Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
.... Tak samo rodzą się mity o większym zużyciu paliwa po programie.

wszystko co było przed myślę identycznie ale o zużyciu paliwa to chyba się pomyliłeś...

 

jak to mówią: turbo żyje, turbo pije...

 

program, czyli zmienienie/zwiększenie m.in.: ciśnienia doładowania i map paliwa musi zgodnie z zasadami fizyki powodować zwiększenie zużycia paliwa w przypadku pracy motoru na tych samych obrotach...auto po chipie jadąc stałą/daną prędkością obrotową musi zużyć więcej paliwa niż to samo auto przed chipem...oczywiście biorąc pod uwagę całokształt stylu jazdy może okazać się, że zmiana programu wpłyneła na zmianę techniki jazdy i auto po chipie zużyje tyle samo albo nawet mniej...ale to już nie zasługa chipa tylko kierowcy....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Sorry, ale mam kontakt ze wszystkimi silnikowcami w Wojskowej Akademii Technicznej i ich wiedza ogranicza się jedynie do materiału studiów i alternatywnych źródeł napędów...

 

lukione: proszę zlituj się i chociaż na jednym z forów nie pisz że Ty masz kontakt, że ty robisz, że to tatmo... bo to juz się zaczyna robić nudne

NIE Ty masz kontakty, widzę a Twój Ojciec, wiec jak chcesz nam zaimponować to idź w jego ślady, ucz się, a nie wszędzie tylko piszesz co to TY (własnie Ty) nie zrobiłeś.... na każdym z forów czy to LeonClub czy Seat_Racing piszesz to samo i wszyscy Ci to samo zarzucają...

 

a co do profesowór itd.. to uwierz mi ja też mam kontakty, i wiem jaką posiadają widzę np. profesorowie z PW SiMR, ale że nie każdy z nich się nią dzieli i idzie np.w tuning fabrycznych jednostek to nie możesz im tego zarzucać... oni kase trzepią na wielu innych rzeczach o których Ci sie nawet nie śniło

 

p.s.

nie bierz tego do siebie, tylko zmień sposób pisania :)

peace

Opublikowano

Sorry, ale mam kontakt ze wszystkimi silnikowcami w Wojskowej Akademii Technicznej i ich wiedza ogranicza się jedynie do materiału studiów i alternatywnych źródeł napędów...

 

lukione: proszę zlituj się i chociaż na jednym z forów nie pisz że Ty masz kontakt, że ty robisz, że to tatmo... bo to juz się zaczyna robić nudne

NIE Ty masz kontakty, widzę a Twój Ojciec, wiec jak chcesz nam zaimponować to idź w jego ślady, ucz się, a nie wszędzie tylko piszesz co to TY (własnie Ty) nie zrobiłeś.... na każdym z forów czy to LeonClub czy Seat_Racing piszesz to samo i wszyscy Ci to samo zarzucają...

 

a co do profesowór itd.. to uwierz mi ja też mam kontakty, i wiem jaką posiadają widzę np. profesorowie z PW SiMR, ale że nie każdy z nich się nią dzieli i idzie np.w tuning fabrycznych jednostek to nie możesz im tego zarzucać... oni kase trzepią na wielu innych rzeczach o których Ci sie nawet nie śniło

 

p.s.

nie bierz tego do siebie, tylko zmień sposób pisania :)

peace

Spoko, ojciec za mnie pisze pracę inżynierską i chodzi na studia :cool2: Poza tym nikt mi nic nie zarzuca, nie znam cie, na leon klubie nie mam konta więc chyba mnie z kimś pomyliłeś :wink:

AO właśnie się mylisz, zarówno przed programem jak i po programie do utrzymania zadanej prędkości samochód potrzebuje tyle samo energii. Zużycie paliwa siedzi pod prawą nogą i oczywiście zgadzam się, że pod pełnym obciążeniem gdzie wymagany jest maksymalny moment obrotowy tam wartość zużycia paliwa wzrośnie, ale kto jeździ non stop z butem w podłodze?? Tak samo do rozpędzania potrzebujesz mniej czasu po programie i osiągnięcie powiedzmy 60km/h w czasie o 1sek krótszym i utrzymanie tej prędkości przez dłuższy czas zaowocuje niższym średnim zużyciem paliwa w porównaniu do dłuższego o 1sek rozpędzania i krótszego okresu jednostajnej prędkości.

Opublikowano
Poproszę o odpowiedz :

1) dlaczego flotówki BMW mają mniejszą moc a kręcą po 500 tyś, po co BMW zmniejsza moc?

2) dlaczego budynie mercedesa mają dużą pojemność 220 cdi 90 km i 122km i mało mocy a kręcą najwięcej kilometrów z aut dostępnych na rynku przynajmniej z aut na które stać normalnych ludzi.

 

Proszę o link do auta które w pierwszym roku kupna było zawirusowane z 177 km na 210 km i przekręciło 500 tyś , ewentualnie 163 na 200 km tylko nie Alpina.

 

Juz Ci tumacze niedoinformowany do koca kolego:

 

1.Flotówki mają zmniejszona moc tylko w krajach w których płaci się podatek od mocy i emisji CO ( sam mam taką wersję i salon BMW w Belgii mnie o tym poinformował) i nie ma to nic wspólnego z przebiegiem, a "kręcą " 500 tyś km tak samo jak normalne, tylko we flotówkach nikt nie cofa liczników bo klient i tak by nie uwierzył!

 

2.A dlaczego ja widziałem w211 e400cdi po chipie i to w wersji hard który ma już 610tys km i wciąż się nie psuję? Albo mojego ojca stara skoda superb, którą miał od 2003 do 2008 jako służbówkę, miała 2.5 TDI podciągnięta ze 155km na 200 i na 430nm i zrobiła 360tyś km z czego prawie 100tyś z moją ciężką nogą i aktualnei śmiga nią mój kuzyn który ma prawko od roku u męczy ją cały czas ? I wiesz co dalej nic się nei dzieje!!

 

Proste, jak dbasz, umiesz jeździć i pamiętasz o przykazaniach dieslowca, to będzie ok , a jak jesteś fujarą i masz dodatkowo pecha no to sorry.

 

I tu sie do konca nie moge zgodzic :nienie:

Sam posiadam flotówke ,wyprodukowaną,zarejestrowana i kupioną w Niemczech a tu jak wiadomo podatek drogowy nie jest liczony od mocy tylko od pojemnosci i emisji spalin i bodajze rocznika-a,jednak moc seryjna została zdławiona-tak przynajmniej jest w papierach :) Wiec rodzi sie pytanie po co???????? :?: :?: :?: :?:

Nie widze innej odpowiedzi jak tylko w celu przedłuzenia zywotnosci motoru i calego auta.

Jesli ktos zna inny powód chetnie poczy :mad2: tam :shock:

icon4.png
  • Zarejestrowani
Opublikowano
mnie w serwisie poinformowano, że moc obniżono u mnie ze wzgledu na podatek od mocy i emisji CO2 w Belgii O_O

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

 

I tu sie do konca nie moge zgodzic :nienie:

Sam posiadam flotówke ,wyprodukowaną,zarejestrowana i kupioną w Niemczech a tu jak wiadomo podatek drogowy nie jest liczony od mocy tylko od pojemnosci i emisji spalin i bodajze rocznika-a,jednak moc seryjna została zdławiona-tak przynajmniej jest w papierach :) Wiec rodzi sie pytanie po co???????? :?: :?: :?: :?:

Nie widze innej odpowiedzi jak tylko w celu przedłuzenia zywotnosci motoru i calego auta.

Jesli ktos zna inny powód chetnie poczy :mad2: tam :shock:

A innym na złość dolozyli 13 kM :P :P :P

Opublikowano
mnie w serwisie poinformowano, że moc obniżono u mnie ze wzgledu na podatek od mocy i emisji CO2 w Belgii O_O

No tak lecz Belgia to nie Niemcy-prawda :)

icon4.png
Opublikowano

odpowiedz kieruje się sama

KTO NIE CHCE CHIPA NIECH JEŹDZI SERIĄ, a kto chce żwawiej polatać nich czipuję

ja jeszcze żadnego seryjnego diesla nie miałem, mój leon tdi arl (150km 320nm) miał 227km i 440nm i przelatałem nim ze stopą w podłodze 120tkm, poszedł dalej w świat i z tego co wiem dalej jeździ i nic mu nie dolega

 

tak jak już zostało napisane:

jak dbasz o samochód... tak masz i tyle

u mnie nigdy silnik nie widział dynamicznej jazdy do momentu aż temp oleju nie osiągnie temp optymalnej do pracy

Opublikowano
ojciec za mnie pisze pracę inżynierską i chodzi na studia............AO właśnie się mylisz, zarówno przed programem jak i po programie do utrzymania zadanej prędkości samochód potrzebuje tyle samo energii.

dobrze, że to ojciec pisze pracę bo mogłoby być ciężko :mrgreen: jak na magisterce wyciągasz takie wnioski to strach pomyśleć jak będzie doktorat :cool2: :cool2: auto potrzebuje tyle samo pracy do poruszania się z daną prędkością ale ilość zużytej energii będzie różna ponieważ aby ją utrzymać zastosowano większe dawki paliwa i sprężarkę, która obecnie zużywa także więcej paliwa niż przed chipem ...opis osiągnięcia parametru danej prędkości oraz "butowania"jak najbardziej OK :cool2: , powodzenia na obronie :cool2: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO mylisz się bo jeżeli program polega jedynie na zmianie dawki i doładowania to przy stałej prędkości wartość chwilowego zużycia paliwa będzie taka sama przed i po programie. Można zmienić jeszcze jedną wartość, jednak ta zmiana również nie spowoduje większego zużycia paliwa, może je tylko obniżyć :wink:
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich..podpiolem sie pod ten temat..mam nadzieje ze trafiony..:)

A wiec tak..sprawa ma sie tak..

Chce zrobic chip tuning 320d 163km z 2006 roku ( z dpf)

I teraz kwestia gdzie to zrobic w krakowie..(ja jestem z okolic rzeszowa)

 

Biore pod uwage dwie firmy (ze wzgledu tez ceny ok 1000 zl)

Promocja wakacyjna w V-tech Tuning i GCS TUNING.

 

I teraz prosba do Was.

 

Gdzie :)??

 

Pozdrawiam i prosze o w miara szybka odpowiedz.

wakacje sie pomalu koncza ;)

 

 

...sam sklaniam sie bardziej pod GCS TUNING..

dobre opinie i po rozmowie z nimi przez tel. tez wnioskuje ze chyba OK.

sprostujcie moj wybor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.