Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie mogę już słuchać tych opowieści, że 520i jest zamulone :mad2: . Specjalnie się zalogowałem tutaj bo już nie mogę zdzierżyc tego biadolenia na temat tych silników, osobiście startowałem jak równy z równym z 523, trzeba umieć szybko biegi wrzucać :lol: . Wiadomo, że większych juz nie przeskoczę ale codzienna jazda to nie wyścig na czas wyłącznie. Koenigsegg pokaże fucka na pożegnanie M5 ale czy to oznacza , że M5 jest zamulona???? chyba nie, jest po prostu od niego słabsza. I tyle w temacie. Dla niewiernych polecam ten filmik jak koleś schodzi na 8 sek do 100 km w 520i :mrgreen: .

 

http://www.youtube.com/watch?v=1hymnoSUAz8&feature=related

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Akurat przedstawiony filmik nie jest tu dobrym dowodem w sprawie :wink: Przychylny wiatr oraz pochylenie drogi mogły znacząco pomóc przy rozpędzaniu, a przede wszystkim na końcu wskazówka wcale nie osiągnęła 100km/h tylko około 97km/h (aby było 100km/h automat musiałby wrzucić kolejny bieg co znowu wydłużyłoby czas). Dodatkową kwestią jest to że prędkość licznikowa jest w większości aut wyższa niż realna w danym momencie. Z tego co mi wiadomo w danych fabrycznych są rzeczywiste osiągi, a nie te licznikowe. Osobiście różnymi autami jechałem pod Berlinem więcej niż wynikałoby z ich danych fabrycznych :wink:

 

A czy 520i jest "mułowate" to przede wszystkim zależy od ponktu odniesienia. Czym kto jeździł wcześniej. Jak kiedyś przesiadłem się z golfa II 1.3 55PS, ok 16s do 100km/h do golfa III 1.8 90PS 12.1 do 100km/h i był to dla mnie szok :lol: nowy nabytek był istną rakietą, a jakoś nie wspominam aby moja biała dwójka była jakaś mułowata - teraz zapewne wydawałoby mi się że stoję a nie jadę :wink:

Opublikowano
Miałem e39 z tym silnikiem, tragedii nie było ale jak włączysz klime i akurat załaczy się jeszcze visco to wtedy auto ledwie startuje spod świateł.
Opublikowano

Może i zchodzi do 8 sekund..... na pustym baku, niech zaleje do pełna :D(film), A jak wieżysz w youtuba, to już twoja sprawa, nie wszystko co napisane to prawda :P, a 150 koni na ten ciężar to zamula

:P,a z tym 523 to startowałeś pewnie z jakimś starym dziadkiem, albo ktoś Cię zignorował....

Opublikowano

Osobiście mam 520i i uważam że to mało na tą bude.

Z dołu to wogóle słabe jest od 4 tyś nie powiem coś tam ciągnie przed siebie,lecz nie o to chodzi zeby caly czas po obrotach silnik kręcić bo w mieście najbardziej sie liczy dół do przeciskania itd...

Uważam ze e36 1.8is w coupe lepiej lata

Sam myśle nad swapem lub zmianą na mocniejsze bmw.

Pozdrawiam

Opublikowano
Moja 520 od twojej jest młodsza o 6 lat, ma trochę więcej koni, ja jestem zadowolony. Sporo jeżdżę i nie zauważam, że słabo przyspiesza. :)
Opublikowano
Miałem e39 z tym silnikiem, tragedii nie było ale jak włączysz klime i akurat załaczy się jeszcze visco to wtedy auto ledwie startuje spod świateł.

mam z tym silnikiem ale TU no fakt muł to aż taki nie jest ale taki demon co w 8s robi setke toto też nie jest :) mam w TOURINGU i auto dla rodziny :) spokojnej jazdy wystarcza ale czasami tęsknię do poprzedniczki 525i, no i fakt klima, visco, kapcie 17'' 255 szerokie i spod świateł.....szału nie ma. JA się wyszalałem e30, e36, e34, i takie wozidełko teraz 2.0 wystarczy (najmniejszy silnik jaki miałem w BMW) dla rodzinnej spokojnej 120/140km\h. Do poszalenia Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ NIE. Dane fabryczne 100km\h 10,2s!!!!!! automat 11,5s Touring 10,6s automat 12.2s co ciekawe na pojedynczym VANOSIE były szybsze automaty 11.9s

Opublikowano

może wcale nie było z górki ani z wiatrem tylko tylne koła były w górze ;)

Jezdziłem 320i touring e36. Silnik faktycznie nie posiada dołu, potem jest lepiej. Brałem sie ze szwagrem w 318ti i na ok 150m szły równo, z tym że moje lepiej brzmiała ;) Teraz mam 523i touring 2000r, niby tylko 20KM wiecej ale różnica jest odczuwalna. Auto cięższe ale chodzi lepiej, szczególnie przy wyzszych predkosciach.

Kolega kupił niedawno 520i 10.98 (juz na 2 vanosach) ale w automacie. Tu jest juz słabiutko i swoim drugim autkiem (merc 190 2.0E 122KM) objeżdza 520iA.

Opublikowano

Jedno pytanie-ktore 520i?M52 czy M54?

Bo jesli M52 to cudow nie ma.A juz napewno nie z automatem.

Mialem 520i M52 z autoboksem.Gdy jezdzilem sam to jeszcze jako tako.Jednak w momencie kiedy byly trzy-cztery osoby na pokladzie,wlaczona klima plus 3/4 zbiornika-sorry.

Do 523i duuuzo mu brakuje.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano

Jedno jest pewne: mnie na pewno byś łyknął, choć mam 528i... Ja po prostu lubię jeździć jak pewna mała murzynka z Akademii Policyjnej :norty:

PS. A jak ktoś ma kompleksy, to są od tego leki odpowiednie :cool2: :mrgreen:

Lepiej? :duh:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.