Może i rzeczywiście chodzi o umiejętności, nie chcę nikogo oceniać. Ale tor z Top Gear to nie jest miarodajny wynik, przynajmniej dla mnie. Po pierwsze jest prosty jak stół, raczej w niczym nie przypomina polskich dróg. Nasuwa się również proste pytanie, dlaczego we wszystkich supersprintach, kjsach, RWD po prostu jest w innej lidze. I nie chodzi tu o budżet, bo ceny zakupu, zbudowania i serwisowania są podobne. A to że samochód ma na Nurburgringu czy w Top Gear o 1 sekundę lepszy czas na okrążeniu, średnio ma się do wykorzystania jego możliwości na krętej drodze między drzewami, na śniegu, czy na mokrym. 4x4 daje zupełnie inną pewność prowadzenia. Zresztą co du dużo pisać. Przecież na tym forum na pewno są świetni kierowcy, którzy dysponują M3, M5 czy też X5 M. Wystarczy przyjechać do Tychów, czy Kielc i wystartować. Niekoniecznie w zawodach, wystarczy przyjechać na trening i zmierzyć sobie czas. Wtedy można łatwo porównać możliwości samochodów, o których piszemy. Absolutnie nigdy bym nie powiedział, że M3 lub M5 czegokolwiek brakuje. Biją absolutnie na głowę STi czy Evo, szczególnie komfortem, wyposażeniem i wykonaniem. Ale to nie są spartańskie samochody rajdowe i z takimi nie będą nigdy rywalizować.