Skocz do zawartości

[e46]co tak wyje? 320d. POMOCY! film


xDaVe

Rekomendowane odpowiedzi

sory ale nie mogę się powstrzymać ..... mi najbardziej podobają się spalone żarówki... :lol:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz przypadkiem wycietych katalizatorów?? umnie przed wycieciem nic nie było turbawki słychac a teraz świszczy że aż miło :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ten sam problem jak na filmiku, tez mi tak wyje od dolnych obrotów i na wolnych słychać z rury lekki gwizd, dodam, że auto zostało kupione z uszkodzoną turbiną (dokładnie wirnik) , ale została zregenerowana. Nie ma spadku mocy i samochód w ogóle nie kopci. Na początku było głośniej ale z biegiem czasu robi się powoli ciszej, ale wciąż to słychać. Czy jest to efekt "docierania się" turbiny (zrobiłem samochodem na razie 600km). pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ten sam problem jak na filmiku, tez mi tak wyje od dolnych obrotów i na wolnych słychać z rury lekki gwizd, dodam, że auto zostało kupione z uszkodzoną turbiną (dokładnie wirnik) , ale została zregenerowana. Nie ma spadku mocy i samochód w ogóle nie kopci. Na początku było głośniej ale z biegiem czasu robi się powoli ciszej, ale wciąż to słychać. Czy jest to efekt "docierania się" turbiny (zrobiłem samochodem na razie 600km). pozdro

 

Do tysiąca km nie deptaj jej tak mocno do 3 tys obr. Po tys. km przegoń ją tak porządnie ze 100 km pod 4500 obr. jeżeli masz zrobione OK to powinny objawy być lekko słyszalne (metoda drastyczna ale przepalisz układ z syfów jakie nagromadziły się jak oszczędzałeś turbo) - jeżeli coś jest nie tak to się posypie ale masz na turbawkę gwarancję co. Ja dopiero trzecią regenerowana mam dobra pozostałe jedna 300 km druga 2000 km. Pamiętaj żeby odczekać około 15 sekund przed ruszeniem nie deptać na zimnym silniku i po przegonieniu dać odpocząć turbawcę przed zgaszeniem. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pomijając problem i inne liczne ciekawostki w tym jakże ciekawym temacie to po prostu miażdży :mrgreen:

 

zolta kontrolka to od czujnika pozomu oleju, nie wymieniam bo nie warto

 

:mrgreen:

 

Następne co będzie to pewnie poradnik jak dbać o diesela :mrgreen: W końcu wiecie kochani... zima idzie to by się wam przydało wiedzieć o co dbać warto a o co nie warto :mrgreen:

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ten sam problem jak na filmiku, tez mi tak wyje od dolnych obrotów i na wolnych słychać z rury lekki gwizd, dodam, że auto zostało kupione z uszkodzoną turbiną (dokładnie wirnik) , ale została zregenerowana. Nie ma spadku mocy i samochód w ogóle nie kopci. Na początku było głośniej ale z biegiem czasu robi się powoli ciszej, ale wciąż to słychać. Czy jest to efekt "docierania się" turbiny (zrobiłem samochodem na razie 600km). pozdro

 

Do tysiąca km nie deptaj jej tak mocno do 3 tys obr. Po tys. km przegoń ją tak porządnie ze 100 km pod 4500 obr. jeżeli masz zrobione OK to powinny objawy być lekko słyszalne (metoda drastyczna ale przepalisz układ z syfów jakie nagromadziły się jak oszczędzałeś turbo) - jeżeli coś jest nie tak to się posypie ale masz na turbawkę gwarancję co. Ja dopiero trzecią regenerowana mam dobra pozostałe jedna 300 km druga 2000 km. Pamiętaj żeby odczekać około 15 sekund przed ruszeniem nie deptać na zimnym silniku i po przegonieniu dać odpocząć turbawcę przed zgaszeniem. Pozdro

 

Robię dokładnie tak jak piszesz, chyba tylko jeszcze będę musiał dokładnie sprawdzić ukł. wydechowy bo słychać na wolnych obrotach z rury lekki gwizd. A czy zapchany katalizator może być powodem ponownego uszkodzenia turbiny? Jak mogę poznać od zewnątrz ( na kanale od spodu) samochodu uszkodzony katalizator? Czy po prostu to wszystko się wypali? dzięki. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzony, popękany wkład katalizatora potrafi uszkodzić wirnik strony gorącej turbiny. Odłamki potrafią cofnąć się do turbiny mimo ciśnienia spalin, a z racji tego że od pierwszego katalizatora nie mają zbyt daleko to dość częsty przypadek w wielu markach.
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zimnym i na cieplym jest tak samo, dodam tylko ze stalo sie tak po oodaniu auta do mechanika w celu wymiany sprzegla i demontowali oni wydech wiec moze gdziej jest luz albo jakas dziurka?

zolta kontrolka to od czujnika pozomu oleju, nie wymieniam bo nie warto

a moze katalizatory wybebeszył i sprzedał?? bez katalizatorów swiszczy podobnie moja bunia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Witam forumowiczów i mam problem podobny ale chyba nie ten sam. kupiłem bmw ktora nie miała turba bo rzekomo padło kupilem po rekondycji wstawiłem i strasznie świszczy mozna powiedzieć że świst zaczyna się od 1200 obrotów i jak schodzi z obrotów to też słychac lekki świst to nie jest normalne bo miałem już wcześniej te auta i była cisza a nawet porównywałem z kolegi 320d i u niego cisza tez w tym samym dniu wstawiania dodam ze wszystkie filtry łącznie zodmą wymienione przyspiesza żwawo ale dymi z tłumika katalizatory puste macie jakieś pomysły pomóżcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.