczej walce, to pokazuje wlasnie jaka jest fenomenalna trakcja w tym aucie, ale gdyby te 555KM bylo w EVO czy w M5 to byloby jeszcze szybciej czyz nie, bo nizszy srodek ciezkosci, tez jest elementem skladowym wplywajacym na trakcje!!!

 

Swoja droga ciekawi mnie rodzaj opon w tych STI czy Evo, bo w tych mocniejszych wersjach STI czy Evo sa montowane semislick, wiec sorry ale na mokrym bez chociaz normalnej opony to i napedy nie wiele pomoga, a nie zapominaj, ze opona tez jest podstawowym elmentem trakcji - to jest tylko na marginesie, ale skoro uwazasz, ze trakcja to nie wszystko to wez i wpadnij do mnie zima do Olsztyna swoim autem czy np: M5, i posmigamy po sniegu czy lodziku, a jak nie bedzie zimy to po olsztynskich szutrach i moze dojdziemy do zgody co to jest trakcja i ze im gorsza tym auto slabiej jedzie i nawet 1000 konny Veyron bez trakcji nigdzie nie pojedzie.

 

To, ze tylno napedowe BMW moze objechac 4-ro napedowe 420 konne RS4 czy jeszcze lepiej 450 konnego Merca AMG o 5 sekund na jednym kolku mowi samo za siebie i wcale mnie nie dziwi, bo chyba kazdy z nas wie, ze wlasnie BMW konstruje jedno z najlepszych zawieszen i jedno z lepszych aut, dlatego tez nim jezdze, ale nie lubie jak ktos ma klapki na oczach i dyskredyduje inne auta, nie bardzo wiedzac chyba na czym polega ich przeznaczenie, bo sa to fenomenalne auta, ktore jezdza w kazdych warunkach i po kazdej nawierzni, ktore moga rywalizowac z kazdym autaem na asfalcie, ale juz nie kazde auto moze rywalizowac z nimi na innych nawierzchniach i nie ma chyba lepszej zabawy jak jazda po szutrze czy sniegu i przekladania auta z boku na bok.... tor asfaltowy to naprawde nuda... :lol:

 

 

 

Tyle z mojej strony.

The End. :8)

Edytowane przez DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No N-ring to dosc nierowna i bardzo kreta trasa. Mowie o petli polnocnej, a nie o torze GP - tam faktycznie jest gladko, rowno i jest w sumie niewiele zakretow... :)

 

No polatałem tam trochę ostatnio na PS2 i powiem szczerze, że trzeba chyba zrobić setki okrążeń żeby tego toru się nauczyć na pamięć. Wrażenie też robi prosta, która sprawia wrażenie jakby nigdy się nie miała skończyć. :) Ile tam kosztuje wjazd?

 

Ja tez uczylem sie na kompie (juz nawet nie pamietam, jak sie ta gra nazywala). Poza tym mam taka ksiazke-podrecznik o wlasciwiej linii na N-ringu ;) Dzieki grze przynajmniej znalem sekwencje zakretow- a potem, zeby jako tako jezdzic wystarczy 30-40 okrazen w realu ...

A ile kosztuje`? Jest coraz drozej, w przyszlym roku jedna runda kosztuje 20kilka €-sa jeszcze karnety, przy ktorych koszt za okrazenie jest troche nizszy. Ale na szczescie sa mozliwosci wjazdu za nizsze ceny... (patrz na watek "wyjazd na Nürburgring" w forum o sportach motorowych)

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tez uczylem sie na kompie (juz nawet nie pamietam, jak sie ta gra nazywala). Poza tym mam taka ksiazke-podrecznik o wlasciwiej linii na N-ringu ;) Dzieki grze przynajmniej znalem sekwencje zakretow- a potem, zeby jako tako jezdzic wystarczy 30-40 okrazen w realu ...

A ile kosztuje`? Jest coraz drozej, w przyszlym roku jedna runda kosztuje 20kilka €-sa jeszcze karnety, przy ktorych koszt za okrazenie jest troche nizszy. Ale na szczescie sa mozliwosci wjazdu za nizsze ceny... (patrz na watek "wyjazd na Nürburgring" w forum o sportach motorowych)

 

Niby tanio nie jest, ale ktoś, kto dopiero poznaje ten tor, jedzie kółko pewnie z 20 minut jak nie dłużej nawet szybkim autem, więc po trzech kołkach pewnie i tak jest tak zmęczony, że ma dość. :) Muszę się kiedyś tam wybrać jak będę miał na stanie jakieś szybsze auto, bo w końcu ten tor to legenda i aż nie wypada chociaż raz w życiu tam nie zajrzeć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę się kiedyś tam wybrać jak będę miał na stanie jakieś szybsze auto, bo w końcu ten tor to legenda i aż nie wypada chociaż raz w życiu tam nie zajrzeć.

 

To fakt :)

 

Też bym pojechał ale nie tym autem :norty: hmmm chyba ze poczekam na nowe Gran Turismo

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Kiedy z tego działu forum zrobiło się takie śmietnisko???

OCZOM NIE WIERZĘ!

 

zamykam temat, bo nawet czyścić mi się tych śmieci nie chce

 

i ostrzegam, że zaczynam czytam E60 (bo gdzieś mi z tyłu głowy siedzi; tu jest jeszcze większe .... niż w E46 kiedyś...) i egzekwować regulamin, łącznie z bezsensownym cytowaniem całych postów

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.