Skocz do zawartości

318i M43 Nie chce zapalic


jeycoob

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam bmw e36 318i na gazie sekwencyjnym wczoraj jechałem i na trasie jechałem i mi się skończył gaz i auto zaczęło słabnąć na benzynie aż w końcu zgasł i już nie odpalił było jeżdżone na rezerwie paliwa więc odrazu podejrzewałem pompę paliwa i okazała się spalona kupiłem nową zamontowałem a auto dalej nie pali. jak podłączę pompę do samego akumulatora normalnie pompuję benzynę pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik działa pompa paliwo pompuje przy pracy rozrusznika teraz czasem nawet załapie ale ledwo chodzi i gaśnie a możliwe że sprzedali mi pompę która daje za słabe ciśnienie ? dodam że pompa to jarcars 4308 Tu pisze że niby to taka pompa numer mojej starej to 0580453053
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąg świece, włóż ją do cewki, przyłóż do silnika końcówke świecy, drugi kolega niech spróbuje odpalić. Sprawdzisz tak czy na 100% masz iskrę. Jak masz, to obstawiam na pompe paliwa. Założe się. Zrób tak, zdejmij tylną kanape, po prawej stronie masz pokrywę okrągłą, odkręć ją. Dostałeś się do dwóch wtyczek. Jedna jest od pompy, druga od wskaźnika poziomu paliwa. Ta po lewej stronie jakbyś siedział od strony kierowcy czyli ta która jest pierwsza skierowana do przodu samochodu jest od pompy. Podłącz jej kabel plusowy jakimś długim kablem aż do wtyczki od świateł tylnych. Włóż kabelek do dziurki od wtyczki lampy tylnej, a dokładnie do postojówek, czyli jak patrzysz od góry na wtyczkę prawej lampy, to jest to trzecia dziura od góry po prawej stronie. Włącz światła i spróbuj odpalić Bestie. MUSI DAĆ GŁOS, jak nie to na 100% jest coś z iskrą.

Pozdrawiam,


Maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciąg świece, włóż ją do cewki, przyłóż do silnika końcówke świecy, drugi kolega niech spróbuje odpalić. Sprawdzisz tak czy na 100% masz iskrę. Jak masz, to obstawiam na pompe paliwa. Założe się. Zrób tak, zdejmij tylną kanape, po prawej stronie masz pokrywę okrągłą, odkręć ją. Dostałeś się do dwóch wtyczek. Jedna jest od pompy, druga od wskaźnika poziomu paliwa. Ta po lewej stronie jakbyś siedział od strony kierowcy czyli ta która jest pierwsza skierowana do przodu samochodu jest od pompy. Podłącz jej kabel plusowy jakimś długim kablem aż do wtyczki od świateł tylnych. Włóż kabelek do dziurki od wtyczki lampy tylnej, a dokładnie do postojówek, czyli jak patrzysz od góry na wtyczkę prawej lampy, to jest to trzecia dziura od góry po prawej stronie. Włącz światła i spróbuj odpalić Bestie. MUSI DAĆ GŁOS, jak nie to na 100% jest coś z iskrą.

 

tłumaczysz mu jak dziecku, a on przecież już sobie pompe wymieniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moze wtryski się zapiekły?? Choć przy instalacji sekwencyjnej to rzadsza sprawa niż przy II generacji...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłumaczysz mu jak dziecku, a on przecież już sobie pompe wymieniał

 

Czytaj co ja opisałem chłopaku. To że pompe wymieniał to nie fakt, że dochodzi do niej właściwy prąd i czy wogóle dochodzi! Dlatego zrób tak jak Ci napisałem. Tym bardziej że jak do dolotu lałeś paliwa to odpalał.

 

PS - Nie zauważyłem ze podłączałeś pompe do aku. W takim razie mogą byc jednak wtryskiwacze.

Pozdrawiam,


Maks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pisze że pompy 4308 tej co mam ja teraz zamiennikiem jest pompa o numerze który miałem w starej pompie to chyba ok. ale z drugiej strony w internecie pisze że pompa 4308 ma ciśnienie 3bar a do mojego modelu samochodu na allegro są w sprzedaży 3,5bar więc może rzeczywiście ta pompa co mam ją założoną daje za małe ciśnienie żeby auto odpaliło co o tym sądzicie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak panowie wyczytałem na którymś z forum że pompa na 30 sekund pracy do e36 powinna przepompować 1dm3 paliwa to jest 1l paliwa i zrobiłem eksperyment zdjąłem wężyk od pompy podłączyłem drugi którego koniec włożyłem do butelki i kręciłem rozrusznikiem przez 30sekund i nie wypompowało 1l paliwa tylko jakieś 150 ml czy to jest jakaś wskazówka do kolejnych działań ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że u mnie jak dam mu do kolektora paliwka troszke to odpali potem jak przepali ta benzynkę co mu dam to to coś tam jeszcze pochodzi ale ledwo co wczoraj pracował ok minuty ledwo ledwo ale pracował więc może jednak za mało paliwa daje ta pompa co mam ją zamontowaną ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.