Skocz do zawartości

czopek1607

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d Topasblau 2001r

Osiągnięcia czopek1607

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję Shadow69 za profesjonalną odpowiedź, zabieram sie do roboty :)
  2. servotronic jest, gdy wspomaganie nie działa, wyłącze silnik i po ponownym uruchomieniu wspomaganie znowu działa do momentu przejechania znowu jakiegoś dystansu.
  3. Witam koledzy, mam mały problem. wspomaganie w moim bmw działa prawidłowo po odpaleniu samochodu, przejadę parę set metrów i wspomaganie znika. Pompa według mnie działa prawidłowo, olej wymieniłem i układ został odpowietrzony. Macie jakieś pomysły co się może dziać, byłbym wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam
  4. Ja też myśle że to są świece, ja miałem padnięte aż 3, wymieniłem wszystkie i spokój nawet przy - 20. Przy walniętych świecach to odpalał jak Ciągnik rolniczy
  5. Witajcie, Tym razem ja rozwiązuję wątpliowści.. Kupiłem dzisiaj nowiutkie felgi stalowe z zimówkami Et 20 felgi z katalogu w sklepie z oponami, zakładam a tu KLOPS jak ktoś inny pisał , koła 15 nie pasuja do 530d po 2001 roku!!!, Przeszkadzaja zaciski Hamulca przedniego, brat ma z 2000 i juz jest ok. To nie tylko stalówki nie pasują , ale i alusy też. Przekładałem i wiem w 100|%. zagłębiając się w forach znalazłem i potwierdzone zostało!!!! Wiec skazanie na min 16 calowe w wersjach 2001 i więcej
  6. Ten silnik jest sam w sobie ekonomiczny, jak w każdym samochodzie jeżeli chcesz ekonomi to używasz gazu delikatnie.... To odpowiedż na twój temat. To auto nie spala oleju , jak jest zadbane, ja pierwsza dolewke zrobiłem dopiero po 5000 kilometrów i to delikatna. A używam Castrol Edge turbodiesel (castrol jest rekomendowany przez BMW), A z tym gazem na trasie , to zależy co chcesz zrobić wyprzedzać, czy normalna(jak na Polskie warunki )jazda.
  7. czopek1607

    520i to muł? bzdura

    Może i zchodzi do 8 sekund..... na pustym baku, niech zaleje do pełna :D(film), A jak wieżysz w youtuba, to już twoja sprawa, nie wszystko co napisane to prawda :P, a 150 koni na ten ciężar to zamula :P,a z tym 523 to startowałeś pewnie z jakimś starym dziadkiem, albo ktoś Cię zignorował....
  8. NIe chce CIe martwić , ale prawdopodobnie przebieg co masz na liczniku TO LIPA.... Pojedź na komputer i sprawdż.. Brachol kupił z przebiegiem 210 tys, pojechał na komputer i koazało sie zajebiście ponad 600 tys. Tymi samochodami sie jeździ a nie stoi w garażu. ZObacz na niemieckich ogłoszeniach 2 letnieBmki maja już po 160 tys. A o Twoje pytanie to u mojego brata na ponad 3 tys kopcił okropnie że świata nie było widac, odkrylismy pękniete kolanko od intercoolera i olej. Dym zmienił kolor po jakimś czasie na jaśniejszy. Ale niestety Turbina umarłaa :(
  9. czopek1607

    DDE podczas jazdy

    Thefi , dziekuję za odpowiedź. O ile mi wiadomo , co wyczytałem w mądrych książkach, Gdy zapali sie podczas jazdy kontrolka DDE silnik przechodzi w tryb awaryjny i jest zredukowany dopływ paliwa do silnika, druga rzecz nie wiem czy dobrze pisze , w moim pojeździe 530d jest system paliwowy samo odpowietrzający się. filtr paliwa nowiusieńki był wtedy ,2000 nie miał przejchanego ,tankuje tylko i wyłącznie na shelu, wiec shitu nie tankowałem, byc może jakaś pompa , progowa , lub ta w zbiorniku. Czytałem też ze jazda na nieprawidłowym chłodzeniu może wtryski uszkodzić, czy to prawda?? dlatego pytanie związane z termostatem
  10. czopek1607

    DDE podczas jazdy

    A zapomniałem , w chwili dy mi zgasł silnik wskazówka pokazywała 15 litrów, teraz jeżdze, wiem ze nie powinienem , na tym walnietym termostacie , ale nic sie nie zapala i nie gaśnie na 15 litrach... Termostat naprawie w PL , bo na zachodzie to okropnie zdzierają... chyba ze bedzie koniechnosć :D
  11. czopek1607

    DDE podczas jazdy

    Witajcie. Pop przejechaniu ok 700 kilometrów bez wyłączania silnika zapaliła mi sie kontrolka DDE. zjechałem zgasiłem poczekałem 30 minut, próbuje odpalić , a tu kaplica nie chce zapalić, dopiero po dodaniu gazu. . po 3 kilometrach zapaliła sie ponownie kontrolka. Bmka jechała w trybie awaryjnym , spalanie max na 10 litrów, i v max 140km/h. po 20 kilometrach zgasł i znowu czekałem bo nie chciał odpalic juz z gazem , po godzinie odpalił. i dojechałem do celu , a miałem 10 kilometrów. na następny dzień rano miał problem z odpaleniem znowu, z gazem zadziałał, i po przejechaniu paru kilometrów zauważyłem za niską temperature płynu chłodniczego (prawdopodobnie termostat walnał). I tu pytanie czy, niewłaściwe chłodzenie mogło byc przyczyna zapalenia sie tej kontrolki??? Co to dde jest to wiem, nie musicie opisywać.... z góry dzieki :)
  12. czopek1607

    Problem z rozruchem

    Dzięki za odpowiedź :D
  13. czopek1607

    Problem z rozruchem

    Czasmi , nie zawsze, mam problem z rozruchem silnika w e39 530d. przekręcam kluczyk i słychac tylko cykanie elektromagnesu, rozrusznik nie daje znaku życia. po wyciągnięciu kluczyków i ponownym przekręceniu kontrolki wogóle sie nie palą żarzą się tylko wykrzyknik i olejowa. i jakby zwarcie jakieś , nawet pilot nie działa. Wystarczy że pchnę auto ze 2 -3 metry i moge normalnie odpalic bezproblemowo, jeżeli ktoś miał taki problem i go rozwiązał to prosze o pomoc, dzięki . to nie żart :)
  14. Witam mam problem , Po odpaleniu silnika i puszczeniu sprzęgła słychać dziwny szum , po ponownym wciśnięciu sprzęgła szum nie ustaje, co to może być??? Pomóżcieee , z góry dziękuj. po poprzedniej wizycie u mechanika stwierdzono że mam do wymiany koło dwumasowe, moze cos z tym zwiazane??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.